SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die kwalificeren wel, al is het maar door het nummerquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Aadrianus het volgende:
Oei...... dat klinkt in de clip toch een heel stuk beter.
Dag Malta.......
Ik zou ook wel lichtelijk zenuwachtig zijn als je weet dat er zoveel mensen kijken ^^quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar echt niemand zingt zuiver......
Malta regelt altijd wel de nodige jurystemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Die kwalificeren wel, al is het maar door het nummer
Hoort een beetje bij het artiest-zijn he.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel lichtelijk zenuwachtig zijn als je weet dat er zoveel mensen kijken ^^
Ja, maar ze zit wel consequent iets te hoog, net alsof haar oortje niet helemaal de goede toon geeft.quote:
Ik mag toch hopen dat Duncan daar niet aan denkt....quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel lichtelijk zenuwachtig zijn als je weet dat er zoveel mensen kijken ^^
ik heb deze finale al beter nummers gehoordquote:
En dan is de finale nog niet eens begonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ik heb deze finale al beter nummers gehoord
wel een knapperdquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:53 schreef Jane het volgende:
Ah, deze vriendelijk glimlachende jongeman weer.
Ja, als je optreedt tijdens de superbowl ofzo (gevestigde artiesten en die gingen daar zelfs vaak valsig) inderdaad, voor niet heel bekende artiesten lijkt het me toch anders voelenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij het artiest-zijn he.
Ja, hij is wel leuk. Het liedje is niet bijzonder.quote:
Hij heeft een opvallende, doordringende stem.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop voor dunc dat zijn lied niet net zo wegvalt als veel van de rustige zangers tot nu toe.
De mensen in de arena weten dat hij de favoriet is, dus er zal veel gejoel en gejuich komen als hij op moet. Commentatoren zullen dat ook wel zeggen aan de mensen thuis, dat hij de favoriet is. Komt goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop voor dunc dat zijn lied niet net zo wegvalt als veel van de rustige zangers tot nu toe.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Wat is hij toch lekker.![]()
En wat is het toch saai.
Ja op beide vragenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
Camerawerk is toch ook wel echt slecht dit jaar? Of ligt dat aan mij?
En het geluid lijkt ook niet echt lekker afgestemd bij de meeste optredens... zonde.
Het camerawerk is slecht én het ligt aan hem?quote:
Camerawerk is echt slecht. Ik hoop dat het geluid bij Duncan goed staat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
En het geluid lijkt ook niet echt lekker afgestemd bij de meeste optredens... zonde.
Ligt niet aan jou trouwens, daar geen ja op hahaquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
Serieus bang voor. Klinkt allemaal niet, oa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Kreator het volgende:
Ik zag het al ^^quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het camerawerk is slecht én het ligt aan hem?
Nee, haar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het camerawerk is slecht én het ligt aan hem?
Nog niet een klein beetje.quote:
Viel nogal tegen vond ik, niet bijzonderquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
Zweden is rood. Het optreden was toch goed?
Ja dat kan ik ook niet weten met zo'n genderloos poppetjequote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook niet weten met zo'n genderloos poppetje
Neuhquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:03 schreef TheArt het volgende:
Het zou toch een nachtmerrie zijn als we straks verliezen van Rusland.
Zag je al die glassplinters? Onvermoede humorquote:
Ssssst......tis zo al spannend genoeg....quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:05 schreef DevK het volgende:
[..]
Hier ook, ben echt nerveus dat het tegen gaat vallen bij de eerste kijkers
JEMIGquote:
er zijn bekende songs die er op lijkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Finland stuurde vorig jaar net zoiets.
Bedankt, ik ga mijn best doen!quote:
Dat vond ik eerst ook, nu niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Dit vind ik best goed![]()
Oh die kale maakt het wel wat minder
Niet te doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Merci, hoe moet zaterdag dan wel niet zijn
ben je weer opgestaan zoals in games of thronesquote:
Eens, gisteren was beter...quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Kreator het volgende:
Kwam weer langzaam op gang. Vind het niet z'n beste uitvoering. Ruim voldoende wel, pakte volledig de zaal in.
Ik vind het nog steeds een klungelige bol, maar het effect op z'n gezicht is wel mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
Supermooi was het (in tegenstelling tot deze boze vrouw).
En jullie maken me al de hele week aan t lachen met t gezeik over die bol
Ze zingt wel goed en overtuigend.quote:
over duncan?quote:
Het geluid was heel goed. Het ligt aan je tv/speakers.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Bamba het volgende:
Pfff ik ben duizend doden gestorven net. Vond het geluid slecht. Maar Duncan was geweldig. Die zucht in de microfoon op het eind
Ik vind die bol wek leuk, ze moeten ‘m niet zo laag laten zakken maar jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Die bol was beetje klungelig
Ik zou Reddit echt ff links laten liggen. Doe ik ook meestal rond F1-races als Max goed rijdt, dan zijn ze ook altijd zo zuur.quote:
Die zucht was volgens mij echt héél slim. Even connecten met het publiekquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Bamba het volgende:
Pfff ik ben duizend doden gestorven net. Vond het geluid slecht. Maar Duncan was geweldig. Die zucht in de microfoon op het eind
Kan, maar vond het geluid gisteren beter..quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het geluid was heel goed. Het ligt aan je tv/speakers.
En dan morgen een traantjequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Die zucht was volgens mij echt héél slim. Even connecten met het publiek
Iddquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Die zucht was volgens mij echt héél slim. Even connecten met het publiek
Ik vond het mooier dan gister, iig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond de staging juist supermooi, vooral die lasers vanuit het publiek, en dat felle licht achter hem.
ik heb gisteren niet gevolgd. Maar als je dat op de computer keek en dit op tv, dan weet je waar het probleem zit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kan, maar vond het geluid gisteren beter..
Reddit stabiliseert nooit live. Dat duurt een paar uur met upvotes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zou Reddit echt ff links laten liggen. Doe ik ook meestal rond F1-races als Max goed rijdt, dan zijn ze ook altijd zo zuur.
Het is niet vals.quote:
Was idd op de laptop. Had gehoopt dat m'n Sonos speaker wel wat betere kwaliteit zou leverenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gevolgd. Maar als je dat op de computer keek en dit op tv, dan weet je waar het probleem zit.
Ja, had niet zoveel impact als ik had verwacht. Vrees nu eigenlijk meer voor Zwitersland.quote:
Ik ook, hij kan veel beter dan dit, hij keek behoorlijk creepy in de camera, en die bol ziet er behoorlijk knullig uitquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben wel ietsie pietsie minder enthousiast na vanavond, had hem wat krachtiger gehoopt.
Waarom? Hartstikke goed gezongen.quote:
Nee inderdaad! Zijn optreden van Melfest had veel meer impactquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, had niet zoveel impact als ik had verwacht. Vrees nu eigenlijk meer voor Zwitersland.
We zitten toch altijd als laatste?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zitten we wel bij de eerste drie enveloppen en asjeblieft niet in de laatste??
Mja, de act was tot aan gisteren dramatisch. Dit was wel het maximaal haalbare.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ik ook, hij kan veel beter dan dit, hij keek behoorlijk creepy in de camera, en die bol ziet er behoorlijk knullig uit
Betekent natuurlijk ook dat de kans dat Nederland niét wint bij de bookmakers nog altijd groter is, maar ja, toch vrij bijzonderquote:
Daar had ik expres niks van gekeken, ik was ervan overtuigd dat dat helemaal goed zou komenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, de act was tot aan gisteren dramatisch. Dit was wel het maximaal haalbare.
Ja wel he? Er klopte iets niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:27 schreef Dave het volgende:
Ik vond Zweden ook meer dan prima hoor.
Geluid bij Duncan inderdaad wat zwak
oho oh oh, hopelijk niet zo'n deceptie als met ajax in champions leaguequote:
Dit dus. Het kan alle kanten opgaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Ik ben in ieder geval nog niet zo zeker van winst als Jan Smit
Nee zo duidelijk is het allemaal niet. Er zijn er een paar ook wel prima.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Dan moet je nu met je instellingen gaan kloten, zodat je zaterdag wel goed geluid hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was idd op de laptop. Had gehoopt dat m'n Sonos speaker wel wat betere kwaliteit zou leveren
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er na vandaag niet zo gerust op als ik had gehoopt...
Nee, het zal vast z'n enthousiasme zijn maar het klonk wat arrogantquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Eerst maar zien dat we uit de envelop komen straksquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee zo duidelijk is het allemaal niet. Er zijn er een paar ook wel prima.
Ja daar hoorde je ook een verschil met gisteren. Achtergrondzangers stonden harderquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:33 schreef MaLo het volgende:
Maar toch, er klopte iets niet. Bij het eerste refrein klonk het heel zacht allemaal. En dat lag imo niet aan Duncan, hoewel hij wel iets minder goed zong dan gisteren.
Gewoon op Betfair, odd nu op 2.14quote:
Oh ja Rusland was ook goed! Alleen die douche-scene blijf ik niet snappenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:33 schreef ato het volgende:
Ik vond Rusland best goed. Duncan deed het goed hoor, in het begin wat onzeker met zingen.
Daarna voelde je de kwetsbaarheid in zijn manier van zingen. Staging was redelijk, toch ook wel effectief.
Tnx, precies zoals ik het ook beleefd heb.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben niet zo invested als jullie, en meer een kijker zoals t gemiddelde publiek denk ik, en:
1. Ik heb dus de jury generale wel half gezien maar hoor echt geen verschil met vandaag
2. Die bal is prima, nauwelijks naar gekeken
3. Welke lasers? Ik ging helemaal op in het liedje, nauwelijks gekeken
4. De zaal ging onwijs mee, het was een tof optreden
En dat is voor winst he, vanavond gaat alleen nog maar om top10 halen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Em31 het volgende:
Nog steeds een verschil van 30%, rustaaaggh
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
Nou lieve pessimistjes, ik ga weer even een vrolijker stukje van t web opzoeken
Ik sluit niet uit dat die naar de finale gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat is voor winst he, vanavond gaat alleen nog maar om top10 halen.
Dat is een mogelijkheid ja.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die naar de finale gaat.
Haha heb er niet zoveel verstand van, maar komt goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan moet je nu met je instellingen gaan kloten, zodat je zaterdag wel goed geluid hebt.![]()
Ik kijk (luister) speciaal via de PC, zodat ik het geluid door de studiospeakers kan laten pompen.
oke bedankt joh.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Ierland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland
Pff landverraderquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Ierland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland
Bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Thanks for nothing.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ach ja die ene stem zal wel niet zoveel uitmaken he? Maar toch bedankt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Staging was nogal epileptisch vond ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef Dave het volgende:
Ik had meer impact voor Zwitserland verwacht, vond dat best ok
Zou ik ook doen johquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Aandacht! Aandacht!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Pfffff....quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |