Jouw moeder is een hoer. En nu?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je net zo vaak doucht als je moeder heb jij hier helemaal niks over te zeggen
Dat is niet mijn ding. Mijn ding is meer dat er op instagram duizenden van zulke te vinden zijn. niet echt iets speciaals ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent natuurlijk veel mooiers gewend dan ik, ik ben maar een lowlife fokboi
[..]
Boks.
Flexibele nek als jij omhoog kunt kijken terwijl je op je buik ligt en iemand op je schouders staatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Last van een onwillige spier tussen mijn schouderbladen, iemand zin om met naaldhakken en kort rokje er even 10 minuten op te gaan staan? Ik zal niet naar boven kijken.
Ja, dat wel... niet speciaal nee maar wel tering lekker, dan maar niet speciaal...quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ding. Mijn ding is meer dat er op instagram duizenden van zulke te vinden zijn. niet echt iets speciaals ofzo.
Ik vroeg mij net af waar mijn grote vriend Nootmans toch was en tadaaaaaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat wel... niet speciaal nee maar wel tering lekker, dan maar niet speciaal...
Jij gaat alleen voor speciale meidjes?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vroeg mij net af waar mijn grote vriend Nootmans toch was en tadaaaaa
quote:
jeetjequote:
Dat had ik al door maar ik denk ik meldt wel even dat ik je dus al eerder had gegroet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar heb ik overheen gelezen
Ja dat is lief van jequote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik al door maar ik denk ik meldt wel even dat ik je dus al eerder had gegroet.
Leuk dat jij dat hebt gemeldtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat had ik al door maar ik denk ik meldt wel even dat ik je dus al eerder had gegroet.
Ik vind het leuk dat wij allemaal even vermelden dat we het gaan vermelden. Of zo iets wel ja.quote:
Zo ben ik.quote:
Wel voor mensen die het verdienen.quote:
Als het ik meldt is dan is het natuurlijk ook ik vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat wij allemaal even vermelden dat we het gaan vermelden. Of zo iets wel ja.
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als het ik meldt is dan is het natuurlijk ook ik vindt
Soms, soms niet.quote:
Nog wat gebeurd hier de laatste tijd of doods als anders?quote:
Ik doe mn best.quote:
Pfoe, nee best rustig.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog wat gebeurd hier de laatste tijd of doods als anders?
Is hermann alweer unbanned? daar kwam ik voorquote:
Zeer scherp opgemerkt. Klasse.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook wel, alleen nu heeft ze gewoon lingerie aan ipv achterlijk goedkope tape.
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is hermann alweer unbanned? daar kwam ik voor
Zo'n kneus s dat hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:11 schreef Cronometer het volgende:
Flamarande is weer foetsie.
WC haarloos heeft een ban.
Jammer.quote:
Dit.quote:
Welke app?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:20 schreef UitStraling het volgende:
Melige app, die man naar vrouw app, blijkt wel dat ik een gruwelijk superlekker wijf ben volgens iedereen
De flam is gedoofd.quote:
Is het wederzijds?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Juist niet.
Behoorlijk aangewakkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |