Wel een dikke kerelquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die gewünschte Seite konnte leider nicht gefunden werden.
Je maat zeker.. Veel plezier Moquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, bezoek, inmiddels gearriveerd.....
Nou rennenquote:
Een maat, maar een andere, en weer vertrokken.quote:
Ik kan het filmpje niet zien maar wel een grote brand. Veel plezier bij je vader.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje niet zien maar wel een grote brand. Veel plezier bij je vader.
Dat zoiets toch nog op tv mag. Oplichters zijn het.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Die 2 mannen van de Becam reclame mogen van mij van de steiger afvallen
Tja, als we zo gaan beginnen kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Jaaa! Vooral Timeteamquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Scrapheap en timeteam waren echt mijn favoriete programma's.
Dat is inderdaad ook een punt, maar die gasten zijn zo irritant.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat zoiets toch nog op tv mag. Oplichters zijn het.
Ik zeg al niets meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, als we zo gaan beginnen kan ik nog wel een heel rijtje opnoemen.
Palm Invest etc.quote:
Dat heeft met beleggen te maken toch? Becam is voor leningenquote:
Jij weet, er is ook een mod die een avatar heeft daarvan.quote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat, maar een andere, en weer vertrokken.
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...quote:
Ik zie dat je ze nog kan bekijken op Youtubequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij weet, er is ook een mod die een avatar heeft daarvan.
Alles gaat over geld. Of teveel rente, woekerrente, of onjuiste investeringen en weg geld. Dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met beleggen te maken toch? Becam is voor leningen
Markquote:
Aloha.quote:
Gewéldig. Dat kwam ik nog wel eens tegen op diverse zenders tijdens het zappen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
Van een andere orde; Robotwars was ook leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Erg vermakelijk. Er was zo'n kleine die al die groten tot moes hakte. ( meen ik mij te herinneren)quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewéldig. Dat kwam ik nog wel eens tegen op diverse zenders tijdens het zappen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
@:Recce Vandaag bijna in de Wildernis geraakt..beetje verdwaald, dus uiteindelijk Landgoed de Driesprong ontdekt. Mooi daar!Buren zich nog misdragen vannacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die mongool vd jumbo mag van mij ook wel in een beerput verzuipen.quote:
Denk dat je het hebt over de 1e robot die helemaal om kon flippen, maar geen idee meer wat de naam was.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Erg vermakelijk. Er was zo'n kleine die al die groten tot moes hakte. ( meen ik mij te herinneren)
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mongool vd jumbo mag van mij ook wel in een beerput verzuipen.
Expres slecht acteren is niet leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Nee, zo vreemd! Er staat enkel een tafeltennistafel in de tuinlange partytent. Misschien hebben ze een stukje 'woonkamer' er bij gemaakt. Nu ook geen burengeruchten.quote:
Ze flipte. Iets met een Z dacht ik. Geen idee meer ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je het hebt over de 1e robot die helemaal om kon flippen, maar geen idee meer wat de naam was.
Jammer, dat laatstequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, zo vreemd! Er staat enkel een tafeltennistafel in de tuinlange partytent. Misschien hebben ze een stukje 'woonkamer' er bij gemaakt. Nu ook geen burengeruchten.
*gluurbuurvoxs
Die kutreclame met die race auto, verzekering ofzo. Laat die zich in een bocht even om een boom vouwen ofzo..quote:
Die kan ik me zo niet voor de geest halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kutreclame met die race auto, verzekering ofzo. Laat die zich in een bocht even om een boom vouwen ofzo..
Even tussen de doorgezakte schuttingen gekekenquote:
Ja en als je het niet doet krijg je een ram.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Er heerst veel agressie in het topic, moet ik teruglezen?
Ik krijg iemand met het sterrenbeeld ram?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en als je het niet doet krijg je een ram.
En die gast van Dyson met zijn overpriced kutzuigers.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mongool vd jumbo mag van mij ook wel in een beerput verzuipen.
Ik ben een maand later geboren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |