SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Uitzicht achter, ouderlijk huis.Ben jij opgegroeid in een boomhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Nee, in een villa. Tegenwoordig woon ik van armoe in een boomhut in Exloo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben jij opgegroeid in een boomhut?
Uitzicht achter, ouderlijk huis.Je zei wel dat de tuin groot was maar dit had ik niet verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zei wel dat de tuin groot was maar dit had ik niet verwacht
Wel een toffe plek om een boomhut te hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, in een villa. Tegenwoordig woon ik van armoe in een boomhut in Exloo.
Uitzicht achter, ouderlijk huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Komt misschien toch wel van pas zo'n kudde, om de boel een beetje kort te kauwenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal morgen eens wat foto's posten, dan krijg je een beetje indruk van de grootte.
Daar heb je toch hunnebedden?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zal morgen eens wat foto's posten, dan krijg je een beetje indruk van de grootte.
Bij Discovery loopt zo'n serie met boomhut bouwers, maar dan professioneel. Man man, je zou zo vertrekken om de zooi te kraken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een toffe plek om een boomhut te hebben.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Komt misschien toch wel van pas zo'n kudde, om de boel een beetje kort te kauwen
Ik vind dat maar de zoveelste debielenserie waar ze aan begonnen zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Discovery loopt zo'n serie met boomhut bouwers, maar dan professioneel. Man man, je zou zo vertrekken om de zooi te kraken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Discovery loopt zo'n serie met boomhut bouwers, maar dan professioneel. Man man, je zou zo vertrekken om de zooi te kraken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen bedden en wat kiezels.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat maar de zoveelste debielenserie waar ze aan begonnen zijn.
Zou daar perfect kunnen, maar dan komt er nóg meer onderhoud bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:24 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik zat er niet eens zo ver naast met zo'n boomhut idee
Gewoon vanuit je boomhut met Prisha's supersoakerflamethrower alles wegbranden wat te hoog groeitquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou daar perfect kunnen, maar dan komt er nóg meer onderhoud bij.
Net zoals die motorbouwers, het eerste seizoen vond ik leuk. Daarna ging het niet meer over motors bouwen maar over de ruzies onderling. Van leuk programma naar kut programma dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het begon prima, maar na verloop van tijd staan ze 'lollig' te acteren en krijgt dat de overhand. Op een gegeven moment heeft het niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken en dat flikken ze werkelijk bij alles.
Ja, dat inderdaad. Geen idee waarom ze dat doen, want in het begin kon het blijkbaar prima. En die reclame om de 10 minuten jaagt me ook weg. Gold Rush, ook ruk geworden. En dan stoppen ze met een wereldprogramma als Scrapheap.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zoals die motorbouwers, het eerste seizoen vond ik leuk. Daarna ging het niet meer over motors bouwen maar over de ruzies onderling. Van leuk programma naar kut programma dus.
De woning, nee toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef mario390 het volgende:
daar waar mijn onkel in wien wohnt heeft vandaag gebrannt
Scrapheap en timeteam waren echt mijn favoriete programma's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Geen idee waarom ze dat doen, want in het begin kon het blijkbaar prima. En die reclame om de 10 minuten jaagt me ook weg. Gold Rush, ook ruk geworden. En dan stoppen ze met een wereldprogramma als Scrapheap.
Schiet mij maar lek....
Zijn woning?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef mario390 het volgende:
Is hij ok?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef mario390 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |