Ik kom hier over minimaal drie dagen even op terug, ok?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Inderdaad, logte @:Vanillekwark maar eens uit.
ik wil je in me voelenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom hier over minimaal drie dagen even op terug, ok?
Oh, ik had hem nog niet gezien, dus ik vind dat jij hem origineel hebt verzonnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
thnx, had hem zelf bedacht maar schijnbaar is hij al heel vaak bedacht onafhankelijk van mij
Nee, doe je maar nu, anders kan je het vergeten. Beetje pro-actief zijn in je moderator-rol hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom hier over minimaal drie dagen even op terug, ok?
Ik zal even kijken wat gewenst is en zal dan achteraf het pro-actieve doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:23 schreef RottendKadaver het volgende:
Nee, doe je maar nu, anders kan je het vergeten. Beetje pro-actief zijn in je moderator-rol hoor.
pics van je broertjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:24 schreef Trollscience het volgende:
oeps mijn broertje zat achter mijn pc haha
hahaha wat een malle jongen xDquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:24 schreef Trollscience het volgende:
oeps mijn broertje zat achter mijn pc haha
ben in een boek van don bolaño begonnen maar pas 5 pagina's dus ben nog niet echt verquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:49 schreef RottendKadaver het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vanavond?
Beetje ge-SIM’t in een 2019 F1 auto. Dus wel wel weer genieten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:49 schreef RottendKadaver het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vanavond?
2666? Of wat anders?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben in een boek van don bolaño begonnen maar pas 5 pagina's dus ben nog niet echt ver
Oh dat is puik, heb je ook zo'n stoeltje waar je in kan zitten enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje ge-SIM’t in een 2019 F1 auto. Dus wel wel weer genieten.
2666 heb ik allang uit natuurlijk, dit is "distant star", eerste engelse vertaling ook, heb 2666 en "de wilde detectives" (lelijke titelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:52 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
2666? Of wat anders?
[..]
Oh dat is puik, heb je ook zo'n stoeltje waar je in kan zitten enzo?
Tik 'm aanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2666 heb ik allang uit natuurlijk, dit is "distant star", eerste engelse vertaling ook, heb 2666 en "de wilde detectives" (lelijke titel) in het nederlands gelezen
Nee alleen een stuurtje met pedalen. Heb in deze situatie niet echt genoeg ruimte ervoor. Voor een TV misschien wel lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:52 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
2666? Of wat anders?
[..]
Oh dat is puik, heb je ook zo'n stoeltje waar je in kan zitten enzo?
Ik rock zelf een racestoel (wel full-blown, gewoon zo'n DX Racer), in combinatie met een stuur en pedalen is dat best okay. Heb een vrind welke wel een complete setup heeft, maar die heeft regelmatig ook problemen met z'n apparatuurquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee alleen een stuurtje met pedalen. Heb in deze situatie niet echt genoeg ruimte ervoor. Voor een TV misschien wel lachen.
Wat ik wel overweeg is een VR bril, schijnt goed te werken met dat spel.
Ik deed nu net meer als ik deed hoe ik als user was, dus ik weet even niet wat je nu van me verwachtquote:Op zondag 12 mei 2019 00:01 schreef RottendKadaver het volgende:
@:vanillekwark, waarom doe je niet meer zoals je deed toen je gewoon een user was? Toen was je veel leuker, je bent nu echt zo'n irritant arrogant figuur geworden. Het is zo jammer
Doe wat nederiger, nikker. Sinds je mod bent doe je keihard uit de hoogte (jaaaaaaaahaaaaaaaa je hebt het zelf niet eens door waarschijnlijk). Vinden veel mensen niet leuk, is ook niet leuk, want je was serieus een hele leuke gast voordat je modrechten kreeg.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik deed nu net meer als ik deed hoe ik als user was, dus ik weet even niet wat je nu van me verwacht
Terechte reactie.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:03 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Dit is ook precies hoe mijn naasten reageerden op mijn overlijden.
Ik heb er nog niet 100% mijn vinger op gelegd wie jij bent dus ik weet niet hoe ik dit moet opvatten snap jequote:Op zondag 12 mei 2019 00:04 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Doe wat nederiger, nikker. Sinds je mod bent doe je keihard uit de hoogte (jaaaaaaaahaaaaaaaa je hebt het zelf niet eens door waarschijnlijk). Vinden veel mensen niet leuk, is ook niet leuk, want je was serieus een hele leuke gast voordat je modrechten kreeg.
Neem het gewoon serieus.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet 100% mijn vinger op gelegd wie jij bent dus ik weet niet hoe ik dit moet opvatten snap je
Als ik vertel wie ik ben neem jij me toch niet serieus, hoewel ik voldoende mensen heb begeleid naar zeer goed moderatorschap (en meer)quote:Op zondag 12 mei 2019 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De kwaliteit van een bericht is immer afhankelijk van de afzender.
oh hey lompehorkquote:Op zondag 12 mei 2019 00:07 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Als ik vertel wie ik ben neem jij me toch niet serieus, hoewel ik voldoende mensen heb begeleid naar zeer goed moderatorschap (en meer)
In welke zin is die set up dan nog completer?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:58 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ik rock zelf een racestoel (wel full-blown, gewoon zo'n DX Racer), in combinatie met een stuur en pedalen is dat best okay. Heb een vrind welke wel een complete setup heeft, maar die heeft regelmatig ook problemen met z'n apparatuur
ik leef in het momentquote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
lol, nee, je had even op ctrl+f moeten drukken in één van de vorige delen.
Heeft echt zo'n racestoel op de vloer staan enzo.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In welke zin is die set up dan nog completer?
borges' korte verhaal 'pierre menard, auteur van don quixote' plaatst hetgeen jij beweert toch in een heel ander licht hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De kwaliteit van een bericht is immer afhankelijk van de afzender.
ja of niet danquote:Op zondag 12 mei 2019 00:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
borges' korte verhaal 'pierre menard, auteur van don quixote' plaatst hetgeen jij beweert toch in een heel ander licht hoor
Hoe kan je met zo’n stoeltje dan steeds problemen hebben? Speelt ie op PC?quote:Op zondag 12 mei 2019 00:08 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Heeft echt zo'n racestoel op de vloer staan enzo.
PS4, maar het ding heeft constant problemen, van stuur tot stoel. Moet wel zeggen dat hij wel van het budget-gamen is, dus kan me niet voorstellen dat dat ding veel heeft gekost.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je met zo’n stoeltje dan steeds problemen hebben? Speelt ie op PC?
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
VK, PROTIP: je kan het beter aanpakken als Chevy, die is niet compleet debiel geworden. Misschien moet je gewoon even stilstaan en even overdenken wat je nou precies wil, want op dit moment kom je over als een "powerhungry" autist. Denk niet dat je dat voor jezelf wil. #doeslief en ga even nadenken.
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:21 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Omdat ik het beste met je voorheb, maar je je als een DEBIEL gedraagt de laatste tijd.
Die was al compleet debiel.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
VK, PROTIP: je kan het beter aanpakken als Chevy, die is niet compleet debiel geworden. Misschien moet je gewoon even stilstaan en even overdenken wat je nou precies wil, want op dit moment kom je over als een "powerhungry" autist. Denk niet dat je dat voor jezelf wil. #doeslief en ga even nadenken.
Snap niet waar het beeld vandaan is gekomen dat ik als user ze wel allemaal in mn bovenkamer had iddquote:
mijn laatste gitaren kosten 340 en 160 euro, 10 euro voor zuigen 20 voor neuken. ik betaal altijd 5 euro voor de bus naar het station en kan 20 klanten afwerken op een avondquote:Op zondag 12 mei 2019 00:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoevaak heb je je dan al wel niet laten nemen achter het stationnetje!?!?
Altijd weer die ouwe knijpstuivers.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat hij altijd loopt te zeuren, over alles
Geen haat daar.quote:
Had je niet, maar toen was je nog niet compleet labiel.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap niet waar het beeld vandaan is gekomen dat ik als user ze wel allemaal in mn bovenkamer had idd
10 klantenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn laatste gitaren kosten 340 en 160 euro, 10 euro voor zuigen 20 voor neuken. ik betaal altijd 5 euro voor de bus naar het station en kan 20 klanten afwerken op een avond
a) bereken hoeveel trollscience moest neuken om zijn eerste gitaar te betalen
b) bereken de dekkingsbijdrage per pijpbeurt
c) is de busrit naar het station een voorbeeld van constante kosten of variabele kosten? leg je antwoord uit
Hier is "VK'tjes" al een standaard bijdragequote:Op zondag 12 mei 2019 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Altijd weer die ouwe knijpstuivers.
ahzoquote:Op zondag 12 mei 2019 00:28 schreef RottendKadaver het volgende:
Had je niet, maar toen was je nog niet compleet labiel.
nee jijquote:Op zondag 12 mei 2019 00:31 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ga weer normaal worden debiel. xoxoxoxoxo Praadje
Oh ik kan nog geen DM versturen, maar wil je sturen dat ik hoop dat je weer een beetje word zoals je was, want je was best okay, heel jammer hoe je nu doetquote:
Ik heb je punt ondertussen wel begrepen ja, maak je niet dik.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:33 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Oh ik kan nog geen DM versturen, maar wil je sturen dat ik hoop dat je weer een beetje word zoals je was, want je was best okay, heel jammer hoe je nu doet
Ik ben al dik vriendquote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb je punt ondertussen wel begrepen ja, maak je niet dik.
gewoon jezelf zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 00:34 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Ik ben al dik vriendik maak me zorgen om mijn postuur.
Van wie ben jij nou weer een kutkloonquote:Op zondag 12 mei 2019 00:16 schreef RottendKadaver het volgende:
Oh sorry, ik postte inderdaad het k-woord zonder dat ik het door hadquote:
Veel te lang niet meer geluisterd, binnenkort maar weer eens opzettenquote:
twee tracks al geleaked via bootlegs, klinkt goedquote:Op zondag 12 mei 2019 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Veel te lang niet meer geluisterd, binnenkort maar weer eens opzetten
Ik wist niet eens dat ze nu nog bestaanquote:Op zondag 12 mei 2019 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
twee tracks al geleaked via bootlegs, klinkt goed![]()
Heb er ook echt jaren niet naar geluisterd, maar door die leaks weer beetje terug erin getrokken
quote:Op zondag 12 mei 2019 00:37 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Als je dat niet uit die post kan halen ga ik je gewoon uitlachen.
Genoeg tijd voor wat kwaliteitquote:Op zondag 12 mei 2019 00:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is ook maar 13 jaar geleden dat hun laatste album uitkwam
Staat in de playlist, ben nu met een half oog een serie aan het kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dit is waar ze mee op de proppen zijn gekomen
Hele clip is 12 minuten lang, dus je hebt er idd wel ff aandacht voor nodigquote:Op zondag 12 mei 2019 00:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Staat in de playlist, ben nu met een half oog een serie aan het kijken
Ik ga er morgen even voor zitten met de speakers aan om de buren te pestenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hele clip is 12 minuten lang, dus je hebt er idd wel ff aandacht voor nodig
Ik denk dat je het beste kunt genieten met koptelefoon maar you be youquote:Op zondag 12 mei 2019 00:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga er morgen even voor zitten met de speakers aan om de buren te pesten
M'n vriendin kan het ook vast waarderenquote:Op zondag 12 mei 2019 00:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste kunt genieten met koptelefoon maar you be you
Absoluutquote:
hahahaquote:Op zondag 12 mei 2019 01:20 schreef Catkiller het volgende:
JA WE WETEN NU WEL DAT JE EEN VRIENDIN HEBT GA EENS REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER TE BESTEDEN HEBBEN
😂quote:Op zondag 12 mei 2019 01:20 schreef Catkiller het volgende:
JA WE WETEN NU WEL DAT JE EEN VRIENDIN HEBT GA EENS REKENING HOUDEN MET MENSEN DIE MINDER TE BESTEDEN HEBBEN
Mag je er weer niet op?quote:Op zondag 12 mei 2019 01:20 schreef Catkiller het volgende:
Nee ben aan het werk dus nu doet de buurman hetquote:
Heee vriend, jij bent vroeg op om naar de kerk te gaanquote:
Ik zit de hele week al in de kerk en mijn biecht is nog niet over.quote:Op zondag 12 mei 2019 05:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heee vriend, jij bent vroeg op om naar de kerk te gaan
Tegen Utrecht? Nee johquote:Op zondag 12 mei 2019 10:25 schreef HPLC het volgende:
Vandaag gaan we zien hoe Ajax de titel verspeelt
Daar teken ik voorquote:Op zondag 12 mei 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er met 2-3 af gaan in eigen huis
yooo waddap? (verbastering van "what's up", amerikaanse "slang", letterlijk vertaald "wat is omhoog?", maar het betekent zoiets als, "hoe gaat het met je")quote:
Neergestort?quote:
Klei een asbakquote:Op zondag 12 mei 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet nog cadeautje kopen, suggesties?
Leuk, woont ze dichtbijquote:
Gewoon bij de Kruidvat zo’n pakketje en nog wat duurs wat bij haar past.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet nog cadeautje kopen, suggesties?
Neem haar mee wandelen en ga ergens koffie drinken en taart etenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze rookt niet dus dat is vrij raar.
Knus. Nee, mijne nietquote:
Een knuffel is wel een goed plan, scheelt weer centjes ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon bij de Kruidvat zo’n pakketje en nog wat duurs wat bij haar past.
Maar uiteraard is de knuffel het allerbelangrijkst.
Ja ik ben niet haar enige kind, wel de enigste, dus dan lijkt het een beetje op een ontvoering.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem haar mee wandelen en ga ergens koffie drinken en taart eten
Dan had je maar een cadeautje moeten kopenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben niet haar enige kind, wel de enigste, dus dan lijkt het een beetje op een ontvoering.
Als je krap zit met de centen zal ze dat vast begrijpen en even waarderen als materialistische objecten.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een knuffel is wel een goed plan, scheelt weer centjes ook.
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had je maar een cadeautje moeten kopen
Oooh nee dat valt wel mee maar het is ergens altijd een beetje een Marxist geweest, slechts in haar hoofd dan en niet in de praktijk dus ik denk dat ze lege handen wel kan waarderen.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je krap zit met de centen zal ze dat vast begrijpen en even waarderen als materialistische objecten.
Ja wat, kun je nu zitten zeikzakken maar dan had je maar eerder wat moeten bedenkenquote:
Ben trots op je knul.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebeld
Ik ga elk jaar langs en ook bij mijn oma.
Leuk hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebeld
Ik ga elk jaar langs en ook bij mijn oma.
kan niet meer.quote:
Bedankt voor het medeleven.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat, kun je nu zitten zeikzakken maar dan had je maar eerder wat moeten bedenken
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffiequote:
quote:
Scheelt geld voor cadeau’s.quote:
4 uur enkel? dat gaat wat ver jaquote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffie
Nee, 2 uur heen, 2 uur terugquote:
hmm, voor koffie is dat te ver ja, voor een complete maaltijd zou ik het overwegenquote:
Wel beetje awkward.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Eh nee dudequote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Of je neemt r mee eten.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Geen lapdance of zo, gewoon een leuk kek dansje.
Okéquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ga je haar wat vragenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Het gaat toch niet om geld...quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Is het pijnlijk als je meer geld aan jezelf uitgeeft op moederdag dan aan je moeder?
niet zo pijnlijk als je scheerwondenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Is het pijnlijk als je meer geld aan jezelf uitgeeft op moederdag dan aan je moeder?
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Niet de liefste?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de leukste moeder ter wereld is.
Kennelijk wel hè?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je laat je toch niet beïnvloeden door zo'n commerciële kutdag als vandaag
Dit doet mij niets aangezien je kind geen besef van moederdag heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Heb nu 3 keer moederdag gehad en vind het eigenlijk niet super boeiend.
Dat wordt nog wat de komende jaren. Wat heb je gehad?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Misschien dat je volgende je wel een leuke Moederdag weet te bezorgen.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Ik zou de wereld afreizen voor mijn mama.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffie
Paar tubes gezichtsmasker.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat de komende jaren. Wat heb je gehad?
Nou er wordt wel uitgepakt hoor elke keer.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat je volgende je wel een leuke Moederdag weet te bezorgen.
Geil ze is dus dominantquote:Op zondag 12 mei 2019 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft aardig wat matriarchale haren op haar tanden.
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mijquote:Op zondag 12 mei 2019 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat. Heb vorige week al veel gekregen. Daarom hoefde ik vandaag ook eigenlijk niets.
quote:Op zondag 12 mei 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mij
Jij bent mij er eentje hequote:Op zondag 12 mei 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mij
Zou dit een soort van afkopen zijn?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:07 schreef Myrr het volgende:
Heb dus een bijna puur gouden diamanten ring gekregen maar geen aanzoek.![]()
Sadlife.
Wel ongenoegen laten doorsijpelen?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:07 schreef Myrr het volgende:
Heb dus een bijna puur gouden diamanten ring gekregen maar geen aanzoek.![]()
Sadlife.
Nee. Heb mijn rouw stilletjes gedragen met trots en dankbaarheid.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel ongenoegen laten doorsijpelen?
Leukquote:Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zou de wereld afreizen voor mijn mama.
Alleen niet op een zondag nee 😌
Niet geheel onverdacht hequote:Op zondag 12 mei 2019 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dit een soort van afkopen zijn?
Als zijndequote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel herkenbaar als man zijnde ja.
Zonde had op z’n minst een vragend snuitje verwachtquote:Op zondag 12 mei 2019 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Een badschuimpakket met badspons van de Kruidvat wordt echt niemand gelukkig van.
Ik ben toch geen kaaskop gvd.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als zijnde
Oei oei hier scoor je geen puntjes mee
Je klinkt als een zwarte weduwe zo.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Myrr het volgende:
Ah ja het is een rationele man, die niet na een paar maanden al verlooft en aan het einde van zijn leven drie huwelijken gehad wil hebben, dus snap het wel.
Eerst alles geregeld hebben en blablabla. Gelukkig ben ik wel zwanger geworden anders was dat ook nog ver van m'n bed.
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonde had op z’n minst een vragend snuitje verwacht
Nou nou.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een zwarte weduwe zo.
Ik maar denken dat je bruin was.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ook al niet
Ben ik nou de enige Nederlander hier??
Je hebt expres je anticonceptie gemist dus??quote:Op zondag 12 mei 2019 13:14 schreef Myrr het volgende:
Ah ja het is een rationele man, die niet na een paar maanden al verlooft en aan het einde van zijn leven drie huwelijken gehad wil hebben, dus snap het wel.
Eerst alles geregeld hebben en blablabla. Gelukkig ben ik wel zwanger geworden anders was dat ook nog ver van m'n bed.
Ik heb genoeg Nederlands bloed in me om je te steunen mijn waarde Prof.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij ook al niet
Ben ik nou de enige Nederlander hier??
Die slikte ik sowieso niet. Waren we beide bij.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt expres je anticonceptie gemist dus??
Voel me hier soms zo alleenquote:Op zondag 12 mei 2019 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb genoeg Nederlands bloed in me om je te steunen mijn waarde Prof.
Jezus wat domquote:Op zondag 12 mei 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die slikte ik sowieso niet. Waren we beide bij.
Heb je al iets voor je moeder bedacht?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Bij Biologie teveel uit het raam zitten staren"
Ja ik ga voor de overdaad aan toetjes.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al iets voor je moeder bedacht?
Echt handig om een bejaarde vol te stoppen met suikerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga voor de overdaad aan toetjes.
Als ik 16 was ja.quote:
Ja dacht ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een neger?
Nee ik kleur makkelijk bruin maar heb blauwe ogen en donkerbruin haar
Stevige mannelijke knuffels zijn een van mijn specialiteiten, volgens exen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel een stevige hoef geen flikkerknuffel
quote:Op zondag 12 mei 2019 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt handig om een bejaarde vol te stoppen met suiker
Ga je mee? Dan kan ik jou de schuld geven als ze het echt een waardeloos kut cadeau vind.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je al iets voor je moeder bedacht?
Trouwen is niet alles. Je hebt een partner die lief voor je is en een gezond kind. Count your blessings.quote:
Oh hardhandig type dusquote:Op zondag 12 mei 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stevige mannelijke knuffels zijn een van mijn specialiteiten, volgens exen.
Dit boeit me echt werkelijk niks, jullie zijn gelukkig met je kind, dat is alles wat telt tochquote:Op zondag 12 mei 2019 13:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik 16 was ja.Nu was het gewoon overwogen. Niet perse de bedoeling zwanger te raken en we letten wel op wanneer wel en niet, maar als het zou gebeuren was het prima. Ben destijds gewoon bij gyneacoloog geweest en daarna ook besloten alsnog niet aan de pil te gaan.
Hier klinkt een hoop afgunst in door.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Trouwen is niet alles. Je hebt een partner die lief voor je is en een gezond kind. Count your blessings.
Dat is jouw karakter die het zo leest.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier klinkt een hoop afgunst in door.
Ja is goed als je me maar niet aanraaktquote:Op zondag 12 mei 2019 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee? Dan kan ik jou de schuld geven als ze het echt een waardeloos kut cadeau vind.
Ok tof, trek ruime hooggesloten kleding aan dan.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja is goed als je me maar niet aanraakt
Koala's hebben wel heftige klauwtjes manquote:
Ik hoef ook nog niet te trouwen, maar na 7 jaar en dan een ring die gewoon precies uitziet als een verlovingsring hoopte ik gewoon stiekem dat ie het zou vragen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Trouwen is niet alles. Je hebt een partner die lief voor je is en een gezond kind. Count your blessings.
Waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hoef ook nog niet te trouwen, maar na 7 jaar en dan een ring die gewoon precies uitziet als een verlovingsring hoopte ik gewoon stiekem dat ie het zou vragen.
Mag toch na zo'n lange tijd.
Ja lul je dan over je Jezus wat dom. Echt irritant.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit boeit me echt werkelijk niks, jullie zijn gelukkig met je kind, dat is alles wat telt toch
Wat heeft mijn kleding daarmee te maken, gewoon pootjes thuishouden makkerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok tof, trek ruime hooggesloten kleding aan dan.
Is mijn meningquote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lul je dan over je Jezus wat dom. Echt irritant.
Uitstraling denkt daar anders over.quote:
Mijn teennagels kunnen er ook wat van.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koala's hebben wel heftige klauwtjes man
Mooi karakter heb je tochquote:Op zondag 12 mei 2019 13:39 schreef Cronometer het volgende:
Chloro Sideeffect noemde je laatst een dikzak.
Van die smerige kalknagels zekerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn teennagels kunnen er ook wat van.
Als t komt komt t. Zo niet, be happy men.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling denkt daar anders over.
Nee maar snap wel dat een verloving eng is en vrij bindend (al zijn we voor de wet al verbonden).
Klopt, ik vind trouwen met het wijfje waar je stapeldol op bent wel wat hebben en eenieder die er anders over denkt is nog nooit stapelgek op iemand geweest of heeft het simpelweg niet genoeg in zich.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling denkt daar anders over.
Nee maar snap wel dat een verloving eng is en vrij bindend (al zijn we voor de wet al verbonden).
Maar ze is zelf toch juist dikquote:Op zondag 12 mei 2019 13:39 schreef Cronometer het volgende:
Chloro Sideeffect noemde je laatst een dikzak.
Waarom trek je het je zo aanquote:Op zondag 12 mei 2019 13:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is een weloverwogen keuze dus je mening slaat nergens op.
Warme passionele vrouw jij.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kleding daarmee te maken, gewoon pootjes thuishouden makker
Trouwens wordt over geromantiseerd en als je het meerdere keren moet doen begrijp je de betekenis ervan niet helemaal.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik vind trouwen met het wijfje waar je stapeldol op bent wel wat hebben en eenieder die er anders over denkt is nog nooit stapelgek op iemand geweest of heeft het simpelweg niet genoeg in zich.
Dudequote:Op zondag 12 mei 2019 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn teennagels kunnen er ook wat van.
Een kind is heel wat bindender, kom je je leven lang niet meer van elkaar af.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Trouwens wordt over geromantiseerd en als je het meerdere keren moet doen begrijp je de betekenis ervan niet helemaal.
Weet niet wat dat is, warmtequote:
Trouwen hoort dus ook zegmaar bindend te zijn en niet iets wat je doet omdat je verliefd bent op iemand die je achteraf gezien dus helemaal niet zo goed kende als je dacht.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind is heel wat bindender, kom je je leven lang niet meer van elkaar af.
Als het je beter laat voelen: ben wel blij voor je hoor snoezepoesquote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen raken nou eenmaal triggered als het om kinderen gaat. 🤷🏻♀️
Wat dat betreft leven vrouwen naar hun eierstokken, tragisch eigenlijk terwijl ze zelf best leuk kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen raken nou eenmaal triggered als het om kinderen gaat. 🤷🏻♀️
Je kunt je haar toch vervenquote:
Nou als de jouwe na 7 jaar nog twijfelt dan ben ik toch erg blij met mijn eigen spring-in-het-diepe karakter.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Trouwen hoort dus ook zegmaar bindend te zijn en niet iets wat je doet omdat je verliefd bent op iemand die je achteraf gezien dus helemaal niet zo goed kende als je dacht.
Nog geen aanzoek doen is niet hetzelfde als twijfelen. We staan al geregistreerd. Hij wil alleen wel een heel groot feest en dat kunnen we voorlopig niet betalen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als de jouwe na 7 jaar nog twijfelt dan ben ik toch erg blij met mijn eigen spring-in-het-diepe karakter.
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog geen aanzoek doen is niet hetzelfde als twijfelen. We staan al geregistreerd. Hij wil alleen wel een heel groot feest en dat kunnen we voorlopig niet betalen.
Dan werpt men deze in de wasmachine en neme men een schone thuisbroek.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe thuisbroek, zit er nu al een vlek in die ik niet eens aan durf te raken.
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan werpt men deze in de wasmachine en neme men een schone thuisbroek.
Hoe lang ben je single nu?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.
Na 29 jaar accepteer je hetquote:Op zondag 12 mei 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.
Hey je bent bijna 30quote:
Ja da is ookquote:
Leuk voor jequote:Op zondag 12 mei 2019 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zou ik het best goed doen als schrijver van semi-erotische streekromans.
jawelquote:Op zondag 12 mei 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel scheld ik toch ook weer niet? @:solotovski
Beetje een mengelmoesje van genieten en verdriet maar dat laatste is maar heel af en toe, ben daar niet echt een zwelgtype en kijk graag naar voren.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 14:00 schreef UitStraling het volgende:
"Kom schatje trek je vieze broek maar uit hoor, ik regel die vlek wel voor je en nu je toch je broek uit hebt pak ik de champagne alvast, dat tintelt zo lekker in mijn mond terwijl ik je...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |