Scheelt geld voor cadeau’s.quote:
4 uur enkel? dat gaat wat ver jaquote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffie
Nee, 2 uur heen, 2 uur terugquote:
hmm, voor koffie is dat te ver ja, voor een complete maaltijd zou ik het overwegenquote:
Wel beetje awkward.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Eh nee dudequote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Of je neemt r mee eten.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Geen lapdance of zo, gewoon een leuk kek dansje.
Okéquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ga je haar wat vragenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Het gaat toch niet om geld...quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Is het pijnlijk als je meer geld aan jezelf uitgeeft op moederdag dan aan je moeder?
niet zo pijnlijk als je scheerwondenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Is het pijnlijk als je meer geld aan jezelf uitgeeft op moederdag dan aan je moeder?
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Niet de liefste?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de leukste moeder ter wereld is.
Kennelijk wel hè?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je laat je toch niet beïnvloeden door zo'n commerciële kutdag als vandaag
Dit doet mij niets aangezien je kind geen besef van moederdag heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Heb nu 3 keer moederdag gehad en vind het eigenlijk niet super boeiend.
Dat wordt nog wat de komende jaren. Wat heb je gehad?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Misschien dat je volgende je wel een leuke Moederdag weet te bezorgen.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |