Flink wat werk om die een beetje up-to-date te houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 02:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een ESF-themed baan gaan organiseren
Kijk! Een afleidingsmanoeuvre! Een sprookje voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 11 mei 2019 02:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, beide is nodig voor het totaalbeeld
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 02:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2:34, prima moment om m'n nest op te zoeken
Jezus. Serieus? Kut zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 04:29 schreef Cee het volgende:
Hoi. Even janken hier hoor. Ik ben net wakker geschrokken door geclaxonneer en een paar luide knallen en nu heb ik geen auto meer. Fucking klootzakken hebben mn gele autootje in de fucking hens gestoken om niks godverdomme.
Wat een klootzakken zeg waarom? Een paar dronken idioten? Grrrquote:Op zaterdag 11 mei 2019 04:29 schreef Cee het volgende:
Hoi. Even janken hier hoor. Ik ben net wakker geschrokken door geclaxonneer en een paar luide knallen en nu heb ik geen auto meer. Fucking klootzakken hebben mn gele autootje in de fucking hens gestoken om niks godverdomme.
Jeetje wat onwijs kut! En zo asociaal, wtf is hun doel joh. Bitchesquote:Op zaterdag 11 mei 2019 04:29 schreef Cee het volgende:
Wat?? Idioot zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 04:29 schreef Cee het volgende:
JEZUS, WAT EEN TRIESTE HUFTERSquote:Op zaterdag 11 mei 2019 04:29 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 04:29 schreef Cee het volgende:
ik vind dit zo ontzettend rot voor je Ceequote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:08 schreef Cee het volgende:
Ik weer dat het “maar” schade is en er zijn zo veel ergere dingen, of het had ook m’n flat kunnen zijn. Maar het is gewoon zo klote dat er mensen zijn die met hun tengels niet van andermans spullen kunnen blijven. Dit kost me gewoon zo veel gedoe en geld en allemaal dankzij een of ander kansloos figuur. De agent zei dat dit niet de eerste van de avond was. Ik hoop dat ze m’n wagentje ondertussen hebben weggetakeld anders zie ik hem direct nog staan als mijn ouders me komen oppikken en dan ga ik weer janken.![]()
Beter betekent de uitschakeling van Ajax en dit gedoe dat het dubbel en dwars in goede karma rebound terugkomt in de vorm van een winst volgende week.
Ga wel proberen op tijd de stream met Duncan te kijken, de rest kan me gestolen worden. Verdomme, ik had er nog zo’n zin in. Een van de eerste dingen die ik dacht toen ik naar m’n brandende Chevy stond te kijken was “kut, ik moet donderdag wel naar Rotterdam.”![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |