Karma, Joan, Jedward, Imaani en Blanche staan er sowieso al in.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]en nee
Occidentalis Karma - Francesco Gabani
L'amore e Femina - Nina Zilli
City Lights - Blanche
Goodbye to yesterday - Stig rasta ft. Nog iemand.
Love Injected - Aminata
The Voice -Eimaer Quinn.![]()
Where are you now - Imaani
De Mallemolen - Heddy Lester
You And Me - Joan Franka
Love Kills - Roberto Bellarosa
Lipstick -Jedward
Merci -Madame Monsieur
L'enfer er mooi -Amadine Bourgeois.
Misschien lekker voor de afwisseling zegmaar.
Omg ga ik chips meeten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij nemen waarschijnlijk nog een vriend van ons mee,. Mag dat nog?
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik jouw naam zag staan,quote:
Omgquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik jouw naam zag staan,![]()
!
Ja dat gaat wel nodig zijn denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
Vandaag haal ik de bestelde wappervlaggetjes. Er zijn er meerrrrr dan genoeg zodat we er ook nog een paar kunnen zenuwbreken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
Vandaag haal ik de bestelde wappervlaggetjes. Er zijn er meerrrrr dan genoeg zodat we er ook nog een paar kunnen zenuwbreken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie komen er allemaal?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:26 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie in de openingspost van dit topic, onderaan die OP staat een spoiler en als je die open klapt zie je de namen tot nu toe.quote:
Jaaaaaa.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik neem mijn moeder waarschijnlijk ook mee, dus die kan ook op de lijst.
Dank!quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie in de openingspost van dit topic, onderaan die OP staat een spoiler en als je die open klapt zie je de namen tot nu toe.
Gezellig! Ik geef het weekend ervoor het aantal eters door aan Henk en dan mag hij kijken of ie het 'gewoon' redt (dus iedereen bestelt dan gewoon zijn of haar eten als zij of hij er is) of dat het daar te veel voor zijn en dan doen we buffetje. Het wordt sowieso lekker.quote:
Ik heb oprecht geen kleding met oranje of blood/wit/blauw. Ja wel aantal dingen die donkerblauw of donkerrood zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:30 schreef Greys het volgende:
Er is niet echt een dresscode zoals bij Birds of Joan, maar als iemand nog oranje of roodwitblauwe dingen heeft van Koningsdag kan je die natuurlijk perfect op of aan naar deze meet. Oranje boven enzo, NL Doezepwa!
Het hoeft ook niet, maar het mag!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen kleding met oranje of blood/wit/blauw. Ja wel aantal dingen die donkerblauw of donkerrood zijn.*duikt vleermuishol weer in*
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:30 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik heb mijn Hataripak al ingevet. Maar dan in t oranje
Hou opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:32 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Oh shit. Toch maar niet. Je ziet m’n spataderen erdoorheen
Jurkjes kunnen altijd!quote:
Ik heb nog niets gehoordquote:Op maandag 6 mei 2019 12:23 schreef Pluto1975 het volgende:
Heeft er trouwens al iemand de vlag gewonnen?
Ik ga NIET in een bloemenlegging, spijkerjasje, moderne bril (voor 1998 dan) en een KPK.... oh nee, de Toppers doen dit jaar niet meequote:
quote:
That's the spirit!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef Andromache het volgende:
Ik doe mijn oranje jurkje aan voor Henk!
(het is een vormeloos tricot dingetje van het Kruidvat, maar toch)
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:11 schreef Greys het volgende:
Henk (eigenaar kroeg waar we kijken) appt net "Hebben ze er al zin in. Ik ga alles leuk versieren, ik trap heel die zaak vol met roodwitblauwe meuk"![]()
![]()
(dat is Rotterdams, dat bedoelt ie heel liefdevol)
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:11 schreef Greys het volgende:
Henk (eigenaar kroeg waar we kijken) appt net "Hebben ze er al zin in. Ik ga alles leuk versieren, ik trap heel die zaak vol met roodwitblauwe meuk"![]()
![]()
(dat is Rotterdams, dat bedoelt ie heel liefdevol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |