Gotta love 'emquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers..
Ja wel hè, beetje te chaotisch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:52 schreef A_Fortiori het volgende:
Daar hebben we de chaoscompilatie weer
en terecht.......Nederland zo laag inschatten....quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers..
Ja t zit goed in elkaar, maar t voelt in mijn hoofd ongeveer net zo alsof ik naar moeilijke pingeljazz luisterquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
Zo clever gemaakt dit!! Echt fantastisch
Je active directory geactiveerd, policies gezet, ik begrijp het wel...quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet bozig, meer verwonderd. Het optreden vanavond was niet slecht, dus als je dan niet op hem stemt, dan was je het nooit van plan, was mijn logische conclusie. Ik ben ben en blijf een it-er, he?
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:54 schreef Jane het volgende:
Leuke oude liedjes, maar mijn oude gestel kan de mix niet aan. Maar weer gemute.
Zeker wel, met Andres, en ze heeft zelf ook nog eens meegedaan met the Party is overquote:
Eens kijken wat voor controversiële streek die ouwe graftak nu weer uit gaat halen.quote:
Ja hehe Madonna, was altijd hip en happening, maar nou smeekt ze om aandacht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?
Lauw applaus voor Madonna...
Mag ik?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand Jan een nekschot geven? Wat een retard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |