Toine zei ook gewoon dat ze naar het volgende hoogtepunt gingen, hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ik keek via het schakelkanaal.
Er was een kans voor Utrecht en opeens in het volgende shot een penalty voor Ajax.
Volgens mij is dit geëdit door de crew van Game of Thrones.
En jezelf niet dan?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het nu nog mis gaat ga ik jou een jaar lang uitlachen.
Alsof Ajax het gaat weggeven tegen De Graafschapquote:Op zondag 12 mei 2019 16:14 schreef T3hTommay het volgende:
Er hoeven maar drie goals te vallen om PSV kampioen te maken. Vandaag 1-1 tegen AZ, Graafschap en PSV winnen 1-0 op woensdag.
Ik juich nog niet.
Dat zou sowieso nooit gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax het gaat weggeven tegen De Graafschap
Mwa, de titel is een troostprijs.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zou jou ook pijn doen als Ajax het niet wordt
Waarom zo dom?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef Groby het volgende:
Heerenveen![]()
Friezen zijn een parodie op mensen
En is Drank geen trainer meer. De Milik-wissel kan ik nog pissig om worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Gudelj niet meer bij Ajax. Die vrije bal toen vlak voor tijd
Niet weten dat Derksen en Driessen bericht van ome De Mol hebben gehad om zoveel mogelijk onzin te spuienquote:Op zondag 12 mei 2019 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Derksen: 'Ziyech heeft een pesthekel aan Tadic'.
Heb je weinig aan als PSV verliest.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Groby het volgende:
Genot als De Graafschap het feestje weer verpest
Je vergeet Touréquote:Op zondag 12 mei 2019 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heten die négers allemaal Traore of Cisse?²
Hahahahaha Feyenoord.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef Konijn163 het volgende:
RvP afscheidspotje lekker verneukt met 2-0... Zou nu toch maar wel naar Fortuna gaan, zo wil je toch niet eindigen?
erehaags_kwartiertjequote:
zwarten lijken gewoon op elkaarquote:Op zondag 12 mei 2019 16:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Traore en Onana hebben dezelfde vader of moeder? Die lijken wel heel erg op elkaar zeg.
Wat hij ook gepresteerd heeft dit seizoen met dat eftal is ook echt ongelofelijk. DickGodquote:Op zondag 12 mei 2019 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vanavond 20 mei 2018 weer even dunnetjes overdoen.![]()
Emmen handhaaf zich op een 14e plek in de Eredivisie, wat een genot.![]()
Een fijne lange neus naar allen die Emmen wel even direct zagen degraderen.![]()
Dick LukkienGOD moet nu echt een standbeeld krijgen.
Willem II?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef Groby het volgende:
Ajax verliest van de Graafschap en PSV wint met 0-15 van Willem II genot
quote:
Emmen zou Tottenham helemaal kapot spelenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:25 schreef amp25 het volgende:
Willem II dan 2-0 voor 2-3 verliezen waar heb ik dat gezien
quote:Op zondag 12 mei 2019 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dumfries geeft in ieder geval aan dat PSV dit niet meer weggeeft.
kanaal 13 dacht ik (had die kale het over in het begin)quote:Op zondag 12 mei 2019 16:29 schreef Groby het volgende:
Kut ziggo sport met je formule 1laat premier league zien
Huh? Ik heb alle goals gewoon gezien hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:29 schreef Zipportal het volgende:
FC Grunn met 3-0 gewonnen, en dat kut FOX liet die andere 2 goals NIET zien. We worden beflikkerd.
Klein zesjequote:Op zondag 12 mei 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef jij het seizoen van PSV?
Hier niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:30 schreef Groby het volgende:
[..]
Huh? Ik heb alle goals gewoon gezien hoor.
Is toch ook geen reden toe.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:29 schreef Zipportal het volgende:
FC Grunn met 3-0 gewonnen, en dat kut FOX liet die andere 2 goals NIET zien. We worden beflikkerd.
Die doen nog mee om playoffs.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar niemand geeft toch ene neuk om Groningen?
Er snel uit in de beker en snel eruit in de CL telt dan toch ook wel mee.quote:
Hoho.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen handhaaf zich op een 14e plek in de Eredivisie, wat een genot.
Vooruit, vooralsnog dan.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoho.
Fortuna moet nog tegen Feyenoord hè.
CL snel eruit is niet zo gek.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er snel uit in de beker en snel eruit in de CL telt dan toch ook wel mee.
En tweede seizoenshelft heel matig spel.
Hmm okéquote:Op zondag 12 mei 2019 16:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
CL snel eruit is niet zo gek.
Beker boeit niemand.
Je blijft dan wel nog hele seizoen Ajax op de hielen met matig spel.
Dat is best knap.
Al met al dus klein zesje.
Als je puur naar prijzen kijkt is het zwaar onvoldoende ja.quote:
Benieuwd wel wat er bij jullie gaat gebeuren op transfergebied ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je puur naar prijzen kijkt is het zwaar onvoldoende ja.
#EXITBOMMEL
Waar moet je anders naar kijken?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je puur naar prijzen kijkt is het zwaar onvoldoende ja.
#EXITBOMMEL
Ja ik ook, maar dan was het een 9,5 geweest. Een 10 als we hem hadden gewonnen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Toch ben ik van mening dat je die CL-finale had moeten halen.
Grepje.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan was het een 9,5 geweest. Een 10 als we hem hadden gewonnen.
Verslaggever: “Officieel ben je nog geen kampioen”quote:
(lol)quote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verslaggever: “Officieel ben je nog geen kampioen”
De Ligt: “Klopt, maar dan moeten wij met een dusdanig aantal verliezen en zij winnen met een San Marino achtig aantal.”
Oooh snap.gifquote:Op zondag 12 mei 2019 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Verslaggever: “Officieel ben je nog geen kampioen”
De Ligt: “Klopt, maar dan moeten wij met een dusdanig aantal verliezen en zij winnen met een San Marino achtig aantal.”
lijktquote:Op zondag 12 mei 2019 17:00 schreef Dejannn het volgende:
Erg spannende voorlaatste speelronde. Ajax lijkt dus de titel te gaan pakken en hoewel ik Ajax nog met momenten vrij labiel vind, kun je moeilijk stellen dat het onverdiend is. PSV was simpelweg een stuk minder dit seizoen, maar met pragmatisch spel en veel geluk kun je lang meedoen.
Plan A is beter dan Plan de Worpquote:Op zondag 12 mei 2019 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Automaat, lederen bekleding en een wasmachine.
3000 euro schuld maar wel garantie.
Ik heb vandaag de graafschap gezien. Als je daarvan nu nog verliest hoor je niet eens in de eredivisie thuis. Die zijn echt zoooo zwak. Met 6-1 zijn ze gezien de vele gemiste kansen nog erg goed weg gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax het gaat weggeven tegen De Graafschap
Heerlijk inderdaad! Bedankt ADO!quote:Op zondag 12 mei 2019 16:21 schreef Konijn163 het volgende:
RvP afscheidspotje lekker verneukt met 2-0... Zou nu toch maar wel naar Fortuna gaan, zo wil je toch niet eindigen?
Dat moet wel lukken zonder druk erop ja.quote:Op zondag 12 mei 2019 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de graafschap gezien. Als je daarvan nu nog verliest hoor je niet eens in de eredivisie thuis. Die zijn echt zoooo zwak. Met 6-1 zijn ze gezien de vele gemiste kansen nog erg goed weg gekomen.
Handjes schudden met travestieten in jurkenquote:Op zondag 12 mei 2019 17:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon. En geld schepen bij de Saudis.
Vrij opmerkelijk ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19:30, wat een rare tijd trouwens.
Ach, toch niemand boeit het meer.quote:
lekker door de files heenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19:30, wat een rare tijd trouwens.
Ben blij dat ik niet de enige ben. Voordeel is wel dat ik op tijd naar bed kan.quote:
Gelukkig is de woensdag over het algemeen wel een rustigere dag.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, toch niemand boeit het meer.
Wat mij betreft schrijven ze overal 0-0 op en geven ze iedereen eerder vakantie/voorbereidingstijd op play-offs.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is voorlopig de laatste speelronde zonder Twente.
Laten we er nog even van genieten.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is voorlopig de laatste speelronde zonder Twente.
Laten we er nog even van genieten.
Geen van beide.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
Wat doen jullie vanavond? Schakelprogramma of eigen cluppie?
Schakelen. Helaas is alles al beslist, op Groningen/W2 na.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
Ajax, laatste wedstrijd van dit mooie team. (en verder staat er weinig op het spel, die play-offs om EL boeien niemand)quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
Fey online en schakelkanaaltje op de tv?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:47 schreef fetX het volgende:
Wil toch wel graag Fey kijken, maar schakelprogramma is ook wel genot.
Huntelaar komt uit een prima nesttwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 15-05-2019 om 18:15:23🎥 | Zenuwachtig, vader van @KJ_Huntelaar? #graaja https://t.co/zdx49jJ4CS https://t.co/y9DxWy6Pbq reageer retweet
Het interesseert me niet meer. We spelen kut de laatste wedstrijden. In de play offs hebben we niks te zoeken. En in Europa al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen Willem II kijken dus vanavond? Belangrijke pot voor jullie toch?
Prima oplossingquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fey online en schakelkanaaltje op de tv?
Alleen fox 1 hier. Schakelkanaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fey online en schakelkanaaltje op de tv?
Hij is ziedendquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Bommel wil niet toegeven dat het voetbal kut was.
Dat noemen proleten 'passie'.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:08 schreef T3hTommay het volgende:
Markie is tamelijk gefrustreerd. Rare man.
Hans wilde het zo te horen graag over de vroegere tijden met Ten Hag op de Vijverberg hebben.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hans wilde het zo te horen graag over de vroegere tijden met Ten Hag op de Vijverberg hebben.
Kistemaker: “Jij mag pas een vraag stellen als je van mijn dochter afblijft”quote:
Nee joh, ik denk dat Ten Hag nog minimaal een seizoen blijft, die is wat minder hopperig dan vriend Boszquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
Knipoogje van Ten Hag naar Hansie na het interview
Die is weg
Michael Reiziger.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
Mocht Ten Hag weggaan dan heb ik geen idee wie er trainer van Ajax zou moeten worden.
Dick Lukkienquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
Mocht Ten Hag weggaan dan heb ik geen idee wie er trainer van Ajax zou moeten worden.
Wat is dit nou voor conclusie?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
Die is weg
Marcel Keizer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
Een niet onmogelijke?quote:
Oh fuck, mijn vriendin knipoogte net ook naar mequote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef Max23 het volgende:
Die is weg
Valse hoop jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Krijg je nog hoop als het met rust 6-0 is bij jullie en 2-0 bij Ajax?
Zo dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
Viergever
"Bij PSV weten ze tenminste hoe het is om prijzen te pakken"
En sinds jij weg bent weten we het bij Ajax ook weer!
Zo dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
Viergever
"Bij PSV weten ze tenminste hoe het is om prijzen te pakken"
En sinds jij weg bent weten we het bij Ajax ook weer!
Trio ja?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij met mij en @:scrummie2.0 meedoen
Dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij met mij en @:scrummie2.0 meedoen
Je hoeft toch niet alleen bij goals te schakelen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Valt weinig te schakelen bij twee goals in 9 wedstrijden in bijna een kwartier tijd he.
Het zal kijkers weinig boeien of de middenvelder van FC Groningen een afstandsschot mist.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alleen bij goals te schakelen?
Ik kijk een schakelkanaal om de kansen en goals te zien, niet om GRA - AJA te zienquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:45 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Het zal kijkers weinig boeien of de middenvelder van FC Groningen een afstandsschot mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |