Opbokken graag.quote:
quote:
in de campagnequote:
Héé een mod van UTO hier. Wat vindt je van mijn topicquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Deze vrouw woonde dus naast mijn zus.
Mijn killerparkiet reageert hierop.quote:
Ik vind hem leuk bedacht. Heb een paar beluisterd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé een mod van UTO hier. Wat vindt je van mijn topic
Mij ookquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk bedacht. Heb een paar beluisterd.
Ok. Ik heb tot nu toe alleen negatieve reacties van jou en de restquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk bedacht. Heb een paar beluisterd.
quote:
Jij bent echt een klasse apart.quote:
Dacht dat het een liedje was, sorryquote:
Je kan katten en de rest blauw ook. Verder stelt het niet veel voorquote:
Thats the questionquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga maar eens aan het eten beginnen. What to do?
Ik vond de eerste afleveringen tof.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dacht dat het een liedje was, sorry
Ik heb ook nog geen idee.quote:
ik iets met biefstukjes en ge-airfryde krieltjes en wat tomaten salade...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh jawel, ik had kipfilet uit de vriezer gehaald vanmorgen.
Eng stemmetjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé een mod van UTO hier. Wat vindt je van mijn topic
Je zal zo'n mokkel in je nest hebbenquote:
Ik heb nu moeite om mijn ogen open te houden.quote:
Doe dan ff een dutjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu moeite om mijn ogen open te houden.
Het is er maar één hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou in je topic hangen er meerdere rond ...
Wat bedoel je dan?quote:
Bamiquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb me laten verleiden..
[ afbeelding ]
![]()
Dan duurt het nog wel even.. Moet je nog naar de Jumbo?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog geen idee, zit te wachten...
Oh sorryquote:
wat en spelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel even.. Moet je nog naar de Jumbo?
Ja die zag ik .. MPquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en ballwissel was dat nu 20 keer henn en her
Eten en op je foon zitten is een afknapperquote:
Nee, dan gaat mijn ritme naar de klote, even eten maken.quote:
minder zuipen danquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, dan gaat mijn ritme naar de klote, even eten maken.
Ik deel graag.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Eten en op je foon zitten is een afknapper
Brrrrrrrrr....Ik nietquote:
Sinds we hier een Chinees hebben, hebben we minder last van katten.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds we hier een Chinees hebben, hebben we minder last van katten.
Ik ben voor Spittal omdat ik daar geweest ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:40 schreef mario390 het volgende:
bleiburg führt 1:0 maar ze wachten misschien op de ausgleich, maken niet dat 2:0
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben voor Spittal omdat ik daar geweest ben.
Wat is oostenrijkquote:
Een gehucht in de Alpen. Of was het de Pyreneeën. Ik weet het niet meer, Adolf kwam er vandaan.quote:
Het is nog helemaal geen morgen. Moet ik nou alles vertellen.quote:
Sorry! Ben een beetje moe.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog helemaal geen morgen. Moet ik nou alles vertellen.
dat moet je haar niet erklärenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een gehucht in de Alpen. Of was het de Pyreneeën. Ik weet het niet meer, Adolf kwam er vandaan.
quote:
Ik heb een neus voor dat soort dingenquote:
Weet ik.quote:
Spitsneusje.quote:
Schijnheilquote:
Manke schijnheil.quote:
Ik heb geen medelijden met elke vorm van zwakte dan ookquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met elke vorm van zwakte dan ook
Sjee, zeg jongen, ben jij het ?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met elke vorm van zwakte dan ook
Aanzetten en gewoonweg mee kunnen zingen.quote:
Heurlijk toch kerol...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aanzetten en gewoonweg mee kunnen zingen.
Mij hoor je niet klagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitzicht achter, ouderlijk huis.Ben jij opgegroeid in een boomhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Nee, in een villa. Tegenwoordig woon ik van armoe in een boomhut in Exloo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij opgegroeid in een boomhut?
Uitzicht achter, ouderlijk huis.Je zei wel dat de tuin groot was maar dit had ik niet verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zei wel dat de tuin groot was maar dit had ik niet verwacht
Wel een toffe plek om een boomhut te hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, in een villa. Tegenwoordig woon ik van armoe in een boomhut in Exloo.
Uitzicht achter, ouderlijk huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Komt misschien toch wel van pas zo'n kudde, om de boel een beetje kort te kauwenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal morgen eens wat foto's posten, dan krijg je een beetje indruk van de grootte.
Daar heb je toch hunnebedden?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal morgen eens wat foto's posten, dan krijg je een beetje indruk van de grootte.
Bij Discovery loopt zo'n serie met boomhut bouwers, maar dan professioneel. Man man, je zou zo vertrekken om de zooi te kraken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een toffe plek om een boomhut te hebben.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komt misschien toch wel van pas zo'n kudde, om de boel een beetje kort te kauwen
Ik vind dat maar de zoveelste debielenserie waar ze aan begonnen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Discovery loopt zo'n serie met boomhut bouwers, maar dan professioneel. Man man, je zou zo vertrekken om de zooi te kraken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Discovery loopt zo'n serie met boomhut bouwers, maar dan professioneel. Man man, je zou zo vertrekken om de zooi te kraken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen bedden en wat kiezels.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat maar de zoveelste debielenserie waar ze aan begonnen zijn.
Zou daar perfect kunnen, maar dan komt er nóg meer onderhoud bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:24 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik zat er niet eens zo ver naast met zo'n boomhut idee
Gewoon vanuit je boomhut met Prisha's supersoakerflamethrower alles wegbranden wat te hoog groeitquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou daar perfect kunnen, maar dan komt er nóg meer onderhoud bij.
Net zoals die motorbouwers, het eerste seizoen vond ik leuk. Daarna ging het niet meer over motors bouwen maar over de ruzies onderling. Van leuk programma naar kut programma dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het begon prima, maar na verloop van tijd staan ze 'lollig' te acteren en krijgt dat de overhand. Op een gegeven moment heeft het niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken en dat flikken ze werkelijk bij alles.
Ja, dat inderdaad. Geen idee waarom ze dat doen, want in het begin kon het blijkbaar prima. En die reclame om de 10 minuten jaagt me ook weg. Gold Rush, ook ruk geworden. En dan stoppen ze met een wereldprogramma als Scrapheap.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zoals die motorbouwers, het eerste seizoen vond ik leuk. Daarna ging het niet meer over motors bouwen maar over de ruzies onderling. Van leuk programma naar kut programma dus.
De woning, nee toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef mario390 het volgende:
daar waar mijn onkel in wien wohnt heeft vandaag gebrannt
Scrapheap en timeteam waren echt mijn favoriete programma's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Geen idee waarom ze dat doen, want in het begin kon het blijkbaar prima. En die reclame om de 10 minuten jaagt me ook weg. Gold Rush, ook ruk geworden. En dan stoppen ze met een wereldprogramma als Scrapheap.
Schiet mij maar lek....
Zijn woning?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef mario390 het volgende:
Is hij ok?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef mario390 het volgende:
Wat was Timeteam voor iets? Overgooien met horloges en Westminster klokken?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scrapheap en timeteam waren echt mijn favoriete programma's.
Vrijgezel ?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is en wohnblock en ik kann hem niet erreichen
Ken je dat niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat was Timeteam voor iets? Overgooien met horloges en Westminster klokken?
Mooi wat dat ook betekendquote:
Je kan hem niet bereiken, hoe weet je dan dat hij ok is?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke wel maar hij anwoort niet op facebook
in tv hebben ze gezegd dat nur en 87 jahrige vrouw met rook geschuurd isquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan hem niet bereiken, hoe weet je dan dat hij ok is?
Nee, het zegt me zo niets. Wel American Diggers. BÓÓM BABY!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken je dat niet.![]()
Een groep amateur/profesionele archeologen deden onderzoek op een bepaalde vindplaats. Er is ook een aflevering in Nederland gemaakt.
Hij is geband door zijn oomquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan hem niet bereiken, hoe weet je dan dat hij ok is?
Dat is Soury.quote:
Zo te lezen is hij verbrandquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is Soury.
Wel goed dat je oom ok is.
Ohh, nou hij zal wel druk zijn dan, is een hoop gedoe zo'n brand. Het gebouw staat nog?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
in tv hebben ze gezegd dat nur en 87 jahrige vrouw met rook geschuurd is
Nee, bezoek, inmiddels gearriveerd.....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel even.. Moet je nog naar de Jumbo?
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh, nou hij zal wel druk zijn dan, is een hoop gedoe zo'n brand. Het gebouw staat nog?
jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh, nou hij zal wel druk zijn dan, is een hoop gedoe zo'n brand. Het gebouw staat nog?
https://www.nachrichten.a(...)s-dachs-eingestuerzt;art58,3128574quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef TillyB het volgende:
[..]helemaal ok maar nooit meer wat van gehoord
Hopelijk kan hij gewoon thuis blijven slapen, misschien wil de brandweer eerst rookschade e.d. bekijken voordat de mensen naar binnen mogen.quote:
Die gewünschte Seite konnte leider nicht gefunden werden.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://www.nachrichten.a(...)s-dachs-eingestuerzt;art58,3128574
Wel een dikke kerelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die gewünschte Seite konnte leider nicht gefunden werden.
Je maat zeker.. Veel plezier Moquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, bezoek, inmiddels gearriveerd.....
Nou rennenquote:
Een maat, maar een andere, en weer vertrokken.quote:
Ik kan het filmpje niet zien maar wel een grote brand. Veel plezier bij je vader.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien maar wel een grote brand. Veel plezier bij je vader.
Dat zoiets toch nog op tv mag. Oplichters zijn het.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 mannen van de Becam reclame mogen van mij van de steiger afvallen
Tja, als we zo gaan beginnen kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Jaaa! Vooral Timeteamquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scrapheap en timeteam waren echt mijn favoriete programma's.
Dat is inderdaad ook een punt, maar die gasten zijn zo irritant.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zoiets toch nog op tv mag. Oplichters zijn het.
Ik zeg al niets meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, als we zo gaan beginnen kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.
Palm Invest etc.quote:
Dat heeft met beleggen te maken toch? Becam is voor leningenquote:
Jij weet, er is ook een mod die een avatar heeft daarvan.quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat, maar een andere, en weer vertrokken.
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...quote:
Ik zie dat je ze nog kan bekijken op Youtubequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, er is ook een mod die een avatar heeft daarvan.
Alles gaat over geld. Of teveel rente, woekerrente, of onjuiste investeringen en weg geld. Dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met beleggen te maken toch? Becam is voor leningen
Markquote:
Aloha.quote:
Gewéldig. Dat kwam ik nog wel eens tegen op diverse zenders tijdens het zappen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
Van een andere orde; Robotwars was ook leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Erg vermakelijk. Er was zo'n kleine die al die groten tot moes hakte. ( meen ik mij te herinneren)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewéldig. Dat kwam ik nog wel eens tegen op diverse zenders tijdens het zappen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
@:Recce Vandaag bijna in de Wildernis geraakt..beetje verdwaald, dus uiteindelijk Landgoed de Driesprong ontdekt. Mooi daar!Buren zich nog misdragen vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mongool vd jumbo mag van mij ook wel in een beerput verzuipen.quote:
Denk dat je het hebt over de 1e robot die helemaal om kon flippen, maar geen idee meer wat de naam was.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Erg vermakelijk. Er was zo'n kleine die al die groten tot moes hakte. ( meen ik mij te herinneren)
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mongool vd jumbo mag van mij ook wel in een beerput verzuipen.
Expres slecht acteren is niet leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Nee, zo vreemd! Er staat enkel een tafeltennistafel in de tuinlange partytent. Misschien hebben ze een stukje 'woonkamer' er bij gemaakt. Nu ook geen burengeruchten.quote:
Ze flipte. Iets met een Z dacht ik. Geen idee meer ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je het hebt over de 1e robot die helemaal om kon flippen, maar geen idee meer wat de naam was.
Jammer, dat laatstequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, zo vreemd! Er staat enkel een tafeltennistafel in de tuinlange partytent. Misschien hebben ze een stukje 'woonkamer' er bij gemaakt. Nu ook geen burengeruchten.
*gluurbuurvoxs
Die kutreclame met die race auto, verzekering ofzo. Laat die zich in een bocht even om een boom vouwen ofzo..quote:
Die kan ik me zo niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kutreclame met die race auto, verzekering ofzo. Laat die zich in een bocht even om een boom vouwen ofzo..
Even tussen de doorgezakte schuttingen gekekenquote:
Ja en als je het niet doet krijg je een ram.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Er heerst veel agressie in het topic, moet ik teruglezen?
Ik krijg iemand met het sterrenbeeld ram?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en als je het niet doet krijg je een ram.
En die gast van Dyson met zijn overpriced kutzuigers.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een maand later geboren.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Er heerst veel agressie in het topic, moet ik teruglezen?
Jou wil ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een maand later geboren.
Alleen die dettol reclame is erger.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die gast van Dyson met zijn overpriced kutzuigers.
Alsof ik iets met jou zou willen.quote:
Richting de ¤ 800 voor een steeltje met borstelloze motor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die gast van Dyson met zijn overpriced kutzuigers.
De mafkees.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Richting de ¤ 800 voor een steeltje met borstelloze motor.
Frank Lammers is leuk en een goede acteur.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het klingt alsof het over een 6 jarig jongetje gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Richting de ¤ 800 voor een steeltje met borstelloze motor.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
@:Recce Vandaag bijna in de Wildernis geraakt..beetje verdwaald, dus uiteindelijk Landgoed de Driesprong ontdekt. Mooi daar!Ik weet eigenlijk niet waar dat ligt! Het is daar wel prachtig en het lijkt erg op het beekje waar ik vaak langs loop. Dat is ook in de buurt van de Wildernis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met z'n vijverpompie op een stokkie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mafkees.![]()
Hi-Tech stofzuigert....
Goede acteur maar die reclame is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Frank Lammers is leuk en een goede acteur.
Die reclames vind ik ook leuk, maar dat kan zijn omdat ik vaste klant van de Jumbo ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goede acteur maar die reclame is tenenkrommend.
Je hebt al een Volca voor nog geen 150 euro, da's heel wat meer geavanceerde techniek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met z'n vijverpompie op een stokkie.
Ik ook, maar die reclame is bagger.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die reclames vind ik ook leuk, maar dat kan zijn omdat ik vaste klant van de Jumbo ben.
In dat geval pak ik hem bij de enkels en gaat hij onderste boven erin.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Frank Lammers is leuk en een goede acteur.
Je mededogen kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dat geval pak ik hem bij de enkels en gaat hij onderste boven erin.
Grabber gespot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dat geval pak ik hem bij de enkels en gaat hij onderste boven erin.
Plus die accu. Daar zal je ook de hoofdprijs wel voor moeten betalen als het stuk gaat. 'lichtgewicht', ja dùh, het is ook niets.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt al een Volca voor nog geen 150 euro, da's heel wat meer geavanceerde techniet.
Het is en blijft een fokking stogzuigert!
quote:
Accu mag voor 400 euro weg....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Plus die accu. Daar zal je ook de hoofdprijs wel voor moeten betalen als het stuk gaat. 'lichtgewicht', ja dùh, het is ook niets.
Je zegt het zelf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
Ik vind die korte verhaaltjes wel leuk. Die van de Lidl met Ali B vind ik ook amusant. Ik zal wel een tokkie zijn.
Klantvoordeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Accu mag voor 400 euro weg....
Da's incl. klantvoordeel.
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
oke de onkel heeft zich gemeld het is niet zijn wohnblock ,1 kilometer weg van hem
Het komt toch wel dichtbij zo!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
oke de onkel heeft zich gemeld het is niet zijn wohnblock ,1 kilometer weg van hem
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
Wat is gebeurt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
Ik weet niet meer wie dat is, maar ze heeft een enorm irritante stem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoorde eens een intervieuw met de dame die de reclame van de kruitvat insprak. Zij zei; als je het te vaak hoort dan gaat het tegenwerken.
En voor mij is het zo.
loerzequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Recce het volgende:
Even nog een stukje fietsen en naar de zonsondergang kijken.
Het enige voordeel aan die dingen is dat je nooit met een volle zak blijft zitten.quote:
Hadewych Minisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat is, maar ze heeft een enorm irritante stem.
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Recce het volgende:
Even nog een stukje fietsen en naar de zonsondergang kijken.
Dat wijf heeft echt een vreselijke kutstem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoorde eens een intervieuw met de dame die de reclame van de kruitvat insprak. Zij zei; als je het te vaak hoort dan gaat het tegenwerken.
En voor mij is het zo.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat is, maar ze heeft een enorm irritante stem.
Maar wel 1 plús een gratis!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
En voor mij is het zo.
Als iets mijn strot wel uitkomt is het die Ali B wel. HIj kan niets, doet niets behalve een beetje bekent zijn. En waarvan dan? God mag het weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
Ik vind die korte verhaaltjes wel leuk. Die van de Lidl met Ali B vind ik ook amusant. Ik zal wel een tokkie zijn.
Geldquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Ik snap niet dat ze zo'n irritante stem kan opzetten voor een commercial.
Ja je zou toch denken dat als je zo'n stem opzet in de studio dat de producers dan wel zeggen van ehhhquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Ik snap niet dat ze zo'n irritante stem kan opzetten voor een commercial.
OHMIJNGODHETBLOEDONDERM'NNAGELSquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als iets mijn strot wel uitkomt is het die Ali B wel. HIj kan niets, doet niets behalve een beetje bekent zijn. En waarvan dan? God mag het weten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
Die stem is volgens mij opzettelijk zo irritant. Zo vergeet je de commercial niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja je zou toch denken dat als je zo'n stem opzet in de studio dat de producers dan wel zeggen van ehhhdoe maar niet meid
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die stem is volgens mij opzettelijk zo irritant. Zo vergeet je de commercial niet.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Het is trouwens bewezen dat sinds ik de Kruidvatstem ben, de omzet blijft groeien. Het gaat daar als een trein.’
quote:
Dat dacht je maar, ik heb nog niets gezegd.quote:
Van wat jij zegt trek ik me weinig aanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dacht je maar, ik heb nog niets gezegd.
Zou ik ook ik doen, mij even serieus nemen.quote:
'Diepe krachtige stem.' Die drogistenstem is alles behalve dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Die stem 'acteert' zequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
'Diepe krachtige stem.' Die drogistenstem is alles behalve dat.
Dat is toch dat stomme mens met een scooter?quote:
Misschien is het daar wel. https://goo.gl/maps/k5H813eALn8aWS1y6quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar dat ligt! Het is daar wel prachtig en het lijkt erg op het beekje waar ik vaak langs loop. Dat is ook in de buurt van de Wildernis.
Het was in het echt nog mooier!quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch dat toffe mens met een scooter?
Bedankt dat je mijn woordfoutje hebt bijgesteld.quote:
Proost!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou bijna van het water slobberen.
Ja, dat is wel zorgelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:42 schreef mario390 het volgende:
dat werd nog wat 18.mai
https://kaernten.orf.at/news/stories/2980961/
Whut, woon jij daar ook?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Amphorapotje het volgende:
Allemaal de groetjes vanuit Den Haag, de soep was goed en er is nog over. Dat moest ik even doorgeven hier.![]()
![]()
Groetjes terugquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Amphorapotje het volgende:
Allemaal de groetjes vanuit Den Haag, de soep was goed en er is nog over. Dat moest ik even doorgeven hier.![]()
![]()
Nee, even gebeldquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:44 schreef Amphorapotje het volgende:
![]()
Finale dus?quote:
Ik heb geen telefoontje gehad.quote:
Ik heb zelf gebeld, vandaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoontje gehad.
De schuld ligt dus weer bij jou.quote:
Ik ga ook even een biertje pakken en proost mee.quote:
Mot jij ook een biertje?quote:
Ik heb Bots nu aanstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |