Heel veel plezier vanavond tijdens de live show!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Hier alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies) belanden de rest van de week in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
Strax ff terug kijkenquote:
Ik vond Portugal beter dan verwacht. Ja, afwijkende stijl, maar prima uitvoering.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cyprus was enige die ik goed vond. Australie gaat vast door vanwege de visuals. Rest was echt ontzagwekkend slecht
Ja ik kom ook tot die conclusiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof warempel dat Oto uit Georgië de finale zou moeten halen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof warempel dat Oto uit Georgië de finale zou moeten halen.
Toch Serhat? Ik gun het hem zo maar niet als je je hele lied vals zingt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Max23 het volgende:
Cyrpus
Polen
Tsjechië
Hongarije
Wit-Rusland
Servië
Georgië (alleen voor de visuals)
Australië
IJsland
San Marino
Australië, IJsland, Slovenië vond ik het meest positief verrassen.quote:
vermoedde ik alquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hield me afzijdig deze keer, ik kreeg wel erg veel klachten
Na na na naquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch Serhat? Ik gun het hem zo maar niet als je je hele lied vals zingt.
Echt ja, was nog het beste zowat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Het is een rare vogel qua optreden, maar qua vocals zou eigenlijk die kerel van Portugal wel door moeten.
België?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Polen - Slovenia - Tsjechië - Hongarije - België - IJsland
De rest is erbarmelijk.
zijn oké maar de restquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:28 schreef ijs_beer het volgende: Hongarije, Servië, Slovenië zijn m'n favorieten van vanavond.
Ja nog een kansje. Tis wel een goed liedje.quote:
Mee eens. Geen enkel nummer dat er met kop en schouders bovenuit stak naar mijn mening.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef borisz het volgende:
IJsland duidelijk de betere van een kwalitatief uitermate matige avond.
Bijna helemaal eensquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Polen - Slovenia - Tsjechië - Hongarije - België - IJsland
De rest is erbarmelijk.
hij heeft zn kansje gehad, t was totaal waardeloosquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja nog een kansje. Tis wel een goed liedje.
Why though?quote:
Is dat Dana?quote:
wat echt?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de finale komt Madonna optreden (de echte)
Mijn mening over Portugal is ook bijna 180 graden gedraaid.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Why though?
Gewaagd nummer, maar het bevat zoveel leuks en aparts. Fado-stijl gecombineerd met hevige beats. Tof toch?
En een steengoede uitvoering. Dat ook nog. Alleen al vanwege de uitvoering mogen ze van mij in de finale.
wtfquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de finale komt Madonna optreden (de echte)
conceptueel prima inderdaad maar het liedje zelf vond ik echt niks. Voor de originaliteit gun ik het ze om door te gaan maar ik luister en niet met plezier naar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Why though?
Gewaagd nummer, maar het bevat zoveel leuks en aparts. Fado-stijl gecombineerd met hevige beats. Tof toch?
En een steengoede uitvoering. Dat ook nog. Alleen al vanwege de uitvoering mogen ze van mij in de finale.
Alle homo's om het heterostel die spontaan beginnen te zoenen.quote:
Ja stel je voor dat je twee zoenende mannen ziet. IEHL JAKKEI BAHBAH.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef JanCees het volgende:
Oké genoeg aandacht weer voor die lbgtqi mensen
YESquote:
quote:
???quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je twee zoenende mannen ziet. IEHL JAKKEI BAHBAH.Groei op.
Ik dacht zelfs dat ze het was.quote:
Jan Smit doet hartstikke vriendelijk vanavond. Cornald heeft al heel wat vervelendevalsenichtenopmerkingen laten vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Smit wil weleens wat anders zoenen dan inteelt uit zijn dorp
Jaaaa die zocht ikquote:
Ze doet me denken aan de zangeres van The Cardigans.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:38 schreef franklop het volgende:
Die van junior songfestival zingt beter dan 100% van de artiesten vanavond
Neu. Ik hou alleen niet van aanstellers.quote:
Dan moet je ook niet het ESF kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neu. Ik hou alleen niet van aanstellers.
*valt flauw*quote:
Dat is een ander soort aanstellen.quote:
Ja ik dacht het ook meteenquote:
Hier ook, en dat terwijl ik buttbuddies ben met mijn partner...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Butler456 het volgende:
Ja, sorry, maar ik ben door die normalisatie ook meer anti-homo geworden.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Hier ook, en dat terwijl ik buttbuddies ben met mijn partner...
Ik zal er zaterdag zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willen de die hard ESFers hier nog ooit naar een live-show na zulke aids te hebben aangehoord?
Live klinkt alles volmaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Willen de die hard ESFers hier nog ooit naar een live-show na zulke aids te hebben aangehoord?
Als Nederland zou winnen zou ik het wel overwegen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen commerciële omroep.. Dan hadden we nu reclamequote:
Als je van matige muziek houdt, zou ik terugkijken.quote:
Nehquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je van matige muziek houdt, zou ik terugkijken.
Ja dan kan je dus TV kijken op je telefoon of tablet terwijl je op de WC zit.quote:
Meteenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gewoon alleen naar de finale gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar vond ik in de breedte uitzonderlijk sterk, alleen een vreselijke winnaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:43 schreef Martinello het volgende:
Wordt het nou ieder jaar slechter of lijkt dat maar zo?
Het wordt donderdag iets beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:43 schreef Martinello het volgende:
Zolang er geen Indiaan of idioot met een draaiorgel op het podium loopt valt het nog reuze meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:43 schreef Martinello het volgende:
Of de kosten voor het organiseren stijgen elk jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:43 schreef Martinello het volgende:
Ghost in the Shellquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te bedenken waar ik dat deuntje van ken
Ja zou je denkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als die ene kat kan winnen, dan Polen helemaal.
Jupquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze nou alle slechte acts in één halve finale gestopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HmmYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik zit er ook op te hopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:46 schreef Moira. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Portugal ook wel grappig in de finale zou vinden
San Marino idem dito.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:46 schreef Max23 het volgende:
Als Estland een fatsoenlijke zanger had gehad, was het een prima lied geweest
Ja sorry hoor, Belgie voor Tsjechiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:46 schreef Gia het volgende:
Mijn top 10
Gedeeld 1ste Servië, Australië en Estland
4. België
5. Montenegro
6. Tjechië
Gedeeld 7de: Cyprus en Hongarije
9. Georgië
10. Griekenland
En dat gejengel van Treble in hun eigen taal 😂quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:44 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Zolang er geen Indiaan of idioot met een draaiorgel op het podium loopt valt het nog reuze mee
Die zijn de shock van 2017 nog niet te boven.quote:
Portugal wil geen Songfestivalnummer insturen. Heeft ze in 2017 geen windeieren gelegd (wat een prachtig nummer was dat), maar dit jaar is misschien een beetje te excentriekquote:
Ik hoor je vanaf hier soppen manquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:49 schreef Pwnicorn het volgende:
Die zweedse man kan beter niet praten, stil is hij mooier
Ach. Beter dan nog een popniemendalletje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Portugal wil geen Songfestivalnummer insturen. Heeft ze in 2017 geen windeieren gelegd (wat een prachtig nummer was dat), maar dit jaar is misschien een beetje te excentriek
Het lijkt wel net alsof die gladde brillemans er normaalgesproken 1 op heeft.quote:
Was om 21 uur een nuttiger advies geweest, wat een avondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
GET DRUNK
Dit advies ga ik wellicht volgen
ik was niet verstoken van alcoholische versnaperingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was om 21 uur een nuttiger advies geweest, wat een avond
Ik begon met 12 flesjes in de koelkast, kwam niet eens tot halverwege de uitzendingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was niet verstoken van alcoholische versnaperingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |