Ik vond het mooier dan gister, iig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond de staging juist supermooi, vooral die lasers vanuit het publiek, en dat felle licht achter hem.
ik heb gisteren niet gevolgd. Maar als je dat op de computer keek en dit op tv, dan weet je waar het probleem zit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Kan, maar vond het geluid gisteren beter..
Reddit stabiliseert nooit live. Dat duurt een paar uur met upvotes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zou Reddit echt ff links laten liggen. Doe ik ook meestal rond F1-races als Max goed rijdt, dan zijn ze ook altijd zo zuur.
Het is niet vals.quote:
Was idd op de laptop. Had gehoopt dat m'n Sonos speaker wel wat betere kwaliteit zou leverenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ik heb gisteren niet gevolgd. Maar als je dat op de computer keek en dit op tv, dan weet je waar het probleem zit.
Ja, had niet zoveel impact als ik had verwacht. Vrees nu eigenlijk meer voor Zwitersland.quote:
Ik ook, hij kan veel beter dan dit, hij keek behoorlijk creepy in de camera, en die bol ziet er behoorlijk knullig uitquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ben wel ietsie pietsie minder enthousiast na vanavond, had hem wat krachtiger gehoopt.
Waarom? Hartstikke goed gezongen.quote:
Nee inderdaad! Zijn optreden van Melfest had veel meer impactquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, had niet zoveel impact als ik had verwacht. Vrees nu eigenlijk meer voor Zwitersland.
We zitten toch altijd als laatste?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zitten we wel bij de eerste drie enveloppen en asjeblieft niet in de laatste??
Mja, de act was tot aan gisteren dramatisch. Dit was wel het maximaal haalbare.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ik ook, hij kan veel beter dan dit, hij keek behoorlijk creepy in de camera, en die bol ziet er behoorlijk knullig uit
Betekent natuurlijk ook dat de kans dat Nederland niét wint bij de bookmakers nog altijd groter is, maar ja, toch vrij bijzonderquote:
Daar had ik expres niks van gekeken, ik was ervan overtuigd dat dat helemaal goed zou komenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, de act was tot aan gisteren dramatisch. Dit was wel het maximaal haalbare.
Ja wel he? Er klopte iets niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:27 schreef Dave het volgende:
Ik vond Zweden ook meer dan prima hoor.
Geluid bij Duncan inderdaad wat zwak
oho oh oh, hopelijk niet zo'n deceptie als met ajax in champions leaguequote:
Dit dus. Het kan alle kanten opgaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Ik ben in ieder geval nog niet zo zeker van winst als Jan Smit
Nee zo duidelijk is het allemaal niet. Er zijn er een paar ook wel prima.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Dan moet je nu met je instellingen gaan kloten, zodat je zaterdag wel goed geluid hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was idd op de laptop. Had gehoopt dat m'n Sonos speaker wel wat betere kwaliteit zou leveren
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er na vandaag niet zo gerust op als ik had gehoopt...
Nee, het zal vast z'n enthousiasme zijn maar het klonk wat arrogantquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Eerst maar zien dat we uit de envelop komen straksquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee zo duidelijk is het allemaal niet. Er zijn er een paar ook wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |