![Pw8cZk6.png]()
Ons eiland Doezepwa Utopia:
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
SPOILER
Leuke act wel
De Sahara is zonder meer erg droog.
Oei...... dat klinkt in de clip toch een heel stuk beter.
Dag Malta.......
Maar echt niemand zingt zuiver......
dit gaat niet door naar de finale
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Malta regelt altijd wel de nodige jurystemmen.
quote:
Ja, maar ze zit wel consequent iets te hoog, net alsof haar oortje niet helemaal de goede toon geeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:
ik heb deze finale al beter nummers gehoord
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Leuker om naar te kijken dan om naar hem te luisteren...
Is dit een omgekeerde Conchita?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Litouwen. Ik krijg hier een koude kut van. En ik heb d’r niet eens 1
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
quote:
Hij heeft een opvallende, doordringende stem.
Dit zou kunnen verrassen met een finaleplek.
Wel beter dan gisteren btw, toen klonk ie minder
Camerawerk is toch ook wel echt slecht dit jaar? Of ligt dat aan mij?
En het geluid lijkt ook niet echt lekker afgestemd bij de meeste optredens... zonde.
Nvm Rusland is next
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.