SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Friesland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland.
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Friesland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland.
Ik ga weer voor San Marino.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik geloof niet dat je het dan al ooit van plan was. Maar goed, bedankt voor het melden zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Ierland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland
Ach, gewoon geen aandacht geven.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het dan al ooit van plan was. Maar goed, bedankt voor het melden zullen we maar zeggen.
Ziggo-vodafierljepquote:
Ja nou geloof ik je niet meerquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Fok blijft Fok hoor, altijd lichtgeraakte types!! Elke keer weer! Heel makkelijk op de kast te krijgen.
Tuurlijk heb ik voor Nederland gestemd![]()
![]()
Hi-la-rischquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Fok blijft Fok hoor, altijd lichtgeraakte types!! Elke keer weer! Heel makkelijk op de kast te krijgen.
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Dat boeit me niet hoor. Ik kom hier niet zoveel meer, dus ik wilde eens even testen hoe eht ervoor staat met Fok. Sja...... als vanouds zal ik maar zeggen....quote:
Ja, maar Jim Bakkum dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit op iets gestemd van tv. Wat een onzin.
Dit is niet de tijd en plaats om grappen te makenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Ik kom hier niet zoveel meer, dus ik wilde eens even testen hoe eht ervoor staat met Fok. Sja...... als vanouds zal ik maar zeggen....
Hoi Jane, niet zo bozig doen hoor!
Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef lrishCassidy het volgende:
Die presentator heeft trouwens iets weg van Theo (van Thea)
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Ik kom hier niet zoveel meer, dus ik wilde eens even testen hoe eht ervoor staat met Fok. Sja...... als vanouds zal ik maar zeggen....
was het butt of bod?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou, geweldig interview over de kont van Duncan.
He ik hadquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet bozig, meer verwonderd. Het optreden vanavond was niet slecht, dus als je dan niet op hem stemt, dan was je het nooit van plan, was mijn logische conclusie. Ik ben ben en blijf een it-er, he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gotta love 'emquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers..
Ja wel hè, beetje te chaotisch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:52 schreef A_Fortiori het volgende:
Daar hebben we de chaoscompilatie weer
en terecht.......Nederland zo laag inschatten....quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers..
Ja t zit goed in elkaar, maar t voelt in mijn hoofd ongeveer net zo alsof ik naar moeilijke pingeljazz luisterquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
Zo clever gemaakt dit!! Echt fantastisch
Je active directory geactiveerd, policies gezet, ik begrijp het wel...quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet bozig, meer verwonderd. Het optreden vanavond was niet slecht, dus als je dan niet op hem stemt, dan was je het nooit van plan, was mijn logische conclusie. Ik ben ben en blijf een it-er, he?
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:54 schreef Jane het volgende:
Leuke oude liedjes, maar mijn oude gestel kan de mix niet aan. Maar weer gemute.
Zeker wel, met Andres, en ze heeft zelf ook nog eens meegedaan met the Party is overquote:
Eens kijken wat voor controversiële streek die ouwe graftak nu weer uit gaat halen.quote:
Ja hehe Madonna, was altijd hip en happening, maar nou smeekt ze om aandacht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?
Lauw applaus voor Madonna...
Mag ik?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand Jan een nekschot geven? Wat een retard.
Geen idee hoe oud jij bent.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?
Lauw applaus voor Madonna...
Ik vind haar nieuwe nummer serieus echt echt leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja hehe Madonna, was altijd hip en happening, maar nou smeekt ze om aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |