Toine zei ook gewoon dat ze naar het volgende hoogtepunt gingen, hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:10 schreef GGMM het volgende:
Ik keek via het schakelkanaal.
Er was een kans voor Utrecht en opeens in het volgende shot een penalty voor Ajax.
Volgens mij is dit geëdit door de crew van Game of Thrones.
En jezelf niet dan?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het nu nog mis gaat ga ik jou een jaar lang uitlachen.
Alsof Ajax het gaat weggeven tegen De Graafschapquote:Op zondag 12 mei 2019 16:14 schreef T3hTommay het volgende:
Er hoeven maar drie goals te vallen om PSV kampioen te maken. Vandaag 1-1 tegen AZ, Graafschap en PSV winnen 1-0 op woensdag.
Ik juich nog niet.
Dat zou sowieso nooit gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax het gaat weggeven tegen De Graafschap
Mwa, de titel is een troostprijs.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het zou jou ook pijn doen als Ajax het niet wordt
Waarom zo dom?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:13 schreef Groby het volgende:
Heerenveen![]()
Friezen zijn een parodie op mensen
En is Drank geen trainer meer. De Milik-wissel kan ik nog pissig om worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Gudelj niet meer bij Ajax. Die vrije bal toen vlak voor tijd
Niet weten dat Derksen en Driessen bericht van ome De Mol hebben gehad om zoveel mogelijk onzin te spuienquote:Op zondag 12 mei 2019 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Derksen: 'Ziyech heeft een pesthekel aan Tadic'.
Heb je weinig aan als PSV verliest.quote:Op zondag 12 mei 2019 16:18 schreef Groby het volgende:
Genot als De Graafschap het feestje weer verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |