SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben alweer een beetje mijn trauma een plekje aan het geven, door de jaren heen, met alle teleurstellingen erbij raak je toch wat minder snel gebroken.
Vanmorgenvroeg was ik wel flink over de zeik, ik zag haags iets kleingeestigs posten en toen wilde ik z’n kleine kloten er af snijden en aan wilde honden voeren, ook dat heb ik naast mij neergelegd.-nee-![]()
Hah! Nicequote:Op donderdag 9 mei 2019 16:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alsof Lucille Werner Usain Bolt uitlacht omdat hij struikelt
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Dat kunnen we op zich nog wel organiseren, maar dan gewoon voor de lol.quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:56 schreef Marsenal het volgende:
Ben alweer een beetje mijn trauma een plekje aan het geven, door de jaren heen, met alle teleurstellingen erbij raak je toch wat minder snel gebroken.
Vanmorgenvroeg was ik wel flink over de zeik, ik zag haags iets kleingeestigs posten en toen wilde ik z’n kleine kloten er af snijden en aan wilde honden voeren, ook dat heb ik naast mij neergelegd.![]()
Toch mooi, die 111 goals op Nr. 1.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ongelooflijk amateuristisch uitgespeeld.
Goal in de 96e minuut.
Had iets gedaan. Die gast neergelegd, sliding etc. Bizar.
Jonge jonge jonge.
Ja, ik heb er wakker van gelegen. Zo onnodig dit. 150 minuten in de finale en in één seconde is het over..Love is in the air!![]()
Met dank aan Onana met z'n nodeloze tijdrekken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dit.Het pakte niet goed uit gister. En dan die bal hard naar voren. Nergens voor nodig. Had hem lekker aan een verdediger gegeven, dan had die op 95 minuten afgefloten. Onnodig van Onana. Zwak laatste minuut van hem, wat de finale heeft gekost.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:43 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Onana met z'n nodeloze tijdrekken.![]()
Je wint collectief en je verliest collectief. Met dit zondebok gedrag wordt niemand beter.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:43 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Onana met z'n nodeloze tijdrekken.
Er zijn meer fouten gemaakt die tot dit resultaat hebben geleid.
Dus kappen met dat vingertje wijzen en geniet van het feit dat we tot de halve finale zijn gekomen, mede dankzij Onana.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Onzin om Onana hiervoor verantwoordelijk te houden. Hij heeft er de laatste wedstrijd, en eerder ook, ook flink wat uitgehouden en er mede voor gezorgd dat we überhaupt zo ver zijn gekomen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je wint collectief en je verliest collectief. Met dit zondebok gedrag wordt niemand beter.
Er zijn meer fouten gemaakt die tot dit resultaat hebben geleid.
Dus kappen met dat vingertje wijzen en geniet van het feit dat we tot de halve finale zijn gekomen, mede dankzij Onana.![]()
Het blijft een doodzonde, ik had het Ajax zo ontzettend gegund. De sfeer op het werk (ik werk met twee ajacieden) was ondanks dat redelijk. Mijn altijd nuchtere werkgever tegenover zijn broertje die zo gefrustreerd als wat was. Een ding is duidelijk, die schaal moeten jullie omhoog houden 15 mei. Wel jammer dat het in Doetinchem is, bij "mijn" clubje dus wil ik het volgende voorstellen: PSV verliest van AZ, jullie winnen van Utrecht zodat zij jullie niet uit kunnen lachen. Dat mogen ze 15 mei doen, maar dan hebben jullie wel de schaal (en is mijn cluppie veilig).Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hoe is het gevoel/sfeer nu?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze konden gewoon niet met de druk omgaan.What can change the nature of a man?![]()
Ten Hag zou per direct ontslagen moeten worden. Het was een schandelijke schertsvertoning vol tactische blunders die je Ten Hag kunt aanrekenen. Ik zag het helemaal al aankomen nog voor de rust waar ik potsste dat Ajax gewoon met krachten aan het smijten was.
Je staat met 3-0 voor! En nog gaat ajax als een kip zonder kop naar voren voetballen. Iedere coach in Europa had ingegrepen en tegen zijn ploeg gezegd doe rustig aan en ga gewoon lekker rond de zestien meter hangen en gooi de boel dicht. en speel de wedstrijd uit. Maar de stoere boys van ajax wilde met krachten smijten en er zes nul van maken ofzo?
Ten Hag staat op het punt eruit getrapt te worden mocht hij de landstitel niet pakken.![]()
![]()
Ah ben jij er ook weerquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:23 schreef RedLabel het volgende:
Ten Hag zou per direct ontslagen moeten worden. Het was een schandelijke schertsvertoning vol tactische blunders die je Ten Hag kunt aanrekenen. Ik zag het helemaal al aankomen nog voor de rust waar ik potsste dat Ajax gewoon met krachten aan het smijten was.
Je staat met 3-0 voor! En nog gaat ajax als een kip zonder kop naar voren voetballen. Iedere coach in Europa had ingegrepen en tegen zijn ploeg gezegd doe rustig aan en ga gewoon lekker rond de zestien meter hangen en gooi de boel dicht. en speel de wedstrijd uit. Maar de stoere boys van ajax wilde met krachten smijten en er zes nul van maken ofzo?
Ten Hag staat op het punt eruit getrapt te worden mocht hij de landstitel niet pakken.![]()
Nog steeds een kater, soms relativeer ik het weg maar dan zie ik weer de foto's van treurende Ajacieden op Twitter en komt het weer terug.quote:
Leuk spelletje hè, dat voetbal.Oh.![]()
Drink jij?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:23 schreef RedLabel het volgende:
Mijn broer is Ajax fan, hij was ook in het stadion.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds een kater, soms relativeer ik het weg maar dan zie ik weer de foto's van treurende Ajacieden op Twitter en komt het weer terug.
Leuk spelletje hè, dat voetbal.
Die kan ik komende maand niet spreken.What can change the nature of a man?![]()
Misschien als de landstitel binnen is dat het een beetje oplucht.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn broer is Ajax fan, hij was ook in het stadion.
Die kan ik komende maand niet spreken.Oh.![]()
Wat ging hier fout in?quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:43 schreef golfer het volgende:
Met dank aan Onana met z'n nodeloze tijdrekken.Love is in the air!![]()
is toch mooi man wat het losmaakt, dat vind ik wel de grootste plus, halve finale CL die je had moeten en kunnen winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds een kater, soms relativeer ik het weg maar dan zie ik weer de foto's van treurende Ajacieden op Twitter en komt het weer terug.
Leuk spelletje hè, dat voetbal.![]()
We kunnen het over Onana hebben maar de grootste blunder was van Schone. ONANA had die bal bij de 2-2 gewoon kunnen pakken.
Dat was gewoon echt een blunder..Love is in the air!![]()
eensquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
We kunnen het over Onana hebben maar de grootste blunder was van Schone. ONANA had die bal bij de 2-2 gewoon kunnen pakken.
Dat was gewoon echt een blunder..![]()
Het is een teamsport, er ging wel meer mis dan die 2-2.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
aan al hun goals gingen meerder fouten vooraf, dus om er 1 speler uit te pikken slaat nergens opquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
En over drie maanden weer kutten tegen Slavia Praha en PAOK Salonikiquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch mooi man wat het losmaakt, dat vind ik wel de grootste plus, halve finale CL die je had moeten en kunnen winnen.
Oh.![]()
ja inderdaad, daarom kijk ik nu ook met een glimlach terugquote:Op donderdag 9 mei 2019 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En over drie maanden weer kutten tegen Slavia Praha en PAOK Saloniki![]()
Of Schone kon gewoon die bal wegtrappen tot Onana tegen zijn benen aan sprong.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
Schone kan niet opeens verdwijnen he. Neem ook aan dat Onana los oid riep.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
Dat was gewoon echt een blunder..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Tot over 25 jaar maar weer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja inderdaad, daarom kijk ik nu ook met een glimlach terugOh.![]()
Ik heb goede hoop dat een aantal belangrijke spelers blijven en dat we met het geld van de CL hopelijk iets (semi-)structureels kunnen opbouwen zodat we niet om de twee jaar van de Rosenborgs en Dynamo Kiev's van deze wereld verliezen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onana is gewoon geen topkeeper. Op belangrijke momenten faalt hij. 2 jaar geleden verneukte hij ook al het kampioenschap van Ajax door te blunderen tegen Excelsior.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
Is er tenminste nog 1 verstandig in de familie!quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mijn broer is Ajax fan, hij was ook in het stadion.
Die kan ik komende maand niet spreken.![]()
![]()
Is het een blunder van Schöne? Moet de keeper niet de baas zijn in het vijfmetergebied?quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:33 schreef Landgeld het volgende:
Dat was gewoon echt een blunder..2000 light years from home![]()
Vanmorgen met alle klassen die ik had even een nabeschouwing gehouden. Ze waren toch te druk en te ontdaan om meteen te gaan werken, dus dan kan je er maar beter aan toegeven. Ik moet zeggen, dat hielp wel bij de verwerking, want afgelopen nacht heb ik voornamelijk wakker gelegen van het balen, maar vanmiddag kon ik er alweer redelijk opgewekt tegenaan kijken.Life is what you make it.![]()
Hoe geef je er aan toe dan? Zit nog steeds stuk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Schanulleke het volgende:
Vanmorgen met alle klassen die ik had even een nabeschouwing gehouden. Ze waren toch te druk en te ontdaan om meteen te gaan werken, dus dan kan je er maar beter aan toegeven. Ik moet zeggen, dat hielp wel bij de verwerking, want afgelopen nacht heb ik voornamelijk wakker gelegen van het balen, maar vanmiddag kon ik er alweer redelijk opgewekt tegenaan kijken.![]()
Dat op de 16 hangen hebben ze ook voornamelijk gedaan de tweede helft.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:23 schreef RedLabel het volgende:
En ik schreeuwde nog zo tegen mijn tv "BLIJF VOETBALLEN", maar het leek wel of ze mij niet hoordenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat op de 16 hangen hebben ze ook voornamelijk gedaan de tweede helft.
Oh.![]()
Misschien moet je eens naar het stadion gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik schreeuwde nog zo tegen mijn tv "BLIJF VOETBALLEN", maar het leek wel of ze mij niet hoorden![]()
![]()
Het is natuurlijk ook lastig. Voor velen de grootste wedstrijd tot dusver in carriere (dit staat denk ik toch wel boven een EL finale), in een vol eigen stadion. Hinkend op 2 gedachten.. Dan lukt dat gewoon niet altijd. Zeker als je op gegeven moment zo onder druk staat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik schreeuwde nog zo tegen mijn tv "BLIJF VOETBALLEN", maar het leek wel of ze mij niet hoordenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat op de 16 hangen hebben ze ook voornamelijk gedaan de tweede helft.Jullie moeten gewoon beter kijken. NA die 2-0 hoefde je helemaal niet meer te voetballen. Maar ze bleven maar met krachten smijten. Tottenham had in de 2e helft gewoon meer conditie omdat ajax ze in de eerste helft tegen hun zestien bleven voetballen. Tottenham heeft in de eerste helft weinig gelopen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik schreeuwde nog zo tegen mijn tv "BLIJF VOETBALLEN", maar het leek wel of ze mij niet hoorden
![]()
Eens. Hier ookquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:19 schreef Schanulleke het volgende:
Vanmorgen met alle klassen die ik had even een nabeschouwing gehouden. Ze waren toch te druk en te ontdaan om meteen te gaan werken, dus dan kan je er maar beter aan toegeven. Ik moet zeggen, dat hielp wel bij de verwerking, want afgelopen nacht heb ik voornamelijk wakker gelegen van het balen, maar vanmiddag kon ik er alweer redelijk opgewekt tegenaan kijken.
Welke leeftijden geef je les? En wat was de conclusie?Love is in the air!![]()
Denk dat ze me dan ook niet horen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar het stadion gaan.Oh.![]()
Ja het is ook veel te makkelijk gezegd en Spurs lag gewoon echt niet goed als tegenstanderquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook lastig. Voor velen de grootste wedstrijd tot dusver in carriere (dit staat denk ik toch wel boven een EL finale), in een vol eigen stadion. Hinkend op 2 gedachten.. Dan lukt dat gewoon niet altijd. Zeker als je op gegeven moment zo onder druk staat.maar toch sommige ballen die dan net niet scherp genoeg worden gegeven of te vaak terug op de keeper.
Oh.![]()
Dan heb je er alles aan gedaan. Dom van ze. Ze kunnen nog een hoop van jou lerenquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat ze me dan ook niet horen.![]()
![]()
Ik moet inmiddels ook glimlachen om de aftel filmpjes. Het is toch ook bizar hoe je dit nog misloopt. Echt een Nederlands ploeg...
2-0 voor in 55e minuut. Doodzonde.Love is in the air!![]()
Heeft net zo weinig zin als achter je tv te schreeuwen hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je er alles aan gedaan. Dom van ze. Ze kunnen nog een hoop van jou lerenOh.![]()
Klopt. Je kunt beter voor je televisie gaan zitten. Anders mis je alles.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft net zo weinig zin als achter je tv te schreeuwen hoor.
![]()
![]()
Was gisteren wel verstandiger geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Je kunt beter voor je televisie gaan zitten. Anders mis je alles.
Oh.![]()
3-0 zelfsquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:36 schreef Landgeld het volgende:
Ik moet inmiddels ook glimlachen om de aftel filmpjes. Het is toch ook bizar hoe je dit nog misloopt. Echt een Nederlands ploeg...
2-0 voor in 55e minuut. Doodzonde.BFF met GGMM![]()
Nooit geweten dat Bayern, Milan en Barcelona allemaal Nederlands zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 19:36 schreef Landgeld het volgende:
2-0 voor in 55e minuut. Doodzonde.![]()
![]()
Is dit het uithuiltopicman man man wat sonde. Die 2-1 kan gebeuren zag daar geen grote fouten ok door de benen maar gewoon een goed uitgespeelde aanval van Tottenham maar wat er bij vooral de 2-2 maar ook de 2-3 gebeurt dat is toch niet best. Ik hou van Ajax om hun altijd aanvallende benadering maar in dit soort wedstrijden red je dat niet negentig minuten plus. Pijnlijk!
![]()
![]()
![]()
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Ik kan het ook nog niet relativeren en vrees enorm voor zondag. Hopelijk vinden de spelers eerder de omschakelknop dan ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een ellende nog steeds. Ook wel angst voor zondag.AFCA!![]()
De supporters moeten er zondag direct vol achter staan. Wat dat betreft goed dat we eerst thuis spelen..![]()
Eerst thuis dan uit ligt ons beter jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:02 schreef Timooon het volgende:
De supporters moeten er zondag direct vol achter staan. Wat dat betreft goed dat we eerst thuis spelen.![]()
Wowww wat een choke. Darten is er niks bij. Zonde hoor. Unieke kans was dit. 😐“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Op zich wel, ware het niet dat we de thuiswedstrijden in de knock outs gewoon niet gewonnen hebben. En dat moet zondag wel gewoon gebeuren.quote:Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Toch gek dat thuiswedstrijden opeens zo'n dingetje zijn. Kan me niet herinneren dat dat eerder zo was.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chokegenotquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:53 schreef Zeroku het volgende:
Toch gek dat thuiswedstrijden opeens zo'n dingetje zijn. Kan me niet herinneren dat dat eerder zo was.
Zou er niks anders tussen zoeken![]()
is het ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:53 schreef Zeroku het volgende:
Toch gek dat thuiswedstrijden opeens zo'n dingetje zijn. Kan me niet herinneren dat dat eerder zo was.![]()
Ik vond De Ligt gisteren wel slecht spelen
Schijnt dat Riola veel poen wilt zien anders was het volgens mij allang rond![]()
VMBO GT, de 2de en de 3de. Jij?quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Eens. Hier ook
Welke leeftijden geef je les? En wat was de conclusie?
De conclusie was vooral balen. Veel kinderen hadden eigenlijk liever gehad dat er al eerder een achterstand was geweest.
Was wel blij te merken dat er weinig 'schuld van Onana' bij zat.Life is what you make it.![]()
Als we goed investeren en geluk hebben met een goede lichting, moet Ajax eigenlijk gewoon elke twee jaar wel een kwartfinale CL of halve finale EL kunnen halen.
Maar met de huidige aankopen zie ik het in ieder geval voor komend seizoen niet zo heel zonnig in.![]()
Muah de echte aanwinsten komen nog wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef PicoMMP het volgende:
Als we goed investeren en geluk hebben met een goede lichting, moet Ajax eigenlijk gewoon elke twee jaar wel een kwartfinale CL of halve finale EL kunnen halen.
Maar met de huidige aankopen zie ik het in ieder geval voor komend seizoen niet zo heel zonnig in.
Odegaard, die Martinez schijnt een goede te zijn, die Alvarez wellicht nog.Oh.![]()
Ik hoop op een paar goede buitenspelers.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de echte aanwinsten komen nog wel.
Odegaard, die Martinez schijnt een goede te zijn, die Alvarez wellicht nog.
Tadic standaard als spits, Huntelaar als tweede spits en Brobbey klaarstomen.![]()
Tadic moet centraal spelen ja, als linksbuiten ben ik geen fan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop op een paar goede buitenspelers.
Tadic standaard als spits, Huntelaar als tweede spits en Brobbey klaarstomen.Oh.![]()
Brobbey tegen mannen als Trippier etc. Wow wat gaan ze dat vervelend vindenquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop op een paar goede buitenspelers.
Tadic standaard als spits, Huntelaar als tweede spits en Brobbey klaarstomen.![]()
![]()
Had moeten winnen? Hilarisch. Beste club won gewoon. Klaar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch mooi man wat het losmaakt, dat vind ik wel de grootste plus, halve finale CL die je had moeten en kunnen winnen.![]()
Net als Ajax van Juventus.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Had moeten winnen? Hilarisch. Beste club won gewoon. Klaar.Oh.![]()
Ligt er aan tegen wie je loot.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef PicoMMP het volgende:
Maar met de huidige aankopen zie ik het in ieder geval voor komend seizoen niet zo heel zonnig in.
Normaal is elke Nederlandse club de nummer 3 ploeg in de poule van de CL. Of met pech kwalitatief de 4e.
Stunt je en ga je door moet je al mazzel hebben met de nummer 1 die je loot. Die moet eig al uit vorm zijn.
EL is ietsje anders. Wordt door de grootste ploegen niet heel serieus genomen. Maar je komt op weg naar een halve finale wel ploegen tegen die kwalitatief echt sterker zijn.![]()
Nee toen won niet de betere club. Maar helaas is dat niet altijd het geval.quote:
Beter om ook soms, anders kon je voor die tijd alles al invullen.![]()
Dat is altijd als Neres niet meespeelt, het is niet alleen dat je Neres mist, maar Tadic wordt ook meteen op de flank gezet. Dus eigenlijk ga je er op twee posities achteruit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic moet centraal spelen ja, als linksbuiten ben ik geen fan.
Ik zit de wedstrijd van gisteravond nog even voor me te halen, voor zover het lukt. Maar volgens mij zijn zo goed als alle (gevaarlijke) aanvallen via Tadic - Ziyech gegaan.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom reageren jullie nog op dat verneukende en overduidelijk getroll van bianconeri?
Neger dat knulletje gewoon joh.Huilen dan.![]()
Ik baal ervan dat ik het hier mee eens benquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dolberg hoef ik nooit meer in een Ajax shirt te zien. Die is nu al twee jaar zo slecht
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ach die reactie van JR was wel een leuke burn, verder gaat het negeren vrij aardig toch. Er waren tijden dat er meer gehapt werd, maar nu Juventus uitgeschakeld is door Ajax in de CL snap ik eigenlijk niet zo goed waarom hij hier nog is. Dus laten we deze posts beschouwen als de laatste posts over onze Juventus makkerquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom reageren jullie nog op dat verneukende en overduidelijk getroll van bianconeri?
Neger dat knulletje gewoon joh.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Heeft hij überhaupt een bal goed aangenomen gisteren?quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik het hier mee eens ben![]()
Eentje, die hij daarna meteen verspeelde.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt een bal goed aangenomen gisteren?Oh.![]()
Het enige wat mij opviel is dat hij weigerde of misschien nog erger, niet het vermogen had om als spits druk te zetten. Aanvallend kan ik mij echt niks herinneren van Dolberg gisteren.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt een bal goed aangenomen gisteren?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Tokkie.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb vandaag 20 keer met kanker lopen schelden
helpt wel een beetje.![]()
Kansloos zegquote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef KingRoland het volgende:
helpt wel een beetje.
Al snap ik het klotegevoel..![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef KingRoland het volgende:
helpt wel een beetje.
Oh.![]()
Doorgestuurd naar sollicitatiecommissie Delloitte.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:54 schreef KingRoland het volgende:
helpt wel een beetje.![]()
klootzak niet doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 00:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar sollicitatiecommissie Delloitte.graag op anoniem![]()
Volgens mij niet. Echt elke bal ging fout bij hem, bij de controle. Terwijl Ziyech de balmagneetjes weer prima in orde had.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt een bal goed aangenomen gisteren?![]()
Cool. Ik geef geen les maar was vooral benieuwd. Interessant die kids...quote:Op donderdag 9 mei 2019 22:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
VMBO GT, de 2de en de 3de. Jij?
De conclusie was vooral balen. Veel kinderen hadden eigenlijk liever gehad dat er al eerder een achterstand was geweest.
Was wel blij te merken dat er weinig 'schuld van Onana' bij zat.
Gaven ze überhaupt iemand de schuld?Love is in the air!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar het stadion gaan.
Love is in the air!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Had moeten winnen? Hilarisch. Beste club won gewoon. Klaar.![]()
![]()
Ze hadden Dolberg vorig seizoen moeten laten gaan. Niet alleen tegen Tottenham, maar kan ook voor het de rest van het seizoen niet zeggen dat hij consequent in de buurt komt van zijn oude niveau.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het enige wat mij opviel is dat hij weigerde of misschien nog erger, niet het vermogen had om als spits druk te zetten. Aanvallend kan ik mij echt niks herinneren van Dolberg gisteren.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je kan je wel afvragen wat Dolberg had gedaan als hij steeds in de basis had gestaan. Hij bakt er nu niks van, maar hij heeft ook nooit ritme kunnen opdoen.-nee-![]()
het is ook dankzij zijn vorm dat die Tadic variant ontstaan is en daar zijn we toch heel ver mee gekomen, het is nog meer dat Neres niet meedeed dan dat Dolberg wel meedeed wat Ajax zwakker maaktequote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:28 schreef Marsenal het volgende:
Je kan je wel afvragen wat Dolberg had gedaan als hij steeds in de basis had gestaan. Hij bakt er nu niks van, maar hij heeft ook nooit ritme kunnen opdoen.![]()
Weinig spelen ontslaat je niet van de arbeid die je zou moeten leveren als basis.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:28 schreef Marsenal het volgende:
Je kan je wel afvragen wat Dolberg had gedaan als hij steeds in de basis had gestaan. Hij bakt er nu niks van, maar hij heeft ook nooit ritme kunnen opdoen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
CL finale: Liverpool-Tottenham
Europa league: Chelsea-Arsenal
Lijkt me duidelijk waar je naar toe moet als je je als talent verder wil ontwikkelen. Ajax miste de strijd, de kracht en gedurende het seizoen het ontbreken van (aansprekende) tegenstand in veel wedstrijden. Dat brak ze tegen Tottenham op. Veel spelers konden 'het' niet meer opbrengen. Althans niet de volle 90 minuten, ondanks dat de wil er wel was.
Niettemin had de finale er zeker in gezeten.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
niet mee eens hoor dat het daardoor komt, bij de 2-1 sloeg de angst erinquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:45 schreef Montagui het volgende:
CL finale: Liverpool-Tottenham
Europa league: Chelsea-Arsenal
Lijkt me duidelijk waar je naar toe moet als je je als talent verder wil ontwikkelen. Ajax miste de strijd, de kracht en gedurende het seizoen het ontbreken van (aansprekende) tegenstand in veel wedstrijden. Dat brak ze tegen Tottenham op. Veel spelers konden 'het' niet meer opbrengen.
Niettemin had de finale er zeker in gezeten.![]()
Ik had wel het idee dat Tottenham de tegenstander was met veruit de beste conditie van allemaal. Die bleven maar gaan en gaan en gaan...![]()
Ik ook. Los van het feit dat Spurs het verdiende om door te gaan (hadden er zelfs 4 moeten scoren volgens de statistieken), denk ik niet dat Ajax het tegen Liverpool had gered. Als je ziet hoe moeilijk ze het hadden met de aanvallende druk van Spurs, hoe wil je het dan tegen de sterkste aanvalsmachine van het moment opnemen?quote:
Verder denk ik ook niet dat dit zo een unieke kans was als men doet denken hier. Ik denk dat Ajax zeker in de komende jaren nog een keer de groepsfase kan overleven, en dan kun je zomaar weer ver komen. Je houdt nog heel wat sterkhouders over volgend seizoen (Blind, Tagliafico, Onana, Tadic, Neres, Mazraoui, Huntelaar en misschien Van de Beek en Ziyech) en er zijn al een paar goede vervangers gehaald; ik heb een compilatie gezien van Razvan Marin, over een paar maanden heeft niemand het meer over Frenkie, markeer mijn woorden. Wel moet het nu echt einde verhaal zijn met Dolberg, dat gaat echt niets worden. Heeft eigenlijk al te veel kansen gehad dit seizoen.![]()
Dat wel maar de teleurstelling is wel veel minder bij mij nu. Hopelijk kunnen ze zich opladen voor zondag.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:48 schreef Yreal het volgende:
Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven, dat het zo ten einde is gekomenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik denk toch dat je de CL een beetje onderschat, nog een keer groepsfase overleven zou wel kunnen hoor maar halve finale of zelfs meer kan nog wel even duren.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:50 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ook. Los van het feit dat Spurs het verdiende om door te gaan (hadden er zelfs 4 moeten scoren volgens de statistieken), denk ik niet dat Ajax het tegen Liverpool had gered. Als je ziet hoe moeilijk ze het hadden met de aanvallende druk van Spurs, hoe wil je het dan tegen de sterkste aanvalsmachine van het moment opnemen?
Verder denk ik ook niet dat dit zo een unieke kans was als men doet denken hier. Ik denk dat Ajax zeker in de komende jaren nog een keer de groepsfase kan overleven, en dan kun je zomaar weer ver komen. Je houdt nog heel wat sterkhouders over volgend seizoen (Blind, Tagliafico, Onana, Tadic, Neres, Mazraoui, Huntelaar en misschien Van de Beek en Ziyech) en er zijn al een paar goede vervangers gehaald; ik heb een compilatie gezien van Razvan Marin, over een paar maanden heeft niemand het meer over Frenkie, markeer mijn woorden. Wel moet het nu echt einde verhaal zijn met Dolberg, dat gaat echt niets worden. Heeft eigenlijk al te veel kansen gehad dit seizoen.![]()
Ouchquote:![]()
Juve werd wel echt keihard vernederd ja. De grote Ronaldo die geen knikker raakte hahahahaDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik heb er wel vertrouwen in. Ik zou zelf heel graag de Arena willen laten zien dat je een ploeg kan verpulveren om die titel te halen, en nog steeds ruim voorbij de doelstelling het seizoen af te sluiten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat wel maar de teleurstelling is wel veel minder bij mij nu. Hopelijk kunnen ze zich opladen voor zondag.
-nee-![]()
Gaat heel lang duren voordat er weer een team staat dat serieus mee kan doen hoor. Dat Bayern model gelul slaat ook nergens op, Ajax kan natuurlijk nooit spelers zo lang aan zich binden en behouden als Bayern of PSG of Juve.quote:Op donderdag 9 mei 2019 23:05 schreef PicoMMP het volgende:
Maar met de huidige aankopen zie ik het in ieder geval voor komend seizoen niet zo heel zonnig in.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat is het grote probleem, zo'n team moet er ook meteen staan, tijd om te bouwen is er eigenlijk nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaat heel lang duren voordat er weer een team staat dat serieus mee kan doen hoor. Dat Bayern model gelul slaat ook nergens op, Ajax kan natuurlijk nooit spelers zo lang aan zich binden en behouden als Bayern of PSG of Juve.![]()
Zolang niemand in europa die Eredivisie hoeft te zien is de Europa League finale toch wel het hoogst haalbare qua doelstelling, reëel gezien.-nee-![]()
harde waarheid en nu die Engelsen het serieus nemen ook nog moeilijk genoegquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Zolang niemand in europa die Eredivisie hoeft te zien is de Europa League finale toch wel het hoogst haalbare qua doelstelling, reëel gezien.![]()
Het trieste is dat je dan wel geplaatst wilt worden voor de CL om wat geld binnen te harken, maar je moet ook niet hoger dan de derde plaats in de groep willen komen om uitzicht op een prijs te houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
harde waarheid en nu die Engelsen het serieus nemen ook nog moeilijk genoeg
-nee-![]()
Op naar zondag boys, de dubbel + halve finale CL is iets waar we vooraf van hadden gedroomd (zeker na een seizoen als vorig jaar).![]()
Net maar ff therapeutisch de Derde helft podcast zitten luisteren. De emotie ebt langzaam toch wel weg, en maakt plaats voor een glimlach als ik denk aan wat we als relatief financieel kleine club met een hoop brutaliteit en jonge energie gewoon geflikt hebben dit seizoen.
Schaaltje moet wel ff naar Amsterdam anders is dat wel zout in deze wond, en wordt de wond van 2016 ook weer open getrokken.
Deze jongens verdienen de dubbel, op basis van alles.
AFCA
Datgene wat Ajax nu heeft geflikt moet toch ook voer zijn voor de jeugd (Unuvar, Gravenberch etc) om te denken dat zij toch ook hetzelfde kunnen doen als wat de Ligt en de Jong hebben gedaan/laten zien?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 08:50 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ook. Los van het feit dat Spurs het verdiende om door te gaan (hadden er zelfs 4 moeten scoren volgens de statistieken), denk ik niet dat Ajax het tegen Liverpool had gered. Als je ziet hoe moeilijk ze het hadden met de aanvallende druk van Spurs, hoe wil je het dan tegen de sterkste aanvalsmachine van het moment opnemen?
Verder denk ik ook niet dat dit zo een unieke kans was als men doet denken hier. Ik denk dat Ajax zeker in de komende jaren nog een keer de groepsfase kan overleven, en dan kun je zomaar weer ver komen. Je houdt nog heel wat sterkhouders over volgend seizoen (Blind, Tagliafico, Onana, Tadic, Neres, Mazraoui, Huntelaar en misschien Van de Beek en Ziyech) en er zijn al een paar goede vervangers gehaald; ik heb een compilatie gezien van Razvan Marin, over een paar maanden heeft niemand het meer over Frenkie, markeer mijn woorden. Wel moet het nu echt einde verhaal zijn met Dolberg, dat gaat echt niets worden. Heeft eigenlijk al te veel kansen gehad dit seizoen.
Daarbij komt natuurlijk ook het nodige geluk kijken, maar zolang je nu goed met geld investeert en spelers belangrijker maakt dan voorheen (salarisplafond etc.) kun je ze ook makkelijker behouden. Ik denk dat als je 6 jaar geleden deze lichting had gehad, je nooit Onana en Tagliafico nog een jaartje had kunnen houden.
Structurele plaatsing voor de CL met kwartfinale (of verdere plaatsing in de EL) moet toch een doelstelling kunnen worden voor Ajax. Alles wat je verder pakt is winst. Volgens mij was plaatsing voor de CL dit jaar de doelstelling. Daarbij moet het goed investeren ook leiden tot makkelijke(re) kampioenschappen waardoor je meer energie kan steken in Europees verband.![]()
Ja want de CL finale is inderdaad onmogelijk gebleken. Gewoon 0 kans op gehad jaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:05 schreef Marsenal het volgende:
Zolang niemand in europa die Eredivisie hoeft te zien is de Europa League finale toch wel het hoogst haalbare qua doelstelling, reëel gezien.![]()
Om dat te doen moeten we :quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:19 schreef DenXD het volgende:
[..]
Datgene wat Ajax nu heeft geflikt moet toch ook voer zijn voor de jeugd (Unuvar, Gravenberch etc) om te denken dat zij toch ook hetzelfde kunnen doen als wat de Ligt en de Jong hebben gedaan/laten zien?
Daarbij komt natuurlijk ook het nodige geluk kijken, maar zolang je nu goed met geld investeert en spelers belangrijker maakt dan voorheen (salarisplafond etc.) kun je ze ook makkelijker behouden. Ik denk dat als je 6 jaar geleden deze lichting had gehad, je nooit Onana en Tagliafico nog een jaartje had kunnen houden.
Structurele plaatsing voor de CL met kwartfinale (of verdere plaatsing in de EL) moet toch een doelstelling kunnen worden voor Ajax. Alles wat je verder pakt is winst. Volgens mij was plaatsing voor de CL dit jaar de doelstelling. Daarbij moet het goed investeren ook leiden tot makkelijke(re) kampioenschappen waardoor je meer energie kan steken in Europees verband.
2 CL tickets hebben elk jaar. Je wordt nu eenmaal niet elk jaar kampioen, daarvoor is de eredivisie te grillig. Spelers die Europese topwedstrijden spelen kun je nu eenmaal moeilijk motiveren voor een uitwedstrijd in Sittard.
De Eredivisie naar 16 teams brengen. Want zie bovenstaande.Voor al uw FIFA lijstjes!
Wil je dat als doelstelling maken dan? Succes met je aandeelhouders.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja want de CL finale is inderdaad onmogelijk gebleken. Gewoon 0 kans op gehad ja
-nee-![]()
Een doelstelling is wel iets anders dan een mogelijkheid he? Je kan als Ajax zijnde toch niet elk jaar als doel gaan stellen dat de halve finale van de CL gehaald moet worden? Want dan zeg je dus dat als dat niet wordt gehaald de trainer zn werk niet goed gedaan heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja want de CL finale is inderdaad onmogelijk gebleken. Gewoon 0 kans op gehad ja
Ik denk dat je al optimistisch bent als je jaarlijks overwinteren in Europa als doel stelt. Alles daarboven is echt alleen maar mooi meegenomen.![]()
Ik denk dat het doel volgend jaar tweede ronde CL moet zijn, met onze financiële middelen moet dit mogelijk zijn. Hoe zit het trouwens ook alweer met de voorrondes mochten we kampioen worden? Zijn dit er twee of is er nog kans dat we net als PSV dit jaar maar eentje hoeven te spelen?![]()
Oke goed punt. Ik concludeerde doelstelling als hoogst haalbarequote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wil je dat als doelstelling maken dan? Succes met je aandeelhouders.![]()
Was de doelstelling dit seizoen niet kwartfnales ofzo? Of plaatsing knockout?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oke goed punt. Ik concludeerde doelstelling als hoogst haalbare
Vind dat een saaie doelstelling, zilverwerk is een mooi doel, zou het wel geinig vinden als vd Sar een keer zegt dat hij die prijs wilt en dat dat dan de focus is.
-nee-![]()
doelen moeten in dat grijze gebied zitten tussen "in lijn der verwachting" en "luchtkasteel"quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Was de doelstelling dit seizoen niet kwartfnales ofzo? Of plaatsing knockout?
Vind dat een saaie doelstelling, zilverwerk is een mooi doel, zou het wel geinig vinden als vd Sar een keer zegt dat hij die prijs wilt en dat dat dan de focus is.
zilverwerk in de CL is echt luchtkasteel voor Ajax helaasVoor al uw FIFA lijstjes!
Bedoel ook ELquote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:49 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
doelen moeten in dat grijze gebied zitten tussen "in lijn der verwachting" en "luchtkasteel"
zilverwerk in de CL is echt luchtkasteel voor Ajax helaas-nee-![]()
Ah, dat zou inderdaad best een prima doel zijn!quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Ik vind dit altijd van die lukrake uitspraken. Hoe weet je nu hoe volgend jaar de selectie er precies uit zal zien? Daarnaast kun je maar zo eens pech hebben met zo'n loting in de voorronde. Omdat Ajax nu een keer de halve finale weet te bereiken, wil dat niet zeggen dat men in Amsterdam maar even elk jaar flink kan meedoen in Europa.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:35 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat het doel volgend jaar tweede ronde CL moet zijn, met onze financiële middelen moet dit mogelijk zijn. Hoe zit het trouwens ook alweer met de voorrondes mochten we kampioen worden? Zijn dit er twee of is er nog kans dat we net als PSV dit jaar maar eentje hoeven te spelen?
Ik denk dat twee jaar terug veelzeggend was wat dat betreft, van finale EL naar uitgeschakeld worden tegen Rosenborg.
![]()
Ik zeg alleen dat dit het doel moet zijn, of het gaat gebeuren is een tweede.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 09:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd van die lukrake uitspraken. Hoe weet je nu hoe volgend jaar de selectie er precies uit zal zien? Daarnaast kun je maar zo eens pech hebben met zo'n loting in de voorronde. Omdat Ajax nu een keer de halve finale weet te bereiken, wil dat niet zeggen dat men in Amsterdam maar even elk jaar flink kan meedoen in Europa.
Ik denk dat twee jaar terug veelzeggend was wat dat betreft, van finale EL naar uitgeschakeld worden tegen Rosenborg.
Volgens mij is bij Ajax altijd het doel om Europees te overwinteren. Ik vind alleen dat je met de financiële middelen die we nu hebben een tweede ronde CL best als doel mag hebben. Maar doorgaan in de EL volgend jaar na groepsfase CL vind ik ook prima hoor, snap echt wel dat het team een stuk minder gaat zijn volgend jaar.![]()
https://www.voetbalprimeu(...)sen-van-raiola-.htmlRaiolaquote:De mogelijke transfer van Matthijs de Ligt naar FC Barcelona is voorlopig op standby gezet. Dat heeft te maken met de commissie die zaakwaarnemer Mino Raiola wil ontvangen.
Dat meldt de Spaanse krant Marca. Ajax en Barcelona zijn al rond over een transfer van rond de 70 miljoen euro, maar Raiola steekt vooralsnog een stokje voor de definitieve deal. De invloedrijke spelersagent wil volgens Marca 20 procent van de transfersom voor zichzelf, wat neerkomt op een bedrag van veertien miljoen euro. Dat is ongekend hoog. Normaal gesproken krijgen zaakwaarnemers tussen de vijf en tien procent.
De Ligt wil zijn ploeggenoot en goede vriend Frenkie de Jong volgen naar Camp Nou. Niets leek een overgang in de weg te staan, maar Ajax wil absoluut geen 20 procent van het transferbedrag mislopen. Ajax geeft geen krimp en is niet van plan water bij de wijn te doen.
Volgens Marca hoopt Raiola dat er alsnog een andere club komt die meer voor De Ligt wil betalen dan Barcelona, zodat hij alsnog aanspraak kan maken op het miljoenenbedrag dat hij wil hebben. Bayern München en Juventus worden genoemd, maar het lijkt toch echt Barcelona waar De Ligt naartoe gaat.
Ajax hoopt de deal met Barcelona zo snel mogelijk rond te krijgen, zodat de club kan bouwen aan het elftal van volgend seizoen.![]()
![]()
Ik snap dit echt niet. Het is toch niet dat De Ligt moet bedelen naar clubs die misschien interesse in hem hebben.![]()
Al die spelers moeten gewoon weg bij Raiola... Die zit er echt niet voor de spelers...
20%... wat een idioot![]()
Ik zou gewoon beginnen met elk jaar de groepsfase van de CL bereiken. Voor hetzelfde geld kom je in een groep als PSV dit seizoen, dat wordt zo'n tweede ronde toch al een stuk moeilijker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat dit het doel moet zijn, of het gaat gebeuren is een tweede.
Volgens mij is bij Ajax altijd het doel om Europees te overwinteren. Ik vind alleen dat je met de financiële middelen die we nu hebben een tweede ronde CL best als doel mag hebben. Maar doorgaan in de EL volgend jaar na groepsfase CL vind ik ook prima hoor, snap echt wel dat het team een stuk minder gaat zijn volgend jaar.![]()
20% voor een speler die mijn moeder nog voor 70 miljoen kan verkopenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:15 schreef Max23 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)sen-van-raiola-.html
[..]
Raiola![]()
Hij zit er zeker wel voor de spelers, anders gaan ze niet naar hem toequote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Al die spelers moeten gewoon weg bij Raiola... Die zit er echt niet voor de spelers...
20%... wat een idioot![]()
Spelers zitten voor hun verdriet bij raiola?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:21 schreef Themeparktommy het volgende:
20%... wat een idioot
Meeste spelers lopen met die man weg![]()
Dit vind ik dus wel opmerkelijk eigenlijk, De Ligt komt vrij intelligent over. Maar schijnbaar heeft Raiola ook hem in zijn macht weten te krijgen. Vraag me af waarom al die spelers voor die man kiezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zit er zeker wel voor de spelers, anders gaan ze niet naar hem toe![]()
Echt he, ik zou die deal met een middagje face-timen nog voor elkaar krijgen, wat een schandalig bedragquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:23 schreef Adames het volgende:
[..]
20% voor een speler die mijn moeder nog voor 70 miljoen kan verkopen-nee-![]()
Iets met geld, of zie je alle voetballers als lieve jochies die in de greep van Raiola zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit vind ik dus wel opmerkelijk eigenlijk, De Ligt komt vrij intelligent over. Maar schijnbaar heeft Raiola ook hem in zijn macht weten te krijgen. Vraag me af waarom al die spelers voor die man kiezen.
Zijn allemaal geldwolven en Raiola kan als geen ander dat voor je regelen![]()
Hij krijgt die transfers wél voor elkaar, zoals hij Zlatan al die jaren heeft geholpen bijvoorbeeld, hij is een eckte eckte. Dit gaat ie ook wel voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit vind ik dus wel opmerkelijk eigenlijk, De Ligt komt vrij intelligent over. Maar schijnbaar heeft Raiola ook hem in zijn macht weten te krijgen. Vraag me af waarom al die spelers voor die man kiezen.-nee-![]()
Omdat er geen betere is?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:24 schreef Dejannn het volgende:
Vraag me af waarom al die spelers voor die man kiezen.
In het zakenleven betaal je nu eenmaal voor iemands netwerk, hoezo zou dat in de voetballerij anders moeten zijn.![]()
Toch krijg ik nooit het idee dat hij het beste met de speler voor heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Omdat er geen betere is?
In het zakenleven betaal je nu eenmaal voor iemands netwerk, hoezo zou dat in de voetballerij anders moeten zijn.
Als FC Hutjekut ineens 100 miljoen wil betalen voor De Ligt zal hij eerder zijn best doen om daar zijn 20 miljoen te halen, dan dat hij 10% afdwingt bij Ajax.
Maar dat is het imago dat die man zelf gecreëerd heeft.
Misschien is hij wel beste matties met die spelers![]()
Het is zakelijk ook best nuttig om een bepaald imago te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:37 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar dat is het imago dat die man zelf gecreëerd heeft.
Spelers staan gewoon vrij om naar de tig andere zaakwaarnemers te gaan, met in de meeste gevallen een aanzienlijk minder netwerk. En zoals eerder werd gezegd is zo'n de Ligt niet de domste. Dus hij zal best wel inzien wat voor hem persoonlijk het beste is.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2019 10:40:10 ]![]()
Raiola is vast een fantastische zaakwaarnemer, hij komt goed op voor zichzelf en de speler die hij behartigt.
Alleen is 20% commissie vragen omdat je het meest besproken talent van Europa weet te verkopen voor een marktconforme prijs een beetje idioot.
Anders gezegd, die 20% kan dan mooi bij De Ligt worden gehaald als die laatste denkt dat Raiola dat waard is. Niet bij de verkopende club, die heeft een contract met een waarde in zijn hand en Ajax heeft weinig zin om daar pakweg 15 miljoen op in te leveren.![]()
Het gaat niet alleen om de transfersom, ook alle overige voorwaarden (doorbetaling bij ziekte, bonussen voor net gedrag etc.) zijn dingen die niet standaard afgedwongen worden. Ondanks zijn imago lijkt het er op dat Raiola dat keer op keer prima weet te regelen voor zijn spelers.
Tuurlijk komen al zijn rariteiten in de media, maar het is niet zomaar dat er tig sterspelers met hem weg blijven lopen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat ligt eraan of ie het uiteindelijk krijgt he.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:42 schreef Adames het volgende:
Alleen is 20% commissie vragen omdat je het meest besproken talent van Europa weet te verkopen voor een marktconforme prijs een beetje idioot.![]()
Maar zal De Ligt zijn transfer naar Barca op het spel zetten om Raiola die 20% te laten afdwingen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Het is zakelijk ook best nuttig om een bepaald imago te hebben.
Spelers staan gewoon vrij om naar de tig andere zaakwaarnemers te gaan, met in de meeste gevallen een aanzienlijk minder netwerk. En zoals eerder werd gezegd is zo'n de Ligt niet de domste. Dus hij zal best wel inzien wat voor hem persoonlijk het beste is.
Daar zal De Ligt ook niet heel blij mee zijn als dáár de crux zit...![]()
hij kan het altijd proberen ja, maar zo te zien stoppen daardoor de onderhandelingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ie het uiteindelijk krijgt he.![]()
De zomer duurt nog lang.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hij kan het altijd proberen ja, maar zo te zien stoppen daardoor de onderhandelingen.![]()
En terecht ook imo. Ook een rare constructie dat Ajax zulke bedragen misloopt door hem.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:42 schreef Adames het volgende:
Raiola is vast een fantastische zaakwaarnemer, hij komt goed op voor zichzelf en de speler die hij behartigt.
Alleen is 20% commissie vragen omdat je het meest besproken talent van Europa weet te verkopen voor een marktconforme prijs een beetje idioot.
Anders gezegd, die 20% kan dan mooi bij De Ligt worden gehaald als die laatste denkt dat Raiola dat waard is. Niet bij de verkopende club, die heeft een contract met een waarde in zijn hand en Ajax heeft weinig zin om daar pakweg 15 miljoen op in te leveren.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe zit dat nou met die zaakwaarnemers dan? Zo'n man is toch "in dienst" van de speler? Hoe kan het dan dat Ajax, dat helemaal niet op die vent zit te wachten, zijn vergoeding moet betalen? Misschien mis ik iets hoor, maar de speler zou toch voor zijn diensten moeten opdraaien en niet de verkopende club?![]()
en dat moeten we allemaal geloven omdat het in de krant staatquote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:23 schreef Adames het volgende:
[..]
20% voor een speler die mijn moeder nog voor 70 miljoen kan verkopen![]()
vind ik dus ook, anders zou Ajax moeten kunnen beslissen over de zaakwaarnemer keuze van een speler.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:49 schreef Travok het volgende:
Hoe zit dat nou met die zaakwaarnemers dan? Zo'n man is toch "in dienst" van de speler? Hoe kan het dan dat Ajax, dat helemaal niet op die vent zit te wachten, zijn vergoeding moet betalen? Misschien mis ik iets hoor, maar de speler zou toch voor zijn diensten moeten opdraaien en niet de verkopende club?
nu kan de speler kiezen, maar draait de club op voor de kosten. toch best krom.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Overmars laat zich echt niet opnaaien door zo'n Raiola hoor, het is verdomme een talent die alles te danken heeft aan de opleiding van Ajax. En dan gaat die dikke pad er even met 20% vandoor, not gonna happen.![]()
Ik snap ook niet waarom de verkopende partij hier een rol in moet spelen. Laat De Ligt en Raiola maar met Barcelona onderhandelen over zijn bonus. Barcelona wil hem toch zo graag? Dan krijg je Raiola erbij.
Nu gaat Raiola eerst van Ajax een bonus eisen bij de verkoop en dan gaat hij straks zeker ook bij de contractonderhandelingen met Barca een hoog salaris + tekenbonus (en voor hem zelf dus ook weer een percentage) eisen. Dubbel verdienen bij een enkele transfer.
Nu ik er over nadenk heb ik trouwens echt het verkeerde beroep gekozen.![]()
hij eist helemaal niets, dat is waarschijnlijk al vastgelegd zo'n " verkooppremie" het is echt niet zo dat hij daar opeens over gaat onderhandelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap ook niet waarom de verkopende partij hier een rol in moet spelen. Laat De Ligt en Raiola maar met Barcelona onderhandelen over zijn bonus. Barcelona wil hem toch zo graag? Dan krijg je Raiola erbij.
Nu gaat Raiola eerst van Ajax een bonus eisen bij de verkoop en dan gaat hij straks zeker ook bij de contractonderhandelingen met Barca een hoog salaris + tekenbonus (en voor hem zelf dus ook weer een percentage) eisen. Dubbel verdienen bij een enkele transfer.
Nu ik er over nadenk heb ik trouwens echt het verkeerde beroep gekozen.
Verder kan De Ligt overal heen en zijn er andere clubs die meer bieden en meer salaris bieden dus is het ook niet zo vreemd dat de onderhandelingen wat langer duren.
Die Raiola rat verhalen doen het altijd goed maar het systeem is gewoon niet zo geweldig en daar maken mensen zoals hij gebruik van![]()
Een zaakwaarnemer zal best wat werk van Ajax wegnemen, contact met de club etc. Enkele procenten kan ik nog wel begrijpen dan, maar 20% gaat natuurlijk nergens over.![]()
De Ligt is het grootste verdedigende talent ter wereld op dit moment. Sommigen stellen dat hij al minstens zo compleet is als VVD op 19 jarige leeftijd. Barca gaat alles betalen tot en met 100 miljoen aan toeVoor al uw FIFA lijstjes!
In principe zou Barcelona hem ook geen geld verschuldigd moeten zijn. Als je het mij vraagt moet of de speler zijn vergoeding betalen, of over zn vergoeding moet los onderhandeld worden, bij wie dan ook. Maar dat het van de transfersom af gaat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hoe is dit bij bijvoorbeeld Frenkie aangepakt, is er van die transfersom ook zo'n groot deel naar de zaakwaarnemer gegaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:39 schreef PicoMMP het volgende:
Nu ik er over nadenk heb ik trouwens echt het verkeerde beroep gekozen.![]()
Waarom kiest die man in godsnaam voor deze zaakwaarnemer?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:46 schreef SaferSephy het volgende:
De Ligt is het grootste verdedigende talent ter wereld op dit moment. Sommigen stellen dat hij al minstens zo compleet is als VVD op 19 jarige leeftijd. Barca gaat alles betalen tot en met 100 miljoen aan toe![]()
onderste uit de kan enzo. Zou mij niet verbazen als Ajax "in on the joke" is, om zelf zo ook meer op te halen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom kiest die man in godsnaam voor deze zaakwaarnemer?Voor al uw FIFA lijstjes!
Alle grote spelers in de wereld kiezen voor Raiola. Hij zal ze goed kunnen verkopen en aan de juiste clubs. Zlatan, Pogba, Lozano, etc etc allemaal bij Raiola.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom kiest die man in godsnaam voor deze zaakwaarnemer?![]()
gewoon omdat hij goed isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom kiest die man in godsnaam voor deze zaakwaarnemer?![]()
ja okquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat moeten we allemaal geloven omdat het in de krant staat![]()
![]()
Dan zullen ze ook mensen moeten gaan verkopen, ivm FFP.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:46 schreef SaferSephy het volgende:
De Ligt is het grootste verdedigende talent ter wereld op dit moment. Sommigen stellen dat hij al minstens zo compleet is als VVD op 19 jarige leeftijd. Barca gaat alles betalen tot en met 100 miljoen aan toeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Coutinhoquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook mensen moeten gaan verkopen, ivm FFP.![]()
![]()
Dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar gaat geen 100 miljoen opleveren ofzo.
Als ze maar meer inkomsten hebben tov uitgaven.![]()
Als je De Ligt en De Jong koopt voor ongeveer 200 miljoen samen, dan kom je er niet met Rakitic voor 20 miljoen hequote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet
Als ze maar meer inkomsten hebben tov uitgaven.![]()
![]()
20 lijkt me wel weinigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je De Ligt en De Jong koopt voor ongeveer 200 miljoen samen, dan kom je er niet met Rakitic voor 20 miljoen heUmtiti gaat misschien ook weg
![]()
70 voor de de ligt is trouwens niet buitensporig hoog. Had wel meer verwacht.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat komt ook omdat het zijn clubkeuze is, voor De Jong hadden ze ook meer kunnen vangenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 12:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
70 voor de de ligt is trouwens niet buitensporig hoog. Had wel meer verwacht.![]()
Joh, die werd op 19-jarige leeftijd nog weggestuurd bij Willem 2 omdat niet goed genoegquote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:46 schreef SaferSephy het volgende:
Sommigen stellen dat hij al minstens zo compleet is als VVD op 19 jarige leeftijd.![]()
Heeft nou niemand het antwoord op de vraag of we nou 1 of 2 voorrondes moeten spelen bij een eventueel kampioenschap?![]()
We spelen twee voorrondes, dat is al zeker.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Heeft nou niemand het antwoord op de vraag of we nou 1 of 2 voorrondes moeten spelen bij een eventueel kampioenschap?Oh.![]()
Kampioen: 2 voorrondesquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Heeft nou niemand het antwoord op de vraag of we nou 1 of 2 voorrondes moeten spelen bij een eventueel kampioenschap?
Plek 2: 3 voorrondes
Vorig jaar speelde PSV er maar eentje omdat NL toen hoger op de ranglijst stond.![]()
Ook als je tweede bent?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen twee voorrondes, dat is al zeker.AFCA!![]()
Dan 3 toch?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hij is misschien prima voor de spelers maar een ramp voor de clubs. 20% tyf lekker op zeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:43 schreef Zeroku het volgende:
Het gaat niet alleen om de transfersom, ook alle overige voorwaarden (doorbetaling bij ziekte, bonussen voor net gedrag etc.) zijn dingen die niet standaard afgedwongen worden. Ondanks zijn imago lijkt het er op dat Raiola dat keer op keer prima weet te regelen voor zijn spelers.
Tuurlijk komen al zijn rariteiten in de media, maar het is niet zomaar dat er tig sterspelers met hem weg blijven lopen.AFCA!![]()
Zeker 2 voorrondes, in de zin van: minimaal 2.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Raar dat JR zegt dat 2 voorrondes zeker zijn.![]()
Omdat het ging om twee voorrondes ipv één voorronde bij een kampioenschap, wel even blijven opletten Rens.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Raar dat JR zegt dat 2 voorrondes zeker zijn.Oh.![]()
met dank aan psv nu dus 2quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Kampioen: 2 voorrondes
Plek 2: 3 voorrondes
Vorig jaar speelde PSV er maar eentje omdat NL toen hoger op de ranglijst stond.![]()
Virgil was op z'n 19e lang niet zo ver..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 11:46 schreef SaferSephy het volgende:
De Ligt is het grootste verdedigende talent ter wereld op dit moment. Sommigen stellen dat hij al minstens zo compleet is als VVD op 19 jarige leeftijd. Barca gaat alles betalen tot en met 100 miljoen aan toeBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Toch ongelooflijk dat een kampioen dat moet doen om aan de kampioenenbal mee te mogen doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het ging om twee voorrondes ipv één voorronde bij een kampioenschap, wel even blijven opletten Rens.
AFCA!![]()
Maar wil je de kampioen van San Marino ook een rechtstreeks ticket geven voor de CL dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch ongelooflijk dat een kampioen dat moet doen om aan de kampioenenbal mee te mogen doenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tja heeft Nederland zelf verneukt door zo laag te komen staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch ongelooflijk dat een kampioen dat moet doen om aan de kampioenenbal mee te mogen doenOh.![]()
Is er nu kans dat de ligt blijft?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:15 schreef Max23 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)sen-van-raiola-.html
[..]
Raiola![]()
![]()
Ja, 20% is ook van God los. Maar hij buit gewoon de situatie uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is misschien prima voor de spelers maar een ramp voor de clubs. 20% tyf lekker op zeg.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er is ook een tussenweg. Die tickets kunnen best iets meer worden verdeeld. Commercieel ook beter lijkt mij (groter tv publiek). Of een andere regel om de kansen wat meer te verspreiden. Opnieuw denk ik dan aan die 3 buitenlanders-regel. Was een regel die wat meer balans gaf tussen het platte geld en sportieve prestatie. Bosman bedankt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar wil je de kampioen van San Marino ook een rechtstreeks ticket geven voor de CL dan?![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja heeft Nederland zelf verneukt door zo laag te komen staan.Allemaal waar. Heel triest.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar wil je de kampioen van San Marino ook een rechtstreeks ticket geven voor de CL dan?AFCA!![]()
Commercieel vinden ze het interessanter om de nummer 3 en 4 van Spanje, Engeland, Italie etc in de competitie te hebben dan de nummer 1 van Oostenrijk en nederlandquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:23 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Er is ook een tussenweg. Die tickets kunnen best iets meer worden verdeeld. Commercieel ook beter lijkt mij (groter tv publiek). Of een andere regel om de kansen wat meer te verspreiden. Opnieuw denk ik dan aan die 3 buitenlanders-regel. Was een regel die wat meer balans gaf. Bosman bedankt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moet je niet in meegaan als club.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, 20% is ook van God los. Maar hij buit gewoon de situatie uit.AFCA!![]()
Getafe en Atalanta in de CL volgend seizoenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Commercieel vinden ze het interessanter om de nummer 3 en 4 van Spanje, Engeland, Italie etc in de competitie te hebben dan de nummer 1 van Oostenrijk en nederland
Oh.![]()
ja blijkbaar. Toch vreemd als je kijkt naar dingen als BBP enzo. Dan zou je toch op een andere conclusie / model moeten komen, waarin de germaanse landen meer kansen krijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Commercieel vinden ze het interessanter om de nummer 3 en 4 van Spanje, Engeland, Italie etc in de competitie te hebben dan de nummer 1 van Oostenrijk en nederland![]()
Dat lijkt me sowieso niet, maar een andere goede centrale verdediger moet wel te vinden zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:26 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Is dit antwoord hetzelfde als op de vraag of we al een nieuwe de ligt klaar hebben staan?
Oh.![]()
nouja het is met Matthijs ook geluktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso niet, maar een andere goede centrale verdediger moet wel te vinden zijnhet is dus te doen. Hoewel ik ineens weer klachten hoor over de jeugdopleiding
![]()
Paar matige trainers zoals een Heitinga die geen idee hebben, en vaak ook weer teveel focus op harde werkers zoals een Ekkelenkamp in het verleden. Dus er is wel weer een hoop verneukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:29 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
nouja het is met Matthijs ook gelukthet is dus te doen. Hoewel ik ineens weer klachten hoor over de jeugdopleiding
Neemt niet weg dat er wel weer een leuke lichting zit aan te komen, voor ons volgende CL-avontuur over een paar jaar
Oh.![]()
Ze moeten de aantal gewonnen CL's in het verleden per land ook meetellen. problem solvedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Commercieel vinden ze het interessanter om de nummer 3 en 4 van Spanje, Engeland, Italie etc in de competitie te hebben dan de nummer 1 van Oostenrijk en nederlandVoor al uw FIFA lijstjes!
Volgens De Boer is het centrum van onder -17 de toekomst (geen idee wie daar staan nu).quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso niet, maar een andere goede centrale verdediger moet wel te vinden zijn![]()
kut. Kunnen we hier nog iets aan doen? Heitinga ja. Man man.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar matige trainers zoals een Heitinga die geen idee hebben, en vaak ook weer teveel focus op harde werkers zoals een Ekkelenkamp in het verleden. Dus er is wel weer een hoop verneukt.Dat is mooi. Wel voorlopig de laatste dan. En geen Cruijff meer om de boel te corrigeren. Zijn we gedoemd op langere termijn?quote:Neemt niet weg dat er wel weer een leuke lichting zit aan te komen, voor ons volgende CL-avontuur over een paar jaar![]()
Ze hebben die Hillen van AZ gehaald die goed schijnt te zijn en die Rensch die ze al in het team hebben (is nu 16). Dus denk dat we hierop moeten hopen, al lijkt een vergelijkbare ontwikkeling met De Ligt nog stug. Ook wel benieuwd wat ze met Schuurs van plan zijn nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens De Boer is het centrum van onder -17 de toekomst (geen idee wie daar staan nu).Oh.![]()
Denk dat hij eerder die Timber enz bedoelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben die Hillen van AZ gehaald die goed schijnt te zijn en die Rensch die ze al in het team hebben (is nu 16). Dus denk dat we hierop moeten hopen, al lijkt een vergelijkbare ontwikkeling met De Ligt nog stug. Ook wel benieuwd wat ze met Schuurs van plan zijn nog.![]()
Ünüvar-God gaat het over 3 jaar doen in de CL-finale.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heitinga ontslaan en een fatsoenlijke trainer aanstellen voor de -19 die altijd kiest voor de creatieve spelers en moderne opvattingen heeft net zoals Ajax 1 nu. Ook die gewoon aanvallend blijven spelen in de Youth League, want dat was echt schandalig.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:34 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
kut. Kunnen we hier nog iets aan doen? Heitinga ja. Man man.Muah daar heb ik minder goed zicht op, volgens mij is het in de onderbouw nog steeds wel beter dan het pre-Cruijff-periode was. Dus ik denk sowieso niet dat we gedoemd zijn, er zullen altijd wel weer goede lichtingen aankomen. En anders in de bovenbouw altijd goed scouten en toptalenten van buitenaf halen.quote:[..]
Dat is mooi. Wel voorlopig de laatste dan. En geen Cruijff meer om de boel te corrigeren. Zijn we gedoemd op langere termijn?Oh.![]()
Denk dat we die al eerder aan het werk gaan zien, idem voor Gravenberch.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:36 schreef Zeroku het volgende:
Ünüvar-God gaat het over 3 jaar doen in de CL-finale.![]()
Kan ook, zijn wel een stukje ouder weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder die Timber enz bedoelde.
Die Salah-Eddine wordt wel een toppertje op linksback schijnt, kan hij mooi Tagliafico opvolgen
Oh.![]()
Gek genoeg klopt dat FM toch elke keer weer. Die Martinez mag je hopen trouwens dat die komt. Staat in de top 5 grootste verdedigende talenten qua potentieelquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook, zijn wel een stukje ouder weer.
Die Salah-Eddine wordt wel een toppertje op linksback schijnt, kan hij mooi Tagliafico opvolgenDest moet ook een topper kunnen worden, idem voor Brobbey en Kenneth Taylor.
![]()
Dest zou volgend jaar al wat moeten gaan spelen in het eerste, kan er in de voorbereiding wel bijzitten denk ik. En ja die Martinez schijnt echt heel goed te zijn ja en ook nog te passen in het type voetbal wat we spelen, benieuwd of die Alvarez ook nog komt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gek genoeg klopt dat FM toch elke keer weer. Die Martinez mag je hopen trouwens dat die komt. Staat in de top 5 grootste verdedigende talenten qua potentieelDest moet ook een topper kunnen worden, idem voor Brobbey en Kenneth Taylor.
Oh.![]()
1 verdediger is wel genoeg. Je hebt een Schuurs ook nog die je wel een keer moet gaan gebruiken, anders had je hem nooit moeten kopen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dest zou volgend jaar al wat moeten gaan spelen in het eerste, kan er in de voorbereiding wel bijzitten denk ik. En ja die Martinez schijnt echt heel goed te zijn ja en ook nog te passen in het type voetbal wat we spelen, benieuwd of die Alvarez ook nog komt.![]()
Schuurs verhuren, Kristensen verkopen, Mazraoui naar het middenveld.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1 verdediger is wel genoeg. Je hebt een Schuurs ook nog die je wel een keer moet gaan gebruiken, anders had je hem nooit moeten kopen.
Veltman/Dest - Alvarez/Magallan - Blind/Martinez - Tagliafico/Pierie
Al kan Blind eventueel ook naar het middenveld maar dan moeten ze daar ook een Eiting en Ekkelenkamp verhuren.Oh.![]()
Eiting zou ik gewoon verkopen. Die komt behoorlijk tekort.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuurs verhuren, Kristensen verkopen, Mazraoui naar het middenveld.
Veltman/Dest - Alvarez/Magallan - Blind/Martinez - Tagliafico/Pierie
Al kan Blind eventueel ook naar het middenveld maar dan moeten ze daar ook een Eiting en Ekkelenkamp verhuren.![]()
Denk niet dat ze dit bij Ajax al zo zien, want als ik het voor het zeggen had zag de selectie er ook wel iets anders uitquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eiting zou ik gewoon verkopen. Die komt behoorlijk tekort.
Oh.![]()
Haal maar 1 sloper op het middenveld. Die kwam je tekort tegen Spurs. Daarom had ik ook altijd De Wit gebracht voor Schone. Die had er wel een paar neergetrapt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dit bij Ajax al zo zien, want als ik het voor het zeggen had zag de selectie er ook wel iets anders uit![]()
De Wit is toch helemaal geen sloper johquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haal maar 1 sloper op het middenveld. Die kwam je tekort tegen Spurs. Daarom had ik ook altijd De Wit gebracht voor Schone. Die had er wel een paar neergetrapt.dat hij beperkt aan de bal is zegt niet dat hij dan wel goed is in het onderscheppen van de bal op het juiste moment en iemand die hard maar fair erin gaat (anders sta je tien minuten na zijn invalbeurt met 10 man)
Oh.![]()
Het is geen sloper, maar wel een ventje met de juiste mentaliteit. Werkertje had je daar nodig, geen mooi weer voetballer.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Wit is toch helemaal geen sloper johdat hij beperkt aan de bal is zegt niet dat hij dan wel goed is in het onderscheppen van de bal op het juiste moment en iemand die hard maar fair erin gaat (anders sta je tien minuten na zijn invalbeurt met 10 man)
![]()
Niet lang, die Gravenberch. Zit bij Raiola. Hoe eerder die weg is hoe beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat we die al eerder aan het werk gaan zien, idem voor Gravenberch.![]()
Gravenberch is een van de grootste talenten in Europa in zijn leeftijdscategorie en die wil jij weg hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet lang, die Gravenberch. Zit bij Raiola. Hoe eerder die weg is hoe beter.Oke allen
![]()
![]()
Je moest juist weer aan voetballen toekomen, dus dan iemand daar neerzetten die niks met een bal kan is erg gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen sloper, maar wel een ventje met de juiste mentaliteit. Werkertje had je daar nodig, geen mooi weer voetballer.
Dan liever gewoon een Sinkgraven die prima aan de bal is en onder de druk vandaan kan spelen (al had hij ook af en toe wat foutjes)Oh.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet lang, die Gravenberch. Zit bij Raiola. Hoe eerder die weg is hoe beter.
Iedereen bij Raiola mag van mij meteen oprotten ja. Ze gaan nooit lang tekenen, altijd moeilijk doen. Je kan er niet op bouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch is een van de grootste talenten in Europa in zijn leeftijdscategorie en die wil jij weg hebbenOke allen
![]()
Nee we hebben inderdaad geen fuck aan de Ligt gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iedereen bij Raiola mag van mij meteen oprotten ja. Ze gaan nooit lang tekenen, altijd moeilijk doen. Je kan er niet op bouwen.
De O17 is de volgende talentvolle lichting volgens mij. Bij het EK waren 7 van de 11 basisspelers Ajacieden
En dan had Gravenberch (en Ihattaren) ook nog mee mogen doen.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet lang, die Gravenberch. Zit bij Raiola. Hoe eerder die weg is hoe beter.!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vond ze alleen tijdens het paastoernooi niet heel denderend en vervolgens verloren ze keihard de kampioenswedstrijd tegen Groningen toch? De generatie ligt stond toen in de finale van youth league of niet?![]()
ik doe zo mijn best om de nieuwe huismongool van VBL te worden, kom jij met zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Niet lang, die Gravenberch. Zit bij Raiola. Hoe eerder die weg is hoe beter.
Niemand kan Klaas doen laten vergeten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:07 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik doe zo mijn best om de nieuwe huismongool van VBL te worden, kom jij met zo'n opmerking.![]()
En straks iedereen huilen als ie een Kluivertje doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:07 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ik doe zo mijn best om de nieuwe huismongool van VBL te worden, kom jij met zo'n opmerking.![]()
Kun je hem beter nu voor niks laten gaan. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En straks iedereen huilen als ie een Kluivertje doet.![]()
Net voor het eerst de samenvatting gekeken van afgelopen woensdag. Zo onnodig, zo pijnlijk.
Op naar Utrecht en De Graafschap. Ik hoop echt dat de spelers zich kunnen herpakken.![]()
We hebben maar 6 van de laatste 18 duels met Utrecht gewonnen. We kunnen aan de bak tegen onze angstgegner in deze fase, na deze dreun. Als ze winnen vind ik het wel echt zeer knap.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:36 schreef PicoMMP het volgende:
Net voor het eerst de samenvatting gekeken van afgelopen woensdag. Zo onnodig, zo pijnlijk.
Op naar Utrecht en De Graafschap. Ik hoop echt dat de spelers zich kunnen herpakken.![]()
Ze vonden dat Sissoko wel rood had mogen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 04:45 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Cool. Ik geef geen les maar was vooral benieuwd. Interessant die kids...
Gaven ze überhaupt iemand de schuld?
Scheids is ook een makkelijk doelwit.Life is what you make it.![]()
Het probleem was juist dat je bleef voetballen. Je had gewoon die bal weg moeten rossen vanaf minuut 80.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moest juist weer aan voetballen toekomen, dus dan iemand daar neerzetten die niks met een bal kan is erg gevaarlijk.
Dan liever gewoon een Sinkgraven die prima aan de bal is en onder de druk vandaan kan spelen (al had hij ook af en toe wat foutjes)![]()
Ik snap alleen niet waarom ten Hag geen Huntelaar heeft gebracht rond de 50/60ste minuut. Niet zo zeer voor het scoren, maar die man heeft een enorme vechtersmentaliteit en kop sterk ook. Je had geen flikker aan Dolberg.![]()
Nou weten we het wel. Bedanktquote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:42 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ten Hag geen Huntelaar heeft gebracht rond de 50/60ste minuut. Niet zo zeer voor het scoren, maar die man heeft een enorme vechtersmentaliteit en kop sterk ook. Je had geen flikker aan Dolberg.![]()
Hij wilde Tadic terug in de spits, wat ik ook wel begreep. Maar ik had ook Huntelaar gebracht ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:42 schreef Simmertje het volgende:
Dat deden ze dus ook, en dan heeft Tottenham telkens weer de bal om een nieuwe aanval te starten. Ja dan roep je het over jezelf af.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het probleem was juist dat je bleef voetballen. Je had gewoon die bal weg moeten rossen vanaf minuut 80.
Je moet dan de bal in de ploeg proberen te houden en te combineren, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer blijkbaar. Ook omdat ze ineens overschakelden op het gelijkspel vasthouden.Oh.![]()
Ze wilde nog steeds blijven voetballen. Alle linies stonden opnieuw veel te hoog, zelfs bij 2-2.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deden ze dus ook, en dan heeft Tottenham telkens weer de bal om een nieuwe aanval te starten. Ja dan roep je het over jezelf af.
Je moet dan de bal in de ploeg proberen te houden en te combineren, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer blijkbaar. Ook omdat ze ineens overschakelden op het gelijkspel vasthouden.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 14:59 schreef Zeroku het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-in-titelrace.html![]()
![]()
Alleen daarom heb ik alweer ontzettend veel zin in aankomende zondag![]()
trouwens:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351529
"Ajax ontvangt zondagmiddag in de Johan Cruijff ArenA FC Utrecht en gaat proberen te winnen om de titeldroom in leven te houden. De Domstedelingen zullen niet in hun sterkste formatie aantreden, daar veel spelers noodgedwongen ontbreken. Volgens diverse media treft Ajax zodoende 'een gehandicapt' FC Utrecht.
Jean-Christophe Bahebeck heeft door ziekte al twee dagen niet getraind, zo melden onder meer De Telegraaf en Voetbal International vrijdagmiddag. Ook Michiel Kramer, Leon Guwara, Joris van Overeem, Simon Makienok en Urby Emanuelson zullen niet spelen vanwege blessurelee. Timo Letschert is nog een twijfelgeval bij FC Utrecht."![]()
Wat is die van Bommel toch een lul met vingers
Nooit gedacht dat hij als trainer nog zuurder zou zijn dan als speler.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:10 schreef SaferSephy het volgende:
Wat is die van Bommel toch een lul met vingers![]()
Tuurlijk wel, hij krijgt als trainer veel meer spreektijd dan als spelerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:29 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat hij als trainer nog zuurder zou zijn dan als speler.![]()
Tijd om Van Bommel dit weekend de genadeklap te geven.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sinds die ene ontmoeting met het Ajax bestuur in 99 is het zijn doel om Ajax zoveel mogelijk te zieken lolquote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:10 schreef SaferSephy het volgende:
Wat is die van Bommel toch een lul met vingersRED ONS HENNIEGOD![]()
Wacht dit verhaal ken ik niet? Care to share?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 15:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sinds die ene ontmoeting met het Ajax bestuur in 99 is het zijn doel om Ajax zoveel mogelijk te zieken lol
Kon toen kiezen tussen Ajax en PSV . Had eerst een ontmoeting met Ajax maar daar knapte die zo erg op (arrogant , koud) af dat die daarna naar PSV ging . Ajax ging toen over op plan b ... Jan van Halst en een versleten Aron Winter..quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:04 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Wacht dit verhaal ken ik niet? Care to share?RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch wel mooi die Dickie:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351531
Ons dan ook maar even zondag de punten gunnen![]()
![]()
Bommel mag het Ajax shirt niet eens aanraken. Toonbeeld voor het inspiratieloze resultaat voetbal van die boeren uit Eindhoven. Man heeft de creativiteit van een blok beton.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kon toen kiezen tussen Ajax en PSV . Had eerst een ontmoeting met Ajax maar daar knapte die zo erg op (arrogant , koud) af dat die daarna naar PSV ging . Ajax ging toen over op plan b ... Jan van Halst en een versleten Aron Winter..
Plan B was niet echt top xDVoor al uw FIFA lijstjes!
Van Bommel was toen een groot Nederlands talent hoor . En kijk maar eens die daar hoorden zij engelen zingen docu . Club zat vol met pure tyfusmongolen .quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bommel mag het Ajax shirt niet eens aanraken. Toonbeeld voor het inspiratieloze resultaat voetbal van die boeren uit Eindhoven. Man heeft de creativiteit van een blok beton.
Plan B was niet echt top xDRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 16:24 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bommel mag het Ajax shirt niet eens aanraken. Toonbeeld voor het inspiratieloze resultaat voetbal van die boeren uit Eindhoven. Man heeft de creativiteit van een blok beton.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Alsof Lucille Werner Usain Bolt uitlacht omdat hij struikelt![]()
![]()
blablablabla![]()
Hij heeft geluk dat internet niet bestond in de tijd van Mohammed, anders vast niet hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2019 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag jij wel op fok tijdens de Ramadan?![]()
Alsof ze verder die regels van Mohammed allemaal wel hanteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat internet niet bestond in de tijd van Mohammed, anders vast niet haha![]()
Volgens Argentijnse media heeft Ajax Lisandro Martinez binnen.twitter:CLMerlo twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 18:01:49Lisandro Martínez jugará en el #Ajax. Ya llegó la oferta formal y el futbolista se irá de #DefensayJusticia, a cambio de 7 millones de euros. Vía @TyCSports https://t.co/UwzbV7LCdA reageer retweet
![]()
Zou een mooie versterking zijn, if true.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:15 schreef skysherrif het volgende:
Volgens Argentijnse media heeft Ajax Lisandro Martinez binnen.twitter:CLMerlo twitterde op vrijdag 10-05-2019 om 18:01:49Lisandro Martínez jugará en el #Ajax. Ya llegó la oferta formal y el futbolista se irá de #DefensayJusticia, a cambio de 7 millones de euros. Vía @:TyCSports https://t.co/UwzbV7LCdA reageer retweet
Dat is goed nieuws alvast.
![]()
Dat zou dus betekenen dat Schuurs of Pierie verhuurd gaat worden denk ik.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, daarom heb ik er ook veel vertrouwen in. Net zoals bij Fico.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef skysherrif het volgende:
mensen die hem hebben zien spelen zijn ook zeer positief over hem itt magallan toen![]()
En hij past qua type wel perfect bij Ajax.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:22 schreef skysherrif het volgende:
mensen die hem hebben zien spelen zijn ook zeer positief over hem itt magallan toen
Maar alleen te klein dus dat is afwachten.Oh.![]()
Moura mogen ze ook kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog Odegaard vastleggen en kampioen worden en ik ben Lucas Moura bijna vergeten.![]()
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 10 mei 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog Odegaard vastleggen en kampioen worden en ik ben Lucas Moura bijna vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |