Hebben wij niet al gemeet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Moet de dag erna gewoon werken en duurt even voordat ik thuis ben.
Dat, plus vriendin kan niet mee en dan ken ik alleen Flipje. En dat is eng.
Ja precies!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap het. 3 man in je zaak of 300 maakt wel uit natuurlijk
Matter of speech, geen sneer naar de kroeg.
Deze keer ga ik voor saté, hoewel... Burgers, die waren er niet de vorige keer, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Eters kunnen die avond kiezen uit overheerlijke burgers, goddelijke spareribs of zalige saté.
Helder. Netjes.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies!En daar al helemaal. Tis geen kroeg waar standaard meerdere personeelsleden achter de bar staan. Het is klein, hij doet het veelal alleen, het heet officieel een 'Huiskamercafé'.
Dus met grotere groepen regelen wij altijd met hem dat we een beetje aantallen weten enzo. Hij is immers ook altijd goed voor ons, dus andersom ook.
Saté ook niet. Wel vleesspiezen. Mijn eerste ingeving is altijd burger maar ik acht Henk ook tot superieure saté in staat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze keer ga ik voor saté, hoewel... Burgers, die waren er niet de vorige keer, toch?
Zou je mij herkennen, dat is toch de vraag? Maar, denk het nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was 2011 maat.
Zou je me nog herkennen?
Degenen die gereserveerd hadden kunnen ter plekke nog kiezen uit die drie volgens mij. Zal zo ff navragen. Maar al z'n voer is lekker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze keer ga ik voor saté, hoewel... Burgers, die waren er niet de vorige keer, toch?
Jammer!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam moet wachten tot een volgende meer. Komt niet bepaald uit
Terwijl je toch Zoetermeer daar in de buurt hebtquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:28 schreef Renesite het volgende:
Rotterdam moet wachten tot een volgende meer. Komt niet bepaald uit
Man man manquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terwijl je toch Zoetermeer daar in de buurt hebt
Best ver lopenquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Terwijl je toch Zoetermeer daar in de buurt hebt
Precies! Eerste meet ooit, hartstikke gezelligquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen makkelijker groep mensen om je bij thuis te voelen. BeloofdVraag @:Faux. ook maar, die niet al te lang geleden ook daarheen kwam en nog niemand kende.
Ik ga dit keer eens voor de burger denk ik. Jij?quote:
@murp zoent niet awkward gelukkig.quote:
Ik ken ook niemand nog! En ik denk dat er wellicht wel meer zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga nog even een dag of 2 moed verzamelen.
Ik ken ook nog niemand, maar heb er ook megaveel zin in!quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand nog! En ik denk dat er wellicht wel meer zijn.
Ik heb er echt zin in!
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand nog! En ik denk dat er wellicht wel meer zijn.
Ik heb er echt zin in!
Hebben jullie nog iets oranjes of roodwitblauws?quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:28 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik ken ook nog niemand, maar heb er ook megaveel zin in!
Ik ga kijken voor een roodwitblauw TuliaTenue, of nee, komt in orde!quote:Op donderdag 9 mei 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nog iets oranjes of roodwitblauws?Hoeft niet per se hoor! Maar dan passen we een beetje bij Henk z'n kroegdecor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |