lekker door de files heenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19:30, wat een rare tijd trouwens.
Ben blij dat ik niet de enige ben. Voordeel is wel dat ik op tijd naar bed kan.quote:
Gelukkig is de woensdag over het algemeen wel een rustigere dag.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, toch niemand boeit het meer.
Wat mij betreft schrijven ze overal 0-0 op en geven ze iedereen eerder vakantie/voorbereidingstijd op play-offs.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is voorlopig de laatste speelronde zonder Twente.
Laten we er nog even van genieten.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:20 schreef GGMM het volgende:
Dit is voorlopig de laatste speelronde zonder Twente.
Laten we er nog even van genieten.
Geen van beide.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
Wat doen jullie vanavond? Schakelprogramma of eigen cluppie?
Schakelen. Helaas is alles al beslist, op Groningen/W2 na.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
Ajax, laatste wedstrijd van dit mooie team. (en verder staat er weinig op het spel, die play-offs om EL boeien niemand)quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:30 schreef fetX het volgende:
Fey online en schakelkanaaltje op de tv?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:47 schreef fetX het volgende:
Wil toch wel graag Fey kijken, maar schakelprogramma is ook wel genot.
Huntelaar komt uit een prima nesttwitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 15-05-2019 om 18:15:23🎥 | Zenuwachtig, vader van @KJ_Huntelaar? #graaja https://t.co/zdx49jJ4CS https://t.co/y9DxWy6Pbq reageer retweet
Het interesseert me niet meer. We spelen kut de laatste wedstrijden. In de play offs hebben we niks te zoeken. En in Europa al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen Willem II kijken dus vanavond? Belangrijke pot voor jullie toch?
Prima oplossingquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fey online en schakelkanaaltje op de tv?
Alleen fox 1 hier. Schakelkanaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fey online en schakelkanaaltje op de tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |