Ik weet het oprecht nog niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer @:aoibhin weten jullie al of je ook daar iets wilt eten?
Henk en ik gaan ff tellen of hij buffetje moet doen of dat ie het gewoon 'los' aankan. Ik denk dat laatste, dan is het ook niet erg als iedereen op een ander tijdstip binnenloopt. Dan bestel je gewoon iets als je er bent. Maar of we dat halen moet ik dus even een beetje tellen.
Ik weet het ook nog niet. Het ligt eraan of mijn moeder en ik afzonderlijk daarheen reizen of samen. Zelf kan ik gewoon om 18:00 aanwezig zijn, maar mijn moeder kan i.v.m. werk pas om 19:00 daar zijn op zijn vroegst (en waarschijnlijk net iets later).quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:59 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer @:aoibhin weten jullie al of je ook daar iets wilt eten?
Henk en ik gaan ff tellen of hij buffetje moet doen of dat ie het gewoon 'los' aankan. Ik denk dat laatste, dan is het ook niet erg als iedereen op een ander tijdstip binnenloopt. Dan bestel je gewoon iets als je er bent. Maar of we dat halen moet ik dus even een beetje tellen.
Neequote:Op woensdag 8 mei 2019 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog een oranje stropdas of een rood wit blauw rokje?
Eerste ESF-meet waar ik heen ging kende ik vooraf helemaal niemandquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Moet de dag erna gewoon werken en duurt even voordat ik thuis ben.
Dat, plus vriendin kan niet mee en dan ken ik alleen Flipje. En dat is eng.
Nee, het is een hele show met presentatie erbij en allesquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Maar wat krijg ik dan te zien? Alle nummers achter elkaar?
Niks als je met je rug naar het grote scherm gaat staan of zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Ik ga nog even een dag of 2 moed verzamelen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerste ESF-meet waar ik heen ging kende ik vooraf helemaal niemandKomt heus wel goed
Een soort Beste Zangers, dat programma dat Jan Smit presenteert.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Ah, volgens mij heb ik dat ooit wel gezien! (En weggezapt)quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Een soort Beste Zangers, dat programma dat Jan Smit presenteert.
Maar in plaats van Jan Smit zijn er dan enkele Israëlische presentatoren, die in plaats van gebrekkig Nederlands, gebrekkig Engels of Frans spreken.
Jan kwebbelt er wel steeds doorheen, zodat je de echte presentatoren niet verstaat.
De interviews van Jan met de deelnemers zijn vervangen door korte filmpjes waarin de deelnemers voorgesteld worden.
Als laatste zingen de deelnemers geen liedjes van elkaar, maar liedjes die speciaal voor dit gebeuren geschreven zijn.
That about sums it up.
Er is geen makkelijker groep mensen om je bij thuis te voelen. Beloofdquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga nog even een dag of 2 moed verzamelen.
Ik mis door m'n gehyper ook altijd de halve uitzending. Maakt niks uit. Dan kijk ik de ochtend erna op Uitzending Gemist wel terug.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef murp het volgende:
[..]
Ah, volgens mij heb ik dat ooit wel gezien! (En weggezapt)
Ik kende ook niemand bij mijn eerste meet!quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eerste ESF-meet waar ik heen ging kende ik vooraf helemaal niemandKomt heus wel goed
Murp toch; dat weet je toch wel?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef murp het volgende:
Gheheheh.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:11 schreef Greys het volgende:
Oh jongens ik heb zo'n voorpret.
Toch, @:Cee ?
Is dat nu wel of niet een buffet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Eters kunnen die avond kiezen uit overheerlijke burgers, goddelijke spareribs of zalige saté.
In principe wel, maar aanmelden is natuurlijk niet voor niks. Zo kan Henk een beetje de verwachte drukte inschatten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat nu wel of niet een buffet?
Zo nee, betekent dat dat je op de dag zelf nog kunt beslissen of je komt of niet?
Ik kom er namelijk langs op weg naar huis
Geen buffet:quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat nu wel of niet een buffet?
Zo nee, betekent dat dat je op de dag zelf nog kunt beslissen of je komt of niet?
Ik kom er namelijk langs op weg naar huis
Maar hij heeft maar vier/vijf tafeltjes die waarschijnlijk wel vol zitten al nu voor de eters die zich wel opgegeven hadden. Want die gaan dan wel voor met de reserveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Oké. Dan gok ik het er maar gewoon op dat het lukt zonder buffet en dat iedereen gewoon daar wat te eten bestelt. Als het dan iets langer duurt dan anders vergeven jullie het me wel toch? Ik laat in elk geval alle tafels reserveren voor de eters.
Ook voor tap natuurlijk, want Henk doet z'n kroegje vaak alleen, maar als er 40/60 man komen huurt ie uiteraard extra mensen in als hij zelf in de keuken moet staan voor de eters.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snap ik
Wanneer moet het uiterlijk bekend zijn?
En anders kan elders ergens een broodje happen ook nog natuurlijk. Of maakt het ook uit voor het tappersoneel?
Ik snap het. 3 man in je zaak of 300 maakt wel uit natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook voor tap natuurlijk, want Henk doet z'n kroegje vaak alleen, maar als er 40/60 man komen huurt ie uiteraard extra mensen in als hij zelf in de keuken moet staan voor de eters.![]()
Vandaar dat we altijd wel een beetje móeten 'drammen' hier tot opgeven, want hij is al jaren zo goed voor ons dat wij goed voor hem willen zijn en hem niet voor te grote verrassingen willen zetten. En te zorgen dat hij niet voor niets mensen inhuurt en ook niet te weinig, dat iedereen snel een drankje heeft voor de zenuwen.
Want ook z'n eigen vaste bezoekers die van het esf houden komen. Dus tis al snel vol.
Maar als je er toch langs rijdt kan je altijd even kijken of het er heel vol uitziet toch.
Als maar niet te veel mensen op de avond zelf bepalen of ze komen, anders gaan we alsnog de mist in met onze planning.
Thanks voor je begrip trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |