Betekent natuurlijk ook dat de kans dat Nederland niét wint bij de bookmakers nog altijd groter is, maar ja, toch vrij bijzonderquote:
Daar had ik expres niks van gekeken, ik was ervan overtuigd dat dat helemaal goed zou komenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, de act was tot aan gisteren dramatisch. Dit was wel het maximaal haalbare.
Ja wel he? Er klopte iets niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:27 schreef Dave het volgende:
Ik vond Zweden ook meer dan prima hoor.
Geluid bij Duncan inderdaad wat zwak
oho oh oh, hopelijk niet zo'n deceptie als met ajax in champions leaguequote:
Dit dus. Het kan alle kanten opgaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Ik ben in ieder geval nog niet zo zeker van winst als Jan Smit
Nee zo duidelijk is het allemaal niet. Er zijn er een paar ook wel prima.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Dan moet je nu met je instellingen gaan kloten, zodat je zaterdag wel goed geluid hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was idd op de laptop. Had gehoopt dat m'n Sonos speaker wel wat betere kwaliteit zou leveren
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben er na vandaag niet zo gerust op als ik had gehoopt...
Nee, het zal vast z'n enthousiasme zijn maar het klonk wat arrogantquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:30 schreef Dave het volgende:
Eerst maar zien dat we uit de envelop komen straksquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee zo duidelijk is het allemaal niet. Er zijn er een paar ook wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |