Wat is dat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja of je kan normaal met elkaar communiceren
Echt he, bijna tijd om af te trekkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef JimmyDean het volgende:
Is al weer gewoon bijna 12 uur, wat een leef
@Fem_LittleLadyquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn botersaai als ze het te vaak over het huishouden hebben.
Fixed.quote:
Je ging afkicken tochquote:
Was om half 11 thuis, toen nog een dik uur thuis gewerkt en nu pas dat ik klaar ben voor vandaag, en de dag is gewoon al over...quote:
Maar wel janken als er met spullen gegooid wordtquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
Vind slaan gewoon leuker dan burgerlijk overleggen.
Vandaar dat je een onderdanige indo op de kop hebt getikt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:50 schreef Myrr het volgende:
Vind slaan gewoon leuker dan burgerlijk overleggen.
Morgen weer een dag vriendquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was om half 11 thuis, toen nog een dik uur thuis gewerkt en nu pas dat ik klaar ben voor vandaag, en de dag is gewoon al over...
Snel afstuderen Jimmy.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was om half 11 thuis, toen nog een dik uur thuis gewerkt en nu pas dat ik klaar ben voor vandaag, en de dag is gewoon al over...
Oh ja oké sorry aberquote:
Het enige dat in deze zin klopt is het woord kop. Als in koppig. Een van de redenen dat we samen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat je een onderdanige indo op de kop hebt getikt.
Hoe kan alleen werken nou kutter zijn dan werken + studeren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijf denk ik in bed liggen morgen.
[..]
Dan wordt het nog veel erger.
Jij hebt anders ook vrij weinig te melden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn botersaai als ze het te vaak over het huishouden hebben.
Ik ga morgen proberen om voor het eerst dit jaar op tijd te komenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijf denk ik in bed liggen morgen.
Hij had net anders een superspannend verhaal over karnemelkquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook vrij weinig te melden.
Heb je haar gebeld dan?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima huishoudster denk ik, altijd weinig kleding aan ook.
Omdat ik nu part time werk als leraar, en dat is echt super chill vergeleken wat ik hierna ga doen. Wel een stuk minder boeiend though.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe kan alleen werken nou kutter zijn dan werken + studeren.
Ja correctement baguette trottoirquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Pardon?
Vandaag is gewoon weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
C'est la vie
Als je daar al zo lang mee weg komt, waarom?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen om voor het eerst dit jaar op tijd te komen
Mooi dat nee met een hoofdletter midden in de zin om het te onderstrepenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
Dat doe je dan zelf hoor. Je kunt ook gewoon leren om Nee te zeggen of over je salaris onderhandelen.
Ik vind dat je minstens een onrealistisch doel moet stellen voor jezelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je daar al zo lang mee weg komt, waarom?
Wat ga je hierna doen dan want ik ben niet overtuigd. Vriend doet .8 fte + nu inmiddels afstuderen + kind.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu part time werk als leraar, en dat is echt super chill vergeleken wat ik hierna ga doen. Wel een stuk minder boeiend though.
Wat voor les geef je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat ik nu part time werk als leraar, en dat is echt super chill vergeleken wat ik hierna ga doen. Wel een stuk minder boeiend though.
Dat hou ik voor me, geloof me maar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat ga je hierna doen dan want ik ben niet overtuigd. Vriend doet .8 fte + nu inmiddels afstuderen + kind.
Je suis tres desolé, je suis fatiguéquote:
Zit mobiel. Ben elke post al minstens de helft aan het rectificeren oké.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi dat nee met een hoofdletter midden in de zin om het te onderstrepen
Je ne parle pas françaisquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je suis tres desolé, je suis fatigué
Ik had vandaag over de nsdap verteld en toen moest ik aan jou denkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hou ik voor me, geloof me maar.
hehe dat was wel cutequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:57 schreef Myrr het volgende:
Maar om me te overtuigen mag je wel even 5 euro overmaken aan stichting Dierenlot onder onze namen.
Oninteressant links clubjequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had vandaag over de nsdap verteld en toen moest ik aan jou denken
Jammer, is sexy taalquote:
Hij moet best veel slikken en worstelt met veel dingen, en ondanks dat heeft hij de strijd niet opgegeven.quote:
Heb deze week nog 50 euro aan een goed doel gegeven, vind ik wel genoeg. Volgende keer pleur ik je naam er bij.quote:
Wat een mallerd ben je ookquote:
Vind dat hij een kleine heeftquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet gezien keek de hele tijd alleen naar zijn pik
Top. Printscreens verwacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb deze week nog 50 euro aan een goed doel gegeven, vind ik wel genoeg. Volgende keer pleur ik je naam er bij.
Ik had hetzelfde maar dan bij dat verhaal over die seriemoordenaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had vandaag over de nsdap verteld en toen moest ik aan jou denken
Hij worstelt vooral met zichzelf volgens mij. Wie wint er als je wint van jezelf?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij moet best veel slikken en worstelt met veel dingen, en ondanks dat heeft hij de strijd niet opgegeven.
Echt kut is datquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zit mobiel. Ben elke post al minstens de helft aan het rectificeren oké.
Ik ben het denk ik met alles van de NSDAP oneens behalve verplicht steriliseren van gehandicapten.quote:
Vergeet je niet als ik jarig ben te regelen dat ik een zeehondje in de Noordzee mag vrijlaten.quote:
Welkequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde maar dan bij dat verhaal over die seriemoordenaar.
Oké ja dat magquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben het denk ik met alles van de NSDAP oneens behalve verplicht steriliseren van gehandicapten.
Jaa had ik geprobeerd maar niemand wil daar aan mee betalen, alleen Jimmy 5¤ maar daar komen we niet heel ver meequote:Op donderdag 9 mei 2019 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vergeet je niet als ik jarig ben te regelen dat ik een zeehondje in de Noordzee mag vrijlaten.
Oh ja want je moet natuurlijk geld uitgeven aan goede doelen om normaal te zijn haha ff vergetenquote:
Watquote:
Dat is toch altijd zo, voor wie zou je het anders moeten doen. Wat dacht je van rust, vrede met jezelf en daardoor geluk. Anderen zijn niet belangrijk, het gaat om jezelf.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij worstelt vooral met zichzelf volgens mij. Wie wint er als je wint van jezelf?
Oh ja, dat is ook leip verhaal jaquote:
Alleen maar skeere paupers hierquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa had ik geprobeerd maar niemand wil daar aan mee betalen, alleen Jimmy 5¤ maar daar komen we niet heel ver mee
Oké bij deze crowdfund mensen. 40 euro zodat ik een zeehondje kan vrijlaten rond mijn verjarie.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaa had ik geprobeerd maar niemand wil daar aan mee betalen, alleen Jimmy 5¤ maar daar komen we niet heel ver mee
Oh daar heb ik echt helemaal niets mee te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in mijn familie een knarsetandende verplichting en een soort van wedstrijdje.
Ik vind het normaal dat je vrijwillig iets geeft aan mensen die het minder hebben ja, wij hebben er ook niet voor gekozen om in één van de beste landen ter wereld geboren te worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja want je moet natuurlijk geld uitgeven aan goede doelen om normaal te zijn haha ff vergeten
Deze past net niet op zo'n tokkietegeltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo, voor wie zou je het anders moeten doen. Wat dacht je van rust, vrede met jezelf en daardoor geluk. Anderen zijn niet belangrijk, het gaat om jezelf.
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké bij deze crowdfund mensen. 40 euro zodat ik een zeehondje kan vrijlaten rond mijn verjarie.
Ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is niet erg, er is vast wel iemand die dat geen probleem vindt
Ja maar die van jou zijn rijk. Dan boeit het niet echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in mijn familie een knarsetandende verplichting en een soort van wedstrijdje.
Ik mis de grap denk ikquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn rijk. Dan boeit het niet echt he
Dat mag jij vinden en dat respecteer ik. Ik heb er inderdaad niet voor gekozen maar wel dat geluk gehad blijkbaar, sta iedere maand al meer dan genoeg geld af vind ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het normaal dat je vrijwillig iets geeft aan mensen die het minder hebben ja, wij hebben er ook niet voor gekozen om in één van de beste landen ter wereld geboren te worden.
Jawel want ik verlies die wedstrijd dus altijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn rijk. Dan boeit het niet echt he
Oh duurt nog even dus kan altijd nog, en anders slijmen bij Chloroform misschien stuurt je ze dan ook een kaartjequote:
Dat geld gaat niet naar mensen die het echt nodig hebben maar naar kneuzig volk in Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en dat respecteer ik. Ik heb er inderdaad niet voor gekozen maar wel dat geluk gehad blijkbaar, sta iedere maand al meer dan genoeg geld af vind ik.
Walgelijk dat dit überhaupt een wedstrijd moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want ik verlies die wedstrijd dus altijd.
Europa bedoel je denk ik hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat geld gaat niet naar mensen die het echt nodig hebben maar naar kneuzig volk in Nederland.
Lijkt me redelijk vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze past net niet op zo'n tokkietegeltje.
Maar ik vind kaarten kut. Heb liever ervaringen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh duurt nog even dus kan altijd nog, en anders slijmen bij Chloroform misschien stuurt je ze dan ook een kaartje
Och ze maken er duizenden mensen blij mee en redden honderden levens, ik ben al blij als ik het kattenvoer en het toiletpapier eens een keer niet vergeet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit überhaupt een wedstrijd moet zijn
Ik zou meteen al een miljardje of 100 kunnen besparen hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Europa bedoel je denk ik haha
Indirect gaat er wel wat naar goede doelen trouwens, Postcode loterij volgens mij. Soms ook wel aan de deur als ik per ongeluk opendoe als de bel gaat.
Snap ik. Anders je vriend vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar ik vind kaarten kut. Heb liever ervaringen.
Kutzooi, toch niet die pizzaboy.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Europa bedoel je denk ik haha
Indirect gaat er wel wat naar goede doelen trouwens, Postcode loterij volgens mij. Soms ook wel aan de deur als ik per ongeluk opendoe als de bel gaat.
Lekker naar de sociale zekerheidquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou meteen al een miljardje of 100 kunnen besparen hier.
[ afbeelding ]
Dat is handig aan kindje hebben, toiletpapier op gebruik je gewoon billendoekjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och ze maken er duizenden mensen blij mee en redden honderden levens, ik ben al blij als ik het kattenvoer en het toiletpapier eens een keer niet vergeet.
Snap echt niet waarom je zomaar geld zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar mogen ze van mij ook een hoop aan veranderen.
Dan hou ik wat over en zal ik vaker aan goede doelen schenken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
Kan je meteen de inkomstenbelasting volledig afschaffen.
Kus blijft gewoon staan hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Enige tijd geleden inderdaad, leuk dat je er nog bent
Daarom belasting ontwijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan hou ik wat over en zal ik vaker aan goede doelen schenken.
Goed dat je het zegt, er ligt nog ergens een hoopje kots.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is handig aan kindje hebben, toiletpapier op gebruik je gewoon billendoekjes.
Kattenvoer vergeten is wel beetje zielig hoor.maar haal van die 5 kilo zakken voor 43 eu. Echt kut maar anders kotsen ze het uit.
Echt he. Dat wijf met die studieschuld. Jaren lang geld gekregen en dan vinden dat ze niet terug hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je zomaar geld zou moeten krijgen.
Een goede vriend van mij komt uit Oekraine, woont nu bijna 10 jaar in Nederland. Die heeft er wel echt moeite mee hoe het hier gaat wat dat betreft. Daar moet je gewoon werken anders ga je dood.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hjbquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, er ligt nog ergens een hoopje kots.
Wel met gebit in he ahahahaa anders is het zo'n nattequote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jou ook een kus op je warme wangetje haha
Omdat de onrendabelen het anders van jou afpakken op straat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel met gebit in he ahahahaa anders is het zo'n natte
Studiegeld zit niet eens bij die 81 miljard in.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt he. Dat wijf met die studieschuld. Jaren lang geld gekregen en dan vinden dat ze niet terug hoeft te betalen.
Mensen die in de schulden komen
Maar we hebben miljarden over toch. Nja politiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Studiegeld zit niet eens bij die 81 miljard in.
Krijg je zo'n kassameisje met maar een armpje of zo, ook niet echt bevorderlijk voor je eetlust.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij komt uit Oekraine, woont nu bijna 10 jaar in Nederland. Die heeft er wel echt moeite mee hoe het hier gaat wat dat betreft. Daar moet je gewoon werken anders ga je dood.
Blijkbaar werkt (haha) het daar welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je zo'n kassameisje met maar een armpje of zo, ook niet echt bevorderlijk voor je eetlust.
Doe ik ook maar ik heb geen vertrouwen dat het wat gaat veranderen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar we hebben miljarden over toch. Nja politiek.
Misschien ga ik fvd stemmen.
Dan gaat 'ie toch lekker terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een goede vriend van mij komt uit Oekraine, woont nu bijna 10 jaar in Nederland. Die heeft er wel echt moeite mee hoe het hier gaat wat dat betreft. Daar moet je gewoon werken anders ga je dood.
In Oekraïne is het vechten om het laatste brood, die mensen staan veel dichter bij de natuur wat dat betreft.quote:
Heb nergens vertrouwen in daarom stem ik elke keer maar gewoon op partij voor de dieren dan is het nog een beetje nuttig.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ik heb geen vertrouwen dat het wat gaat veranderen.
Oh wee als jij gejankt hebt om dat katten eten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Oekraïne is het vechten om het laatste brood, die mensen staan veel dichter bij de natuur wat dat betreft.
Waarom verpest je het nou weerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel met gebit in he ahahahaa anders is het zo'n natte
Vleesbelasting jippiequote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb nergens vertrouwen in daarom stem ik elke keer maar gewoon op partij voor de dieren dan is het nog een beetje nuttig.
Lekker tochquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Oekraïne is het vechten om het laatste brood, die mensen staan veel dichter bij de natuur wat dat betreft.
Wat gaat er precies mis? Door hem kunnen er weer drie mensen thuis zitten met een uitkeringquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk. Daar gaat het dus mis.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat gaat er precies mis? Door hem kunnen er weer drie mensen thuis zitten met een uitkering
Nederlands heeft maar één wet: immigranten moeten hun oude paspoort inleveren.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:18 schreef Myrr het volgende:
Al die verschillende identiteitswetten en verdragen.
Haha ja want grotendeels zit natuurlijk terecht thuis geld te vangen met zijn of haar reet op de bankquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:19 schreef Myrr het volgende:
Het klinkt allemaal zo makkelijk een uitkering. Ben bijna triggered.
Alsof ik dit ooit zou doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh wee als jij gejankt hebt om dat katten eten.
Dat is niet waar want ik heb mijn nationaliteit nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nederlands heeft maar één wet: immigranten moeten hun oude paspoort inleveren.
Dan kom je uit een land waar je het niet kan opgeven. De Nederlandse wet is echter duidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is niet waar want ik heb mijn nationaliteit nog.
Hier ook niet, alleen als je uit een land komt waar je het niet kan opzeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:20 schreef Zosk het volgende:
In oekraine mag je geen dubbele nationaliteit hebben, hier wel voor zover ik weet?
Ik heb een dubbele. Maar dat is idd een wet in nz als je voor een bepaald jaartal bent geboren dat je dat hebt. Is wel veranderd inmiddels dacht ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:20 schreef Zosk het volgende:
In oekraine mag je geen dubbele nationaliteit hebben, hier wel voor zover ik weet?
Marokkoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen als je uit een land komt waar je het niet kan opzeggen.
Achja, ik heb er geen last van verderquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele. Maar dat is idd een wet in nz als je voor een bepaald jaartal bent geboren dat je dat hebt. Is wel veranderd inmiddels dacht ik.
Doe maar gewoon even normaalquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Dus weten jullie nog een jaar geleden dat mijn kat kaal werd. Die is nu dus genezen eindelijk en nu is de andere kaal aan het likken.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
Zal ik d'r opeten?
Vuilakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran ook maar dan weten ze je nog te vinden als je iets negatiefs zegt over het bewind.
Lichtelijk opgewonden van dit verhaalquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Dus weten jullie nog een jaar geleden dat mijn kat kaal werd. Die is nu dus genezen eindelijk en nu is de andere kaal aan het likken.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
Zal ik d'r opeten?
Nee mijn volk is ondervertegenwoordigd hier.quote:
Dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou als we in huis zouden zijn opgesloten zijn zij de eersten die we opeten.
Gekke wereldquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee mijn volk is ondervertegenwoordigd hier.
Als ik daar kom ga ik sws gediscrimineerd worden gezien ze daar een soort Marokkanen zijn.
Oh ik wel maar dat is puur omdat ik niet voor mezelf leef.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel
Maar ik weet niet of ik het zou kunnen hoor
Ja bij jullie zit het wat anders iddquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik wel maar dat is puur omdat ik niet voor mezelf leef.
Maak gewoon een broodje zosk voor kleintje als dat moet.quote:
Sprak laatst een Roma en hoorde ook best gekke dingen, die woont op wieltjes en als er een overheidsvertegenwoordiger een van hen moet hebben staan er dus gewoon pantserwagens op de toegangswegen voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee mijn volk is ondervertegenwoordigd hier.
Als ik daar kom ga ik sws gediscrimineerd worden gezien ze daar een soort Marokkanen zijn.
Maar dan wel in eigen land.
Romas zijn gek dus snap dit wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak laatst een Roma en hoorde ook best gekke dingen, die woont op wieltjes en als er een overheidsvertegenwoordiger een van hen moet hebben staan er dus gewoon pantserwagens op de toegangswegen voor de zekerheid.
Die gast is echt een schaap, ja hij had dan wel een pistool en een nichtje was jong getrouwd met een neefje van hem maar dan nog moesten mensen hen maar niet zo over een kam scheren.quote:
Tsja. Cultuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast is echt een schaap, ja hij had dan wel een pistool en een nichtje was jong getrouwd met een neefje van hem maar dan nog moesten mensen hen maar niet zo over een kam scheren.
Vond mooi.
Och het is een goede jongen, zijn schouders staan wel verder naar voren dan zijn kin, dat valt altijd wel op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja. Cultuur.
Wie weet is hij wel echt geen schaap want wat hebben zijn nichtje en neefje met hem te maken?
Ah. Draagt zeker ook te kleine merkshirtjes dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och het is een goede jongen, zijn schouders staan wel verder naar voren dan zijn kin, dat valt altijd wel op.
Katheter iets voor jou?.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:12 schreef McGrath het volgende:
waarom is er nooit een verrassing in de ochtend, maar altijd dit zelfde gezeik?
Begin jij met iets nieuws.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:12 schreef McGrath het volgende:
Niks mis mee hoor.quote:
Ja klopt tellen is echt hartstikke gezellig en leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:56 schreef McGrath het volgende:
We hadden ook kunnen tellen, maar daar heeft haags een ander topic voor
Oefquote:
Ik heb soms wel een verrassing van 21 cm in mn broekquote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:12 schreef McGrath het volgende:
Geen tieten, puntige knieën, remsporen van de vorige staan er ook nog op.quote:
Wat een godinquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen tieten, puntige knieën, remsporen van de vorige staan er ook nog op.
black tape project, is gewoon een ding hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Metgala dit wel. Sletgala.
ps4 pro.quote:
Ja maar jij bent natuurlijk veel mooiers gewend dan ik, ik ben maar een lowlife fokboiquote:
Boks.quote:
Zoveel dingen zijn gewoon een ding.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
black tape project, is gewoon een ding hoor
Der_Mann, alleen gaat die naaldhak er dan wel doorheenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Last van een onwillige spier tussen mijn schouderbladen, iemand zin om met naaldhakken en kort rokje er even 10 minuten op te gaan staan? Ik zal niet naar boven kijken.
Whatsappje gestuurd naar hakunaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Last van een onwillige spier tussen mijn schouderbladen, iemand zin om met naaldhakken en kort rokje er even 10 minuten op te gaan staan? Ik zal niet naar boven kijken.
Jouw moeder is een hoer. En nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je net zo vaak doucht als je moeder heb jij hier helemaal niks over te zeggen
Dat is niet mijn ding. Mijn ding is meer dat er op instagram duizenden van zulke te vinden zijn. niet echt iets speciaals ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk veel mooiers gewend dan ik, ik ben maar een lowlife fokboi
[..]
Boks.
Flexibele nek als jij omhoog kunt kijken terwijl je op je buik ligt en iemand op je schouders staatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Ja, dat wel... niet speciaal nee maar wel tering lekker, dan maar niet speciaal...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ding. Mijn ding is meer dat er op instagram duizenden van zulke te vinden zijn. niet echt iets speciaals ofzo.
Ik vroeg mij net af waar mijn grote vriend Nootmans toch was en tadaaaaaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel... niet speciaal nee maar wel tering lekker, dan maar niet speciaal...
Jij gaat alleen voor speciale meidjes?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij net af waar mijn grote vriend Nootmans toch was en tadaaaaa
quote:
jeetjequote:
Dat had ik al door maar ik denk ik meldt wel even dat ik je dus al eerder had gegroet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar heb ik overheen gelezen
Ja dat is lief van jequote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik al door maar ik denk ik meldt wel even dat ik je dus al eerder had gegroet.
Leuk dat jij dat hebt gemeldtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik al door maar ik denk ik meldt wel even dat ik je dus al eerder had gegroet.
Ik vind het leuk dat wij allemaal even vermelden dat we het gaan vermelden. Of zo iets wel ja.quote:
Zo ben ik.quote:
Wel voor mensen die het verdienen.quote:
Als het ik meldt is dan is het natuurlijk ook ik vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat wij allemaal even vermelden dat we het gaan vermelden. Of zo iets wel ja.
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als het ik meldt is dan is het natuurlijk ook ik vindt
Soms, soms niet.quote:
Nog wat gebeurd hier de laatste tijd of doods als anders?quote:
Ik doe mn best.quote:
Pfoe, nee best rustig.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog wat gebeurd hier de laatste tijd of doods als anders?
Is hermann alweer unbanned? daar kwam ik voorquote:
Zeer scherp opgemerkt. Klasse.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook wel, alleen nu heeft ze gewoon lingerie aan ipv achterlijk goedkope tape.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is hermann alweer unbanned? daar kwam ik voor
Zo'n kneus s dat hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:11 schreef Cronometer het volgende:
Flamarande is weer foetsie.
WC haarloos heeft een ban.
Jammer.quote:
Dit.quote:
Welke app?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Melige app, die man naar vrouw app, blijkt wel dat ik een gruwelijk superlekker wijf ben volgens iedereen
De flam is gedoofd.quote:
Is het wederzijds?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Juist niet.
Behoorlijk aangewakkerd.
idd.. met flink veel juinquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel... niet speciaal nee maar wel tering lekker, dan maar niet speciaal...
Jij gaat alleen voor speciale meidjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |