Waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hoef ook nog niet te trouwen, maar na 7 jaar en dan een ring die gewoon precies uitziet als een verlovingsring hoopte ik gewoon stiekem dat ie het zou vragen.
Mag toch na zo'n lange tijd.
Ja lul je dan over je Jezus wat dom. Echt irritant.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit boeit me echt werkelijk niks, jullie zijn gelukkig met je kind, dat is alles wat telt toch
Wat heeft mijn kleding daarmee te maken, gewoon pootjes thuishouden makkerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok tof, trek ruime hooggesloten kleding aan dan.
Is mijn meningquote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lul je dan over je Jezus wat dom. Echt irritant.
Uitstraling denkt daar anders over.quote:
Mijn teennagels kunnen er ook wat van.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koala's hebben wel heftige klauwtjes man
Mooi karakter heb je tochquote:Op zondag 12 mei 2019 13:39 schreef Cronometer het volgende:
Chloro Sideeffect noemde je laatst een dikzak.
Van die smerige kalknagels zekerquote:Op zondag 12 mei 2019 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn teennagels kunnen er ook wat van.
Als t komt komt t. Zo niet, be happy men.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling denkt daar anders over.
Nee maar snap wel dat een verloving eng is en vrij bindend (al zijn we voor de wet al verbonden).
Klopt, ik vind trouwen met het wijfje waar je stapeldol op bent wel wat hebben en eenieder die er anders over denkt is nog nooit stapelgek op iemand geweest of heeft het simpelweg niet genoeg in zich.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Uitstraling denkt daar anders over.
Nee maar snap wel dat een verloving eng is en vrij bindend (al zijn we voor de wet al verbonden).
Maar ze is zelf toch juist dikquote:Op zondag 12 mei 2019 13:39 schreef Cronometer het volgende:
Chloro Sideeffect noemde je laatst een dikzak.
Waarom trek je het je zo aanquote:Op zondag 12 mei 2019 13:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is een weloverwogen keuze dus je mening slaat nergens op.
Warme passionele vrouw jij.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heeft mijn kleding daarmee te maken, gewoon pootjes thuishouden makker
Trouwens wordt over geromantiseerd en als je het meerdere keren moet doen begrijp je de betekenis ervan niet helemaal.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik vind trouwen met het wijfje waar je stapeldol op bent wel wat hebben en eenieder die er anders over denkt is nog nooit stapelgek op iemand geweest of heeft het simpelweg niet genoeg in zich.
Dudequote:Op zondag 12 mei 2019 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn teennagels kunnen er ook wat van.
Een kind is heel wat bindender, kom je je leven lang niet meer van elkaar af.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Trouwens wordt over geromantiseerd en als je het meerdere keren moet doen begrijp je de betekenis ervan niet helemaal.
Weet niet wat dat is, warmtequote:
Trouwen hoort dus ook zegmaar bindend te zijn en niet iets wat je doet omdat je verliefd bent op iemand die je achteraf gezien dus helemaal niet zo goed kende als je dacht.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind is heel wat bindender, kom je je leven lang niet meer van elkaar af.
Als het je beter laat voelen: ben wel blij voor je hoor snoezepoesquote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen raken nou eenmaal triggered als het om kinderen gaat. 🤷🏻♀️
Wat dat betreft leven vrouwen naar hun eierstokken, tragisch eigenlijk terwijl ze zelf best leuk kunnen zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mensen raken nou eenmaal triggered als het om kinderen gaat. 🤷🏻♀️
Je kunt je haar toch vervenquote:
Nou als de jouwe na 7 jaar nog twijfelt dan ben ik toch erg blij met mijn eigen spring-in-het-diepe karakter.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Trouwen hoort dus ook zegmaar bindend te zijn en niet iets wat je doet omdat je verliefd bent op iemand die je achteraf gezien dus helemaal niet zo goed kende als je dacht.
Nog geen aanzoek doen is niet hetzelfde als twijfelen. We staan al geregistreerd. Hij wil alleen wel een heel groot feest en dat kunnen we voorlopig niet betalen.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als de jouwe na 7 jaar nog twijfelt dan ben ik toch erg blij met mijn eigen spring-in-het-diepe karakter.
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nog geen aanzoek doen is niet hetzelfde als twijfelen. We staan al geregistreerd. Hij wil alleen wel een heel groot feest en dat kunnen we voorlopig niet betalen.
Dan werpt men deze in de wasmachine en neme men een schone thuisbroek.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:52 schreef UitStraling het volgende:
Nieuwe thuisbroek, zit er nu al een vlek in die ik niet eens aan durf te raken.
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan werpt men deze in de wasmachine en neme men een schone thuisbroek.
Hoe lang ben je single nu?quote:Op zondag 12 mei 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.
Na 29 jaar accepteer je hetquote:Op zondag 12 mei 2019 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt nog niet gewend aan het kille koude onhandige vrijgezellenbestaan.
Hey je bent bijna 30quote:
Ja da is ookquote:
Leuk voor jequote:Op zondag 12 mei 2019 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zou ik het best goed doen als schrijver van semi-erotische streekromans.
jawelquote:Op zondag 12 mei 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo veel scheld ik toch ook weer niet? @:solotovski
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |