Wel een dikke kerelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die gewünschte Seite konnte leider nicht gefunden werden.
Je maat zeker.. Veel plezier Moquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, bezoek, inmiddels gearriveerd.....
Nou rennenquote:
Een maat, maar een andere, en weer vertrokken.quote:
Ik kan het filmpje niet zien maar wel een grote brand. Veel plezier bij je vader.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien maar wel een grote brand. Veel plezier bij je vader.
Dat zoiets toch nog op tv mag. Oplichters zijn het.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 mannen van de Becam reclame mogen van mij van de steiger afvallen
Tja, als we zo gaan beginnen kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 mannen van de Becam reclame mogen van mij van de steiger afvallen
Jaaa! Vooral Timeteamquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scrapheap en timeteam waren echt mijn favoriete programma's.
Dat is inderdaad ook een punt, maar die gasten zijn zo irritant.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zoiets toch nog op tv mag. Oplichters zijn het.
Ik zeg al niets meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, als we zo gaan beginnen kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.
Palm Invest etc.quote:
Dat heeft met beleggen te maken toch? Becam is voor leningenquote:
Jij weet, er is ook een mod die een avatar heeft daarvan.quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat, maar een andere, en weer vertrokken.
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...quote:
Ik zie dat je ze nog kan bekijken op Youtubequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, er is ook een mod die een avatar heeft daarvan.
Alles gaat over geld. Of teveel rente, woekerrente, of onjuiste investeringen en weg geld. Dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met beleggen te maken toch? Becam is voor leningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |