Dan kom je uit een land waar je het niet kan opgeven. De Nederlandse wet is echter duidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is niet waar want ik heb mijn nationaliteit nog.
Hier ook niet, alleen als je uit een land komt waar je het niet kan opzeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:20 schreef Zosk het volgende:
In oekraine mag je geen dubbele nationaliteit hebben, hier wel voor zover ik weet?
Ik heb een dubbele. Maar dat is idd een wet in nz als je voor een bepaald jaartal bent geboren dat je dat hebt. Is wel veranderd inmiddels dacht ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:20 schreef Zosk het volgende:
In oekraine mag je geen dubbele nationaliteit hebben, hier wel voor zover ik weet?
Marokkoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen als je uit een land komt waar je het niet kan opzeggen.
Achja, ik heb er geen last van verderquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele. Maar dat is idd een wet in nz als je voor een bepaald jaartal bent geboren dat je dat hebt. Is wel veranderd inmiddels dacht ik.
Doe maar gewoon even normaalquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Dus weten jullie nog een jaar geleden dat mijn kat kaal werd. Die is nu dus genezen eindelijk en nu is de andere kaal aan het likken.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
Zal ik d'r opeten?
Vuilakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iran ook maar dan weten ze je nog te vinden als je iets negatiefs zegt over het bewind.
Lichtelijk opgewonden van dit verhaalquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Dus weten jullie nog een jaar geleden dat mijn kat kaal werd. Die is nu dus genezen eindelijk en nu is de andere kaal aan het likken.
💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸
Zal ik d'r opeten?
Nee mijn volk is ondervertegenwoordigd hier.quote:
Dat begrijp ik welquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou als we in huis zouden zijn opgesloten zijn zij de eersten die we opeten.
Gekke wereldquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee mijn volk is ondervertegenwoordigd hier.
Als ik daar kom ga ik sws gediscrimineerd worden gezien ze daar een soort Marokkanen zijn.
Oh ik wel maar dat is puur omdat ik niet voor mezelf leef.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel
Maar ik weet niet of ik het zou kunnen hoor
Ja bij jullie zit het wat anders iddquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik wel maar dat is puur omdat ik niet voor mezelf leef.
Maak gewoon een broodje zosk voor kleintje als dat moet.quote:
Sprak laatst een Roma en hoorde ook best gekke dingen, die woont op wieltjes en als er een overheidsvertegenwoordiger een van hen moet hebben staan er dus gewoon pantserwagens op de toegangswegen voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee mijn volk is ondervertegenwoordigd hier.
Als ik daar kom ga ik sws gediscrimineerd worden gezien ze daar een soort Marokkanen zijn.
Maar dan wel in eigen land.
Romas zijn gek dus snap dit wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak laatst een Roma en hoorde ook best gekke dingen, die woont op wieltjes en als er een overheidsvertegenwoordiger een van hen moet hebben staan er dus gewoon pantserwagens op de toegangswegen voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |