Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oké bij deze crowdfund mensen. 40 euro zodat ik een zeehondje kan vrijlaten rond mijn verjarie.
Ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is niet erg, er is vast wel iemand die dat geen probleem vindt
Ja maar die van jou zijn rijk. Dan boeit het niet echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is in mijn familie een knarsetandende verplichting en een soort van wedstrijdje.
Ik mis de grap denk ikquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn rijk. Dan boeit het niet echt he
Dat mag jij vinden en dat respecteer ik. Ik heb er inderdaad niet voor gekozen maar wel dat geluk gehad blijkbaar, sta iedere maand al meer dan genoeg geld af vind ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het normaal dat je vrijwillig iets geeft aan mensen die het minder hebben ja, wij hebben er ook niet voor gekozen om in één van de beste landen ter wereld geboren te worden.
Jawel want ik verlies die wedstrijd dus altijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn rijk. Dan boeit het niet echt he
Oh duurt nog even dus kan altijd nog, en anders slijmen bij Chloroform misschien stuurt je ze dan ook een kaartjequote:
Dat geld gaat niet naar mensen die het echt nodig hebben maar naar kneuzig volk in Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en dat respecteer ik. Ik heb er inderdaad niet voor gekozen maar wel dat geluk gehad blijkbaar, sta iedere maand al meer dan genoeg geld af vind ik.
Walgelijk dat dit überhaupt een wedstrijd moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want ik verlies die wedstrijd dus altijd.
Europa bedoel je denk ik hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat geld gaat niet naar mensen die het echt nodig hebben maar naar kneuzig volk in Nederland.
Lijkt me redelijk vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze past net niet op zo'n tokkietegeltje.
Maar ik vind kaarten kut. Heb liever ervaringen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh duurt nog even dus kan altijd nog, en anders slijmen bij Chloroform misschien stuurt je ze dan ook een kaartje
Och ze maken er duizenden mensen blij mee en redden honderden levens, ik ben al blij als ik het kattenvoer en het toiletpapier eens een keer niet vergeet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit überhaupt een wedstrijd moet zijn
Ik zou meteen al een miljardje of 100 kunnen besparen hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Europa bedoel je denk ik haha
Indirect gaat er wel wat naar goede doelen trouwens, Postcode loterij volgens mij. Soms ook wel aan de deur als ik per ongeluk opendoe als de bel gaat.
Snap ik. Anders je vriend vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar ik vind kaarten kut. Heb liever ervaringen.
Kutzooi, toch niet die pizzaboy.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Europa bedoel je denk ik haha
Indirect gaat er wel wat naar goede doelen trouwens, Postcode loterij volgens mij. Soms ook wel aan de deur als ik per ongeluk opendoe als de bel gaat.
Lekker naar de sociale zekerheidquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou meteen al een miljardje of 100 kunnen besparen hier.
[ afbeelding ]
Dat is handig aan kindje hebben, toiletpapier op gebruik je gewoon billendoekjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och ze maken er duizenden mensen blij mee en redden honderden levens, ik ben al blij als ik het kattenvoer en het toiletpapier eens een keer niet vergeet.
Snap echt niet waarom je zomaar geld zou moeten krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar mogen ze van mij ook een hoop aan veranderen.
Dan hou ik wat over en zal ik vaker aan goede doelen schenken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
Kan je meteen de inkomstenbelasting volledig afschaffen.
Kus blijft gewoon staan hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Enige tijd geleden inderdaad, leuk dat je er nog bent
Daarom belasting ontwijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan hou ik wat over en zal ik vaker aan goede doelen schenken.
Goed dat je het zegt, er ligt nog ergens een hoopje kots.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is handig aan kindje hebben, toiletpapier op gebruik je gewoon billendoekjes.
Kattenvoer vergeten is wel beetje zielig hoor.maar haal van die 5 kilo zakken voor 43 eu. Echt kut maar anders kotsen ze het uit.
Echt he. Dat wijf met die studieschuld. Jaren lang geld gekregen en dan vinden dat ze niet terug hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je zomaar geld zou moeten krijgen.
Een goede vriend van mij komt uit Oekraine, woont nu bijna 10 jaar in Nederland. Die heeft er wel echt moeite mee hoe het hier gaat wat dat betreft. Daar moet je gewoon werken anders ga je dood.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hjbquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, er ligt nog ergens een hoopje kots.
Wel met gebit in he ahahahaa anders is het zo'n nattequote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jou ook een kus op je warme wangetje haha
Omdat de onrendabelen het anders van jou afpakken op straat?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel met gebit in he ahahahaa anders is het zo'n natte
Studiegeld zit niet eens bij die 81 miljard in.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt he. Dat wijf met die studieschuld. Jaren lang geld gekregen en dan vinden dat ze niet terug hoeft te betalen.
Mensen die in de schulden komen
Maar we hebben miljarden over toch. Nja politiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Studiegeld zit niet eens bij die 81 miljard in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |