Scheelt geld voor cadeau’s.quote:
4 uur enkel? dat gaat wat ver jaquote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffie
Nee, 2 uur heen, 2 uur terugquote:
hmm, voor koffie is dat te ver ja, voor een complete maaltijd zou ik het overwegenquote:
Wel beetje awkward.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Eh nee dudequote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Of je neemt r mee eten.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Geen lapdance of zo, gewoon een leuk kek dansje.
Okéquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Ga je haar wat vragenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Het gaat toch niet om geld...quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Is het pijnlijk als je meer geld aan jezelf uitgeeft op moederdag dan aan je moeder?
niet zo pijnlijk als je scheerwondenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Is het pijnlijk als je meer geld aan jezelf uitgeeft op moederdag dan aan je moeder?
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
Niet de liefste?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de leukste moeder ter wereld is.
Kennelijk wel hè?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je laat je toch niet beïnvloeden door zo'n commerciële kutdag als vandaag
Dit doet mij niets aangezien je kind geen besef van moederdag heeft.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Heb nu 3 keer moederdag gehad en vind het eigenlijk niet super boeiend.
Dat wordt nog wat de komende jaren. Wat heb je gehad?quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Misschien dat je volgende je wel een leuke Moederdag weet te bezorgen.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
Ik zou de wereld afreizen voor mijn mama.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffie
Paar tubes gezichtsmasker.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat de komende jaren. Wat heb je gehad?
Nou er wordt wel uitgepakt hoor elke keer.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat je volgende je wel een leuke Moederdag weet te bezorgen.
Geil ze is dus dominantquote:Op zondag 12 mei 2019 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft aardig wat matriarchale haren op haar tanden.
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mijquote:Op zondag 12 mei 2019 13:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat. Heb vorige week al veel gekregen. Daarom hoefde ik vandaag ook eigenlijk niets.
quote:Op zondag 12 mei 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mij
Jij bent mij er eentje hequote:Op zondag 12 mei 2019 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens de verjaardag van mijn vriendin vergeten, kwartje viel toen ik een duur horloge om haar pols zag gekregen van een vriend van mij
Zou dit een soort van afkopen zijn?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:07 schreef Myrr het volgende:
Heb dus een bijna puur gouden diamanten ring gekregen maar geen aanzoek.![]()
Sadlife.
Wel ongenoegen laten doorsijpelen?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:07 schreef Myrr het volgende:
Heb dus een bijna puur gouden diamanten ring gekregen maar geen aanzoek.![]()
Sadlife.
Nee. Heb mijn rouw stilletjes gedragen met trots en dankbaarheid.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel ongenoegen laten doorsijpelen?
Leukquote:Op zondag 12 mei 2019 13:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik zou de wereld afreizen voor mijn mama.
Alleen niet op een zondag nee 😌
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |