quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Er heerst veel agressie in het topic, moet ik teruglezen?
Jou wil ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een maand later geboren.
Alleen die dettol reclame is erger.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die gast van Dyson met zijn overpriced kutzuigers.
Alsof ik iets met jou zou willen.quote:
Richting de ¤ 800 voor een steeltje met borstelloze motor.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die gast van Dyson met zijn overpriced kutzuigers.
De mafkees.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Richting de ¤ 800 voor een steeltje met borstelloze motor.
Frank Lammers is leuk en een goede acteur.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mongool vd jumbo mag van mij ook wel in een beerput verzuipen.
Het klingt alsof het over een 6 jarig jongetje gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Richting de ¤ 800 voor een steeltje met borstelloze motor.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
@:Recce Vandaag bijna in de Wildernis geraakt..beetje verdwaald, dus uiteindelijk Landgoed de Driesprong ontdekt. Mooi daar!Ik weet eigenlijk niet waar dat ligt! Het is daar wel prachtig en het lijkt erg op het beekje waar ik vaak langs loop. Dat is ook in de buurt van de Wildernis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met z'n vijverpompie op een stokkie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mafkees.![]()
Hi-Tech stofzuigert....
Goede acteur maar die reclame is tenenkrommend.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Frank Lammers is leuk en een goede acteur.
Die reclames vind ik ook leuk, maar dat kan zijn omdat ik vaste klant van de Jumbo ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goede acteur maar die reclame is tenenkrommend.
Je hebt al een Volca voor nog geen 150 euro, da's heel wat meer geavanceerde techniek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met z'n vijverpompie op een stokkie.
Ik ook, maar die reclame is bagger.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Die reclames vind ik ook leuk, maar dat kan zijn omdat ik vaste klant van de Jumbo ben.
In dat geval pak ik hem bij de enkels en gaat hij onderste boven erin.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Frank Lammers is leuk en een goede acteur.
Je mededogen kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dat geval pak ik hem bij de enkels en gaat hij onderste boven erin.
Grabber gespot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In dat geval pak ik hem bij de enkels en gaat hij onderste boven erin.
Plus die accu. Daar zal je ook de hoofdprijs wel voor moeten betalen als het stuk gaat. 'lichtgewicht', ja dùh, het is ook niets.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt al een Volca voor nog geen 150 euro, da's heel wat meer geavanceerde techniet.
Het is en blijft een fokking stogzuigert!
quote:
Accu mag voor 400 euro weg....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Plus die accu. Daar zal je ook de hoofdprijs wel voor moeten betalen als het stuk gaat. 'lichtgewicht', ja dùh, het is ook niets.
Je zegt het zelf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
Ik vind die korte verhaaltjes wel leuk. Die van de Lidl met Ali B vind ik ook amusant. Ik zal wel een tokkie zijn.
Klantvoordeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Accu mag voor 400 euro weg....
Da's incl. klantvoordeel.
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
oke de onkel heeft zich gemeld het is niet zijn wohnblock ,1 kilometer weg van hem
Het komt toch wel dichtbij zo!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
oke de onkel heeft zich gemeld het is niet zijn wohnblock ,1 kilometer weg van hem
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
Wat is gebeurt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
Ik weet niet meer wie dat is, maar ze heeft een enorm irritante stem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoorde eens een intervieuw met de dame die de reclame van de kruitvat insprak. Zij zei; als je het te vaak hoort dan gaat het tegenwerken.
En voor mij is het zo.
loerzequote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Recce het volgende:
Even nog een stukje fietsen en naar de zonsondergang kijken.
Het enige voordeel aan die dingen is dat je nooit met een volle zak blijft zitten.quote:
Hadewych Minisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat is, maar ze heeft een enorm irritante stem.
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Recce het volgende:
Even nog een stukje fietsen en naar de zonsondergang kijken.
Dat wijf heeft echt een vreselijke kutstem.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoorde eens een intervieuw met de dame die de reclame van de kruitvat insprak. Zij zei; als je het te vaak hoort dan gaat het tegenwerken.
En voor mij is het zo.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat is, maar ze heeft een enorm irritante stem.
Maar wel 1 plús een gratis!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
En voor mij is het zo.
Als iets mijn strot wel uitkomt is het die Ali B wel. HIj kan niets, doet niets behalve een beetje bekent zijn. En waarvan dan? God mag het weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
Ik vind die korte verhaaltjes wel leuk. Die van de Lidl met Ali B vind ik ook amusant. Ik zal wel een tokkie zijn.
Geldquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Ik snap niet dat ze zo'n irritante stem kan opzetten voor een commercial.
Ja je zou toch denken dat als je zo'n stem opzet in de studio dat de producers dan wel zeggen van ehhhquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Ik snap niet dat ze zo'n irritante stem kan opzetten voor een commercial.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |