Neergestort?quote:
Klei een asbakquote:Op zondag 12 mei 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet nog cadeautje kopen, suggesties?
Leuk, woont ze dichtbijquote:
Gewoon bij de Kruidvat zo’n pakketje en nog wat duurs wat bij haar past.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet nog cadeautje kopen, suggesties?
Neem haar mee wandelen en ga ergens koffie drinken en taart etenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze rookt niet dus dat is vrij raar.
Knus. Nee, mijne nietquote:
Een knuffel is wel een goed plan, scheelt weer centjes ook.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon bij de Kruidvat zo’n pakketje en nog wat duurs wat bij haar past.
Maar uiteraard is de knuffel het allerbelangrijkst.
Ja ik ben niet haar enige kind, wel de enigste, dus dan lijkt het een beetje op een ontvoering.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem haar mee wandelen en ga ergens koffie drinken en taart eten
Dan had je maar een cadeautje moeten kopenquote:Op zondag 12 mei 2019 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ben niet haar enige kind, wel de enigste, dus dan lijkt het een beetje op een ontvoering.
Als je krap zit met de centen zal ze dat vast begrijpen en even waarderen als materialistische objecten.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een knuffel is wel een goed plan, scheelt weer centjes ook.
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had je maar een cadeautje moeten kopen
Oooh nee dat valt wel mee maar het is ergens altijd een beetje een Marxist geweest, slechts in haar hoofd dan en niet in de praktijk dus ik denk dat ze lege handen wel kan waarderen.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je krap zit met de centen zal ze dat vast begrijpen en even waarderen als materialistische objecten.
Ja wat, kun je nu zitten zeikzakken maar dan had je maar eerder wat moeten bedenkenquote:
Ben trots op je knul.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebeld
Ik ga elk jaar langs en ook bij mijn oma.
Leuk hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 12:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gebeld
Ik ga elk jaar langs en ook bij mijn oma.
kan niet meer.quote:
Bedankt voor het medeleven.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat, kun je nu zitten zeikzakken maar dan had je maar eerder wat moeten bedenken
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffiequote:
quote:
Scheelt geld voor cadeau’s.quote:
4 uur enkel? dat gaat wat ver jaquote:Op zondag 12 mei 2019 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen zin om 4 uur te rijden voor een kopje koffie
Nee, 2 uur heen, 2 uur terugquote:
hmm, voor koffie is dat te ver ja, voor een complete maaltijd zou ik het overwegenquote:
Wel beetje awkward.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Eh nee dudequote:Op zondag 12 mei 2019 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik dansen voor haar met een lieve rode roos in mijn mond? ze is dol op bloemen en dansen namelijk.
Of je neemt r mee eten.quote:Op zondag 12 mei 2019 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Geen lapdance of zo, gewoon een leuk kek dansje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |