Ik kom hier over minimaal drie dagen even op terug, ok?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
Inderdaad, logte @:Vanillekwark maar eens uit.
ik wil je in me voelenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom hier over minimaal drie dagen even op terug, ok?
Oh, ik had hem nog niet gezien, dus ik vind dat jij hem origineel hebt verzonnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
thnx, had hem zelf bedacht maar schijnbaar is hij al heel vaak bedacht onafhankelijk van mij
Nee, doe je maar nu, anders kan je het vergeten. Beetje pro-actief zijn in je moderator-rol hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom hier over minimaal drie dagen even op terug, ok?
Ik zal even kijken wat gewenst is en zal dan achteraf het pro-actieve doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:23 schreef RottendKadaver het volgende:
Nee, doe je maar nu, anders kan je het vergeten. Beetje pro-actief zijn in je moderator-rol hoor.
pics van je broertjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:24 schreef Trollscience het volgende:
oeps mijn broertje zat achter mijn pc haha
hahaha wat een malle jongen xDquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:24 schreef Trollscience het volgende:
oeps mijn broertje zat achter mijn pc haha
ben in een boek van don bolaño begonnen maar pas 5 pagina's dus ben nog niet echt verquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:49 schreef RottendKadaver het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vanavond?
Beetje ge-SIM’t in een 2019 F1 auto. Dus wel wel weer genieten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:49 schreef RottendKadaver het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan vanavond?
2666? Of wat anders?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben in een boek van don bolaño begonnen maar pas 5 pagina's dus ben nog niet echt ver
Oh dat is puik, heb je ook zo'n stoeltje waar je in kan zitten enzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje ge-SIM’t in een 2019 F1 auto. Dus wel wel weer genieten.
2666 heb ik allang uit natuurlijk, dit is "distant star", eerste engelse vertaling ook, heb 2666 en "de wilde detectives" (lelijke titelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:52 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
2666? Of wat anders?
[..]
Oh dat is puik, heb je ook zo'n stoeltje waar je in kan zitten enzo?
Tik 'm aanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2666 heb ik allang uit natuurlijk, dit is "distant star", eerste engelse vertaling ook, heb 2666 en "de wilde detectives" (lelijke titel) in het nederlands gelezen
Nee alleen een stuurtje met pedalen. Heb in deze situatie niet echt genoeg ruimte ervoor. Voor een TV misschien wel lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:52 schreef RottendKadaver het volgende:
[..]
2666? Of wat anders?
[..]
Oh dat is puik, heb je ook zo'n stoeltje waar je in kan zitten enzo?
Ik rock zelf een racestoel (wel full-blown, gewoon zo'n DX Racer), in combinatie met een stuur en pedalen is dat best okay. Heb een vrind welke wel een complete setup heeft, maar die heeft regelmatig ook problemen met z'n apparatuurquote:Op zaterdag 11 mei 2019 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee alleen een stuurtje met pedalen. Heb in deze situatie niet echt genoeg ruimte ervoor. Voor een TV misschien wel lachen.
Wat ik wel overweeg is een VR bril, schijnt goed te werken met dat spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |