SPOILER: voorlopige lijst met komersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de meet worden natuurlijk niet online gedeeld zonder toestemming van de personen die er op staan. Laten we dat vooraf afspreken. Dank!
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 14-05-2019 17:26:18 ]
Hierna pas weer als Jan iets twittert of instagramt over Duncan. Deal?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:42 schreef murp het volgende:
Ik had de LaPo! Dat moet gevierd worden met een liedje van Jan Smit!
Yepquote:Op woensdag 8 mei 2019 18:30 schreef Faux. het volgende:
Volgende week donderdag toch?
* Faux. heeft zin
Oh ik deed het op de parkeerplaats van de dierenwinkel, mobiel. Ik zag geen nieuwe maar dat was omdat ie nog niet gekoppeld was natuurlijk. Whoehoehoeeeeeequote:
Gewoon weer even blauw worden ajb murp, dan doet de modbreak het voortaan weer in de OP.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:42 schreef murp het volgende:
Ik had de LaPo! Dat moet gevierd worden met een liedje van Jan Smit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:11 schreef Greys het volgende:
Henk (eigenaar kroeg waar we kijken) appt net "Hebben ze er al zin in. Ik ga alles leuk versieren, ik trap heel die zaak vol met roodwitblauwe meuk"![]()
![]()
(dat is Rotterdams, dat bedoelt ie heel liefdevol)
Ik ook!quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vind het jammer nog steeds dat ik er niet bij kan zijn
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, lijkt me wel leuk om te komen, maar die tijd is een beetje jammerlijk.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon weer even blauw worden ajb murp, dan doet de modbreak het voortaan weer in de OP.
*armen in de lucht gooit*Komt goed en jaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het oprecht nog niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer @:aoibhin weten jullie al of je ook daar iets wilt eten?
Henk en ik gaan ff tellen of hij buffetje moet doen of dat ie het gewoon 'los' aankan. Ik denk dat laatste, dan is het ook niet erg als iedereen op een ander tijdstip binnenloopt. Dan bestel je gewoon iets als je er bent. Maar of we dat halen moet ik dus even een beetje tellen.
Ik weet het ook nog niet. Het ligt eraan of mijn moeder en ik afzonderlijk daarheen reizen of samen. Zelf kan ik gewoon om 18:00 aanwezig zijn, maar mijn moeder kan i.v.m. werk pas om 19:00 daar zijn op zijn vroegst (en waarschijnlijk net iets later).quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer @:aoibhin weten jullie al of je ook daar iets wilt eten?
Henk en ik gaan ff tellen of hij buffetje moet doen of dat ie het gewoon 'los' aankan. Ik denk dat laatste, dan is het ook niet erg als iedereen op een ander tijdstip binnenloopt. Dan bestel je gewoon iets als je er bent. Maar of we dat halen moet ik dus even een beetje tellen.
Neequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog een oranje stropdas of een rood wit blauw rokje?
Eerste ESF-meet waar ik heen ging kende ik vooraf helemaal niemandquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Moet de dag erna gewoon werken en duurt even voordat ik thuis ben.
Dat, plus vriendin kan niet mee en dan ken ik alleen Flipje. En dat is eng.
Nee, het is een hele show met presentatie erbij en allesquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Maar wat krijg ik dan te zien? Alle nummers achter elkaar?
Niks als je met je rug naar het grote scherm gaat staan of zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Ik ga nog even een dag of 2 moed verzamelen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerste ESF-meet waar ik heen ging kende ik vooraf helemaal niemandKomt heus wel goed
Een soort Beste Zangers, dat programma dat Jan Smit presenteert.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Ah, volgens mij heb ik dat ooit wel gezien! (En weggezapt)quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Een soort Beste Zangers, dat programma dat Jan Smit presenteert.
Maar in plaats van Jan Smit zijn er dan enkele Israëlische presentatoren, die in plaats van gebrekkig Nederlands, gebrekkig Engels of Frans spreken.
Jan kwebbelt er wel steeds doorheen, zodat je de echte presentatoren niet verstaat.
De interviews van Jan met de deelnemers zijn vervangen door korte filmpjes waarin de deelnemers voorgesteld worden.
Als laatste zingen de deelnemers geen liedjes van elkaar, maar liedjes die speciaal voor dit gebeuren geschreven zijn.
That about sums it up.
Er is geen makkelijker groep mensen om je bij thuis te voelen. Beloofdquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga nog even een dag of 2 moed verzamelen.
Ik mis door m'n gehyper ook altijd de halve uitzending. Maakt niks uit. Dan kijk ik de ochtend erna op Uitzending Gemist wel terug.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef murp het volgende:
[..]
Ah, volgens mij heb ik dat ooit wel gezien! (En weggezapt)
Ik kende ook niemand bij mijn eerste meet!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerste ESF-meet waar ik heen ging kende ik vooraf helemaal niemandKomt heus wel goed
Murp toch; dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Gheheheh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
Oh jongens ik heb zo'n voorpret.
Toch, @:Cee ?
Is dat nu wel of niet een buffet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Eters kunnen die avond kiezen uit overheerlijke burgers, goddelijke spareribs of zalige saté.
In principe wel, maar aanmelden is natuurlijk niet voor niks. Zo kan Henk een beetje de verwachte drukte inschatten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat nu wel of niet een buffet?
Zo nee, betekent dat dat je op de dag zelf nog kunt beslissen of je komt of niet?
Ik kom er namelijk langs op weg naar huis
Geen buffet:quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat nu wel of niet een buffet?
Zo nee, betekent dat dat je op de dag zelf nog kunt beslissen of je komt of niet?
Ik kom er namelijk langs op weg naar huis
Maar hij heeft maar vier/vijf tafeltjes die waarschijnlijk wel vol zitten al nu voor de eters die zich wel opgegeven hadden. Want die gaan dan wel voor met de reserveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Oké. Dan gok ik het er maar gewoon op dat het lukt zonder buffet en dat iedereen gewoon daar wat te eten bestelt. Als het dan iets langer duurt dan anders vergeven jullie het me wel toch? Ik laat in elk geval alle tafels reserveren voor de eters.
Ook voor tap natuurlijk, want Henk doet z'n kroegje vaak alleen, maar als er 40/60 man komen huurt ie uiteraard extra mensen in als hij zelf in de keuken moet staan voor de eters.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snap ik
Wanneer moet het uiterlijk bekend zijn?
En anders kan elders ergens een broodje happen ook nog natuurlijk. Of maakt het ook uit voor het tappersoneel?
Ik snap het. 3 man in je zaak of 300 maakt wel uit natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook voor tap natuurlijk, want Henk doet z'n kroegje vaak alleen, maar als er 40/60 man komen huurt ie uiteraard extra mensen in als hij zelf in de keuken moet staan voor de eters.![]()
Vandaar dat we altijd wel een beetje móeten 'drammen' hier tot opgeven, want hij is al jaren zo goed voor ons dat wij goed voor hem willen zijn en hem niet voor te grote verrassingen willen zetten. En te zorgen dat hij niet voor niets mensen inhuurt en ook niet te weinig, dat iedereen snel een drankje heeft voor de zenuwen.
Want ook z'n eigen vaste bezoekers die van het esf houden komen. Dus tis al snel vol.
Maar als je er toch langs rijdt kan je altijd even kijken of het er heel vol uitziet toch.
Als maar niet te veel mensen op de avond zelf bepalen of ze komen, anders gaan we alsnog de mist in met onze planning.
Thanks voor je begrip trouwens.
Hebben wij niet al gemeet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Moet de dag erna gewoon werken en duurt even voordat ik thuis ben.
Dat, plus vriendin kan niet mee en dan ken ik alleen Flipje. En dat is eng.
Ja precies!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap het. 3 man in je zaak of 300 maakt wel uit natuurlijk
Matter of speech, geen sneer naar de kroeg.
Deze keer ga ik voor saté, hoewel... Burgers, die waren er niet de vorige keer, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Eters kunnen die avond kiezen uit overheerlijke burgers, goddelijke spareribs of zalige saté.
Helder. Netjes.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies!En daar al helemaal. Tis geen kroeg waar standaard meerdere personeelsleden achter de bar staan. Het is klein, hij doet het veelal alleen, het heet officieel een 'Huiskamercafé'.
Dus met grotere groepen regelen wij altijd met hem dat we een beetje aantallen weten enzo. Hij is immers ook altijd goed voor ons, dus andersom ook.
Saté ook niet. Wel vleesspiezen. Mijn eerste ingeving is altijd burger maar ik acht Henk ook tot superieure saté in staat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze keer ga ik voor saté, hoewel... Burgers, die waren er niet de vorige keer, toch?
Zou je mij herkennen, dat is toch de vraag? Maar, denk het nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was 2011 maat.
Zou je me nog herkennen?
Degenen die gereserveerd hadden kunnen ter plekke nog kiezen uit die drie volgens mij. Zal zo ff navragen. Maar al z'n voer is lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze keer ga ik voor saté, hoewel... Burgers, die waren er niet de vorige keer, toch?
Jammer!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam moet wachten tot een volgende meer. Komt niet bepaald uit
Terwijl je toch Zoetermeer daar in de buurt hebtquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam moet wachten tot een volgende meer. Komt niet bepaald uit
Man man manquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terwijl je toch Zoetermeer daar in de buurt hebt
Best ver lopenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terwijl je toch Zoetermeer daar in de buurt hebt
Precies! Eerste meet ooit, hartstikke gezelligquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen makkelijker groep mensen om je bij thuis te voelen. BeloofdVraag @:Faux. ook maar, die niet al te lang geleden ook daarheen kwam en nog niemand kende.
Ik ga dit keer eens voor de burger denk ik. Jij?quote:
@murp zoent niet awkward gelukkig.quote:
Ik ken ook niemand nog! En ik denk dat er wellicht wel meer zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga nog even een dag of 2 moed verzamelen.
Ik ken ook nog niemand, maar heb er ook megaveel zin in!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand nog! En ik denk dat er wellicht wel meer zijn.
Ik heb er echt zin in!
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand nog! En ik denk dat er wellicht wel meer zijn.
Ik heb er echt zin in!
Hebben jullie nog iets oranjes of roodwitblauws?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:28 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik ken ook nog niemand, maar heb er ook megaveel zin in!
Ik ga kijken voor een roodwitblauw TuliaTenue, of nee, komt in orde!quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nog iets oranjes of roodwitblauws?Hoeft niet per se hoor! Maar dan passen we een beetje bij Henk z'n kroegdecor.
TuliaTenuequote:Op donderdag 9 mei 2019 00:37 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik ga kijken voor een roodwitblauw TuliaTenue, of nee, komt in orde!
Zit er enorm om te geinen met die maat van me, er is zelfs een kleine kans dat het nog gaat gebeuren ook. We winnen maar 1 keer zullen we maar zeggenquote:
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nog iets oranjes of roodwitblauws?Hoeft niet per se hoor! Maar dan passen we een beetje bij Henk z'n kroegdecor.
Ik heb geen idee, maar ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dit wel graag zienquote:Op donderdag 9 mei 2019 01:18 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zit er enorm om te geinen met die maat van me, er is zelfs een kleine kans dat het nog gaat gebeuren ook. We winnen maar 1 keer zullen we maar zeggen
Dat is óók feestelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ga mijn best doen![]()
Anders wordt het zilver denk ik
Saaie drolquote:
Zelfde ding wat ik aanhad in Londen.quote:
Ik suggereerde ook niet anders!quote:
Jaaaaaa we willen goud voor Duncan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfde ding wat ik aanhad in Londen.![]()
Al moet ik misschien eigenlijk goud dragen, want we willen natuurlijk 1e worden
Al kan zilver ook best; 2e in de semi is niet erg. Zolang hij in de finale maar 1e wordtquote:
Ik zei niet dat dat niet zo zou zijnquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
De mensen die wel iets anders aantrekken ook hoor..
Dat is waar! En het shinet! Hij ook!quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al kan zilver ook best; 2e in de semi is niet erg. Zolang hij in de finale maar 1e wordt
Dan niet toch?quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat niet zo zou zijnmaar ik heb geen chauvinistische tierlantijn liggen en ben vooralsnog niet van plan het aan te schaffen
Wat lief bedacht van je.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:29 schreef Ann-Lynn het volgende:
Heb nog een origineel pools rood-wit shirt liggen, niet helemaal het TuliaTenue, maar komt wel in de buurt. En een Tulia-achtig wit-blauw Oekraiens shirt ook nog. Wel maat S allebei, maar ik leen het graag uit aan een liefhebber, ben aankomende ma en di en do nog in R'dam.
Wat lief! Ik ben op zoek naar een tuliatenue maar ja, verder dan de bloemen en de vlechten komen we niet. En een S voor twee mannen (het was overigens als grap begonnen maar nu lijkt het dolkomisch!)quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:29 schreef Ann-Lynn het volgende:
Heb nog een origineel pools rood-wit shirt liggen, niet helemaal het TuliaTenue, maar komt wel in de buurt. En een Tulia-achtig wit-blauw Oekraiens shirt ook nog. Wel maat S allebei, maar ik leen het graag uit aan een liefhebber, ben aankomende ma en di en do nog in R'dam.
Huur ergens een dirndlquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Wat lief! Ik ben op zoek naar een tuliatenue maar ja, verder dan de bloemen en de vlechten komen we niet. En een S voor twee mannen (het was overigens als grap begonnen maar nu lijkt het dolkomisch!)
Sja, voor de mannen heb ik ook wat in de aanbieding (niet de gnoom):quote:
Aaah superlief maar dat is meer voor andere gelegenhedenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:19 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Sja, voor de mannen heb ik ook wat in de aanbieding (niet de gnoom):
[ afbeelding ]
Eentje rood-wit en nog eentje grijs-wit. Misschien heb ik nog blauw-wit of nog een rood-wit liggen, maar dan zou ik thuis moeten kijken. We verkleden ons vaak, omdat we ook naar o.a. Keltfest / Castlefest gaan, dus voordat ik jullie denken dat ik een weirdo met een fetsj ben (stiekem wel he)
Waren dat niet toevallig hangende satéspiezen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Saté ook niet. Wel vleesspiezen. Mijn eerste ingeving is altijd burger maar ik acht Henk ook tot superieure saté in staat.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Waren dat niet toevallig hangende satéspiezen?
Weirdo's met fetisjen zijn juist leuk!quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:19 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Sja, voor de mannen heb ik ook wat in de aanbieding (niet de gnoom):
[ afbeelding ]
Eentje rood-wit en nog eentje grijs-wit. Misschien heb ik nog blauw-wit of nog een rood-wit liggen, maar dan zou ik thuis moeten kijken. We verkleden ons vaak, omdat we ook naar o.a. Keltfest / Castlefest gaan, dus voordat ik jullie denken dat ik een weirdo met een fetsj ben (stiekem wel he)
Hij had de laatste tijd ook weleens een liggende Aziatische kipspies. Maar ook een tijd hangende grote saté gehad idd!quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Waren dat niet toevallig hangende satéspiezen?
Eén van dé.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:17 schreef loveli het volgende:
De maaltijd is natuurlijk wel de belangrijkste component van de avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
(En ja dit is echt, bevestigen meerdere politieke personen op Twitter)twitter:KenStash twitterde op donderdag 09-05-2019 om 16:41:50Ik kreeg net van iemand van de #PvdA een persoonlijke uitnodiging om het Eurovisie Songfestival samen te gaan kijken met Frans Timmermans... 🙄 Klink ik nu heel erg arrogant als ik dat evenement liever volg met mijn eigen plumage?! | #Eurovision, #Songfestival. https://t.co/plK8g4BkbO reageer retweet
quote:Op donderdag 9 mei 2019 16:52 schreef Greys het volgende:
Nou zullen we onze meet maar afzeggen want jullie gaan vast liever naar de ESF watch party met Frans Timmermans.(En ja dit is echt, bevestigen meerdere politieke personen op Twitter)twitter:KenStash twitterde op donderdag 09-05-2019 om 16:41:50Ik kreeg net van iemand van de #PvdA een persoonlijke uitnodiging om het Eurovisie Songfestival samen te gaan kijken met Frans Timmermans... 🙄 Klink ik nu heel erg arrogant als ik dat evenement liever volg met mijn eigen plumage?! | #Eurovision, #Songfestival. https://t.co/plK8g4BkbO reageer retweet
Op donderdag 16 meiquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:34 schreef Dave het volgende:
Is dit scherm wel groot genoeg, zodat Luca's gezicht er op past?
Wat tof dat het toch lukt!quote:
Als in avondeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat tof dat het toch lukt!
Help me even was het met of zonder eten. Ik had je als een soortvan 'optie' al meegeteld maar hoeft absoluut niet.
Prima!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in avondeten?
Dat ga ik niet redden, ik eet wel hapje op station.
Geeft niks, ik beloof dat je je meteen welkom zult voelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:00 schreef Pluto1975 het volgende:
Er komen er nog al wat zie ik! Wat leuk! Al ken ik er nog niemand van haha
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit helemaal goed gaat komenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niks, ik beloof dat je je meteen welkom zult voelen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit helemaal goed gaat komen![]()
Eeeeuhhhh geen idee woon niet in Goudaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
@:faux. er gaat die dag een nachttrein naar Gouda toch?
Gouda.quote:
Nee johhhh alleen als ik naar Rotterdam gaquote:Op zondag 12 mei 2019 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, je reist wel vaak via Gouda
Ah, okquote:Op zondag 12 mei 2019 13:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee johhhh alleen als ik naar Rotterdam ga
Feestelijk is goed, glam is goed, glitter is goed, oranje en roodwitblauw is goed, denim is goed, kloffie is goed, hell by Henk mag je zelfs in je pyjama komen.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:15 schreef yvonne het volgende:
Ik heb geen denim
Ik wilde een beetje in stijl komen.
Is Iteejer er al weer klaar voor?quote:
Ik kom ook eten trouwens. Wil voor de huldiging de stad uit zijnquote:
hmmm.. of misschien juist rond 16 uur vertrekken..quote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oja kak, Ajax huldiging, dan moet ik eigenlijk voor 16.00 al Amsterdam uit zijn... Kan ik gewoon vroeg bij Henk aankomen en me daar een beetje afzonderen met een biertje en wat leeswerk voor mijn studie, jawel toch? Dan ga ik direct na mijn gesprek met studieadviseur daarnaartoe
Dat kan ik volkomen beamenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat dit helemaal goed gaat komen![]()
Neem mee en leg achter de bar. klaar.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben er nu wel al meer zeker van dat ik ook kom, want juist met het ESF met zijn allen kijken is natuurlijk het leukste wat er is. Maar twijfel nog hoe ik het precies doe met reizen. Vanuit Schiphol direct naar Rotterdam en dan die paar haltes met de metro zou het handigste en het snelste zijn. Maar in dit geval werk ik de dag erna thuis, dus dan moet ik mijn werk laptop sowieso meenemen.
En dat vind ik toch wel erg listig. Ik vertrouw alle ESF'ers wel, maar met drukte weet je het nooit. En het zit ook niet zo lekker. Dat zou dan betekenen dat ik eerst langs huis ga, maar dan ben ik weer zo laat in RotterdamEn tussendoor thuis eten is dan ook weer niet te doen.
Dus moet nog even bedenken hoe of wat ik het ga doen
Geef aan Henk joh! Die legt hem zo voor je achter in een keukenkast ofzo!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben er nu wel al meer zeker van dat ik ook kom, want juist met het ESF met zijn allen kijken is natuurlijk het leukste wat er is. Maar twijfel nog hoe ik het precies doe met reizen. Vanuit Schiphol direct naar Rotterdam en dan die paar haltes met de metro zou het handigste en het snelste zijn. Maar in dit geval werk ik de dag erna thuis, dus dan moet ik mijn werk laptop sowieso meenemen.
En dat vind ik toch wel erg listig. Ik vertrouw alle ESF'ers wel, maar met drukte weet je het nooit. En het zit ook niet zo lekker. Dat zou dan betekenen dat ik eerst langs huis ga, maar dan ben ik weer zo laat in RotterdamEn tussendoor thuis eten is dan ook weer niet te doen.
Wat Peter zegt, achter de bar. Of een kluisje huren op Rotterdam Centraal.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:34 schreef Redefine het volgende:
Dat zou wel een oplossing zijn jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |