Tsja. Cultuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gast is echt een schaap, ja hij had dan wel een pistool en een nichtje was jong getrouwd met een neefje van hem maar dan nog moesten mensen hen maar niet zo over een kam scheren.
Vond mooi.
Och het is een goede jongen, zijn schouders staan wel verder naar voren dan zijn kin, dat valt altijd wel op.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja. Cultuur.
Wie weet is hij wel echt geen schaap want wat hebben zijn nichtje en neefje met hem te maken?
Ah. Draagt zeker ook te kleine merkshirtjes dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och het is een goede jongen, zijn schouders staan wel verder naar voren dan zijn kin, dat valt altijd wel op.
Katheter iets voor jou?.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:12 schreef McGrath het volgende:
waarom is er nooit een verrassing in de ochtend, maar altijd dit zelfde gezeik?
Begin jij met iets nieuws.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:12 schreef McGrath het volgende:
Niks mis mee hoor.quote:
Ja klopt tellen is echt hartstikke gezellig en leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:56 schreef McGrath het volgende:
We hadden ook kunnen tellen, maar daar heeft haags een ander topic voor
Oefquote:
Ik heb soms wel een verrassing van 21 cm in mn broekquote:Op vrijdag 10 mei 2019 07:12 schreef McGrath het volgende:
Geen tieten, puntige knieën, remsporen van de vorige staan er ook nog op.quote:
Wat een godinquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen tieten, puntige knieën, remsporen van de vorige staan er ook nog op.
black tape project, is gewoon een ding hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van Metgala dit wel. Sletgala.
ps4 pro.quote:
Ja maar jij bent natuurlijk veel mooiers gewend dan ik, ik ben maar een lowlife fokboiquote:
Boks.quote:
Zoveel dingen zijn gewoon een ding.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
black tape project, is gewoon een ding hoor
Der_Mann, alleen gaat die naaldhak er dan wel doorheenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Last van een onwillige spier tussen mijn schouderbladen, iemand zin om met naaldhakken en kort rokje er even 10 minuten op te gaan staan? Ik zal niet naar boven kijken.
Whatsappje gestuurd naar hakunaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Last van een onwillige spier tussen mijn schouderbladen, iemand zin om met naaldhakken en kort rokje er even 10 minuten op te gaan staan? Ik zal niet naar boven kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |