Dat meen je nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat ik dit potje na 10 minuten opzette voor op de achtergrond KNOTSGEK
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
Jack van Gelder in de rust: "Natuurlijk heb ik liever Barcelona in de finale"
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Oh ja die kerelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
![]()
Dat was hier ook de planning.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat ik dit potje na 10 minuten opzette voor op de achtergrond KNOTSGEK
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
![]()
@Calandquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De user die afgaf op het never give up shirt staat wel flink te kijk.
Wie was dat?
Bovendien zijn dat twee Engelse clubs, dus dan maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Voordeel van een finale dat t maar over een wedstrijd gaat
Waarom mag hij dat niet als mening hebben ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
![]()
Sjek gaat zo janken . En natuurlijk weer een overbodig Messi-filmpje laten zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
![]()
Dat is grappig want?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:56 schreef Zorro het volgende:
![]()
In Madrid hebben ze geen thuisvoordeel. De druk en favorietenrol ligt bij hen. Heerlijk voor Ajax dit.quote:
Ik gaf geen stuiver meer voor de kansen van Liverpool Renéquote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
Pieter Zwart mag dit allemaal even gaan uitleggen.
Kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
B-team opstellen laatste Premier League wedstrijd
of Ctje en alles in de finale gooien
Finale is pas over een maand joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Denk jij dat CL finale al volgende week is of zoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Meisjes plagen...quote:
Mwah, alle Engelse toppers verslaan lijkt me toch knapper dan een paar van die Europese subtoppertjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:00 schreef KingRoland het volgende:
City mag de Premier League titel hebben
Liverpool pakt gewoon even een grotere prijsGENOT
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kijkt dan bij vrienden, maar de rest is er weer, gezellig!
Haha goeiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kijkt dan bij vrienden, maar de rest is er weer, gezellig!
Ziedend.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Finale: De amateurs van Liverpool tegen de amateurs van de Spurs of de mega prutsers van Ajax.
De saaiste finale met slechtste voetbal in de historie van de CL.
Op naar de CL van volgend jaar.
Naar zulke flut clubs zit geen mens uit te kijken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Finale: De amateurs van Liverpool tegen de amateurs van de Spurs of de mega prutsers van Ajax.
Zitten hou je bek ole olequote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Als jij LaLiga-topic had gevolgd weet je dat ik een fervent tegenstander ben van Valverdeballquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Frozen juicht altijd voor barca nu doen alsof hij neutraal is
GENOT
Geen vbl-topic is compleet zonder jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Nee Slob, dit is niet genieten. Barcelona is eng, Liverpool is eng. Als het aan mij ligt, gaan Ajax en Spurs beiden door.quote:
heb jij de lijst met blessures al gezien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat CL finale al volgende week is of zo
Iemand is mad.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Driekwart van Engeland ook dat Liverpool door isquote:
Sinds wanneer doe je dat met het noemen van feiten?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zet hij zich expres elke keer zwaar voor lul?
wat een mad reactiesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/1125867840341532672
Reactiesgenot.
Geen Spaanse club in de finale is wel weer eens leuk. Een Nederlandse club in de finale ook. De tijd van de patserclubs komt wel weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
JAAAAAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind het mooi voor Klopp dat hij nu de ultieme kans heeft om het kansloze klootjesvolk de mond te snoeren, maar voor de rest vind ik Liverpool maar een doodvermoeiende zelfpijpende instantie vol hypocrisie.quote:
Als Liverpool de CL wint dan smaakt de overwinning van City ook minder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Driekwart van Engeland ook dat Liverpool door is
Een doldwaze mening van slechts één persoon is geen feit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je dat met het noemen van feiten?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen Spaanse club in de finale is wel weer eens leuk. Een Nederlandse club in de finale ook. De tijd van de patserclubs komt wel weer.
Gebrek aan aandacht thuis?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Bedankt, nu is mijn avond compleet en kan ik rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Liverpool is niet echt geliefd in Engeland.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
Reactiesgenot.
Wat verschrikkelijk sneu allemaal weerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
Reactiesgenot.
Onironisch mee eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
twitter:LorenzoShashaq twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:05:14@AFCAjax Please batter the living shit out of Liverpool in the final, no one can stand the benefit living council house freaks, and after please steal their wives and feed them baby bells for a living, up the Ajax, thank you x reageer retweet
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij neemt die cornernemer pas op het laatste moment het besluit om toch die corner te nemen omdat hij Origi vrij ziet staan. Niks afgesproken.
stelling:quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het mooi voor Klopp dat hij nu de ultieme kans heeft om het kansloze klootjesvolk de mond te snoeren, maar voor de rest vind ik Liverpool maar een doodvermoeiende zelfpijpende instantie vol hypocrisie.
Al die mensen die Ajax al in de finale achten vind ik ook vrij bizar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Liverpool is niet echt geliefd in Engeland.
Die opgefokte debielen incl opperdebiel Simeone zijn pas engquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee Slob, dit is niet genieten. Barcelona is eng, Liverpool is eng. Als het aan mij ligt, gaan Ajax en Spurs beiden door.
mansjester jongen wat een avondquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die opgefokte debielen incl opperdebiel Simeone zijn pas eng
You never Fok! alone.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit was een avond om niet snel te vergeten. En wij waren erbij op het FOK!forum
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef EasyLife het volgende:
Natuurlijk ging ik in de 53ste minuut ff schijten en was ik de 57ste minuut terug en zat ik tijdens die rare corner gewoon op mn telefoon te kijken omdat ik niet dacht dat ze hem al namen...
na een avond als dit, is weinig zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die mensen die Ajax al in de finale achten vind ik ook vrij bizar.
Je kon ook naar het toilet gaan bij die knal van Kompany gisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef EasyLife het volgende:
Natuurlijk ging ik in de 53ste minuut ff schijten en was ik de 57ste minuut terug en zat ik tijdens die rare corner gewoon op mn telefoon te kijken omdat ik niet dacht dat ze hem al namen...
Genot.twitter:sjoerdmossou twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:49:02Mooi detail meteen na die corner: Suarez die heel hevig staat de protesteren bij de grensrechter. Luis vond het vals spelen. Echt woedend was-ie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef EasyLife het volgende:
Ajax moet nog flink z'n best doen morgen hoor. En in de finale wordt helemaal niet makkelijk, wel leuk dat er dan toch nog wat Nederlanders in de finale zitten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Genot.twitter:sjoerdmossou twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:49:02Mooi detail meteen na die corner: Suarez die heel hevig staat de protesteren bij de grensrechter. Luis vond het vals spelen. Echt woedend was-ie. reageer retweet
Ik zei al, dit is erger want Liverpool kreeg niet die opzichtige scheidsrechterhulp.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Barcelona kan zich netjes in het rijtje met PSG scharen wat betreft schandalige CL chokes.
Pot, ketelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een jankbal, gadverdamme.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Eens, genots CL.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Mykonos het volgende:
Niet alleen deze wedstrijd, maar ook City-Tottenham in de vorige ronde, de hele campagne van Ajax, dit is echt een van de beste, meest idiote CL-seizoenen ooit![]()
![]()
Eensch. Beste CL sinds jaren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Mykonos het volgende:
Niet alleen deze wedstrijd, maar ook City-Tottenham in de vorige ronde, de hele campagne van Ajax, dit is echt een van de beste, meest idiote CL-seizoenen ooit![]()
![]()
Wat een jankbal is het ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ben zelf al van jongs af aan FC Emmen fan en nooit echt kunnen genieten van de CL, maar dit is zeker een leuk seizoen, heb echt van veel matches kunnen genieten.quote:
bianconeri is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Mykonos het volgende:
![]()
De beste CL ooitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:08 schreef Mykonos het volgende:
![]()
Sow.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het mooi voor Klopp dat hij nu de ultieme kans heeft om het kansloze klootjesvolk de mond te snoeren, maar voor de rest vind ik Liverpool maar een doodvermoeiende zelfpijpende instantie vol hypocrisie.
Lijkt me nou juist precies duidelijk waarom. Past goed in het team.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een jankbal is het ook.
Waarom willen ajacieden hem terug?
Hij kan wel erg goed voetballen en als zo'n speler in je team zit erger je jezelf er vaak toch minder aan. (misschien herken je dit met een van Bommel?)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prachtige tweet.twitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 21:38:05We score, Liverpool need FIVE - and we're going to get at least one... agreed?🔵🔴 #LFCBarça (1-0, agg 1-3) https://t.co/MX2fCNPynn reageer retweet
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:10 schreef Bolasie het volgende:
Prachtige tweet.twitter:FCBarcelona twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 21:38:05We score, Liverpool need FIVE - and we're going to get at least one... agreed?🔵🔴 #LFCBarça (1-0, agg 1-3) https://t.co/MX2fCNPynn reageer retweet
Emmengodenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Ben zelf al van jongs af aan FC Emmen fan en nooit echt kunnen genieten van de CL, maar dit is zeker een leuk seizoen, heb echt van veel matches kunnen genieten.
Barcelona is geen topteam meer nee . 1 man en als die er niet is of niet komt opdagen , blijft er niks van over.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Verbeek is Liverpool een goede kandidaat om de CL te winnen.
Omdat het een held is. Vreselijk irritant om tegen te spelen maar als hij in jouw shirt speeltquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een grapjas die man.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens Verbeek is Liverpool een goede kandidaat om de CL te winnen.
Ja goed argument voor Lozanoquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreselijk irritant om tegen te spelen maar als hij in jouw shirt speelt
En Liverpool is wel wat zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Barcelona is geen topteam meer nee . 1 man en als die er niet is of niet komt opdagen , blijft er niks van over.
Waarbij Klopp gered wordt door een toevallige wissel, maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan is ie ook gruwelijk irritant. De lul.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het een held is. Vreselijk irritant om tegen te spelen maar als hij in jouw shirt speelt
heel voetbal hangt toch van toevalligheden aan elkaarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij Klopp gered wordt door een toevallige wissel, maar dit geheel terzijde.
Dat zij (quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is sport Wim...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan je nu niet meer slapen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Liverpool is wel wat zeker
Enige team met wat naam dat nog in halve finale kwam dit jaar was Barcelona. Nu zijn het 3 teams van niets. Voetballend gwn saai en bagger.
Misschien moet Barcelona Ronaldo maar kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef TLC het volgende:
Messi zou de beker toch naar Barcelona brengen ??
Ja en je hebt meer kans om te overleven bij een val van een flatgebouw dan van de eifeltoren, maar ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Ajax had tegen Barca meer kans dan tegen Liverpool.
Schei toch uit manquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Liverpool is wel wat zeker
Enige team met wat naam dat nog in halve finale kwam dit jaar was Barcelona. Nu zijn het 3 teams van niets. Voetballend gwn saai en bagger.
Het is dat Johan geheelonthouder is maar anders stond de advocaat met slagroom op tafelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef DSVM het volgende:
Heb je zojuist het wonder van Anfield aangeschouwd, schakel je over naar de tafel in het bejaardentehuis.
Ze slaan ook meteen helemaal door hequote:
Ik kijk echt nooit naar de voorbeschouwing, interesseert mij echt geen bal.quote:
twitter:RobHarris twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:17:25Klopp: "The boys are f***ing giants - it's believable. If you have to fine me, fine me. I'm not native so I don't have better words for it" reageer retweet
Ik krijg het in de kroeg toch niet mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit naar de voorbeschouwing, interesseert mij echt geen bal.
genotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef Bolasie het volgende:
twitter:RobHarris twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:17:25Klopp: "The boys are f***ing giants - it's believable. If you have to fine me, fine me. I'm not native so I don't have better words for it" reageer retweet
In de rust buiten meisjes versierenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het in de kroeg toch niet mee.
Jammer dat ze onder hem nooit wonnen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Slobeend het volgende:
Winnaars zijn nooit moe.
- Gertjan Verbeek.
Dat weet ik, maar uiteindelijk kijkt daar niemand naar om als ze de CL zouden winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij wie wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat ze onder hem nooit wonnen bij Feyenoord.
inb4 aidsreportage van ons aller Joepquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag het afscheid van de Pers en prijzen pakker Gio.
twitter:OptaJoe twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:19:062 - Georginio Wijnaldum is the first substitute to score twice in a Champions League match for Liverpool since Ryan Babel against Besiktas in 2007. He's also the first ever sub to score twice against Barcelona in the competition. Genie. #LIVBAR reageer retweet
NEDERLANDED.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Coco. het volgende:
twitter:OptaJoe twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:19:062 - Georginio Wijnaldum is the first substitute to score twice in a Champions League match for Liverpool since Ryan Babel against Besiktas in 2007. He's also the first ever sub to score twice against Barcelona in the competition. Genie. #LIVBAR reageer retweet
JA MAAR CRUIJFFquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen Ajax er nog even uit en die arrogante clubs staan weer mooi met de beide beentjes op de grond.
Ik heb sinds kort één grijze haar ter ere van de Zilveren Vos.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag het afscheid van de Pers en prijzen pakker Gio.
Die statistieken van Opta zijn altijd zo vergezocht hèquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Coco. het volgende:
Stort eens effe snel in een afgrond kutjosti.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen Ajax er nog even uit en die arrogante clubs staan weer mooi met de beide beentjes op de grond.
Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort één grijze haar ter ere van de Zilveren Vos.
Heb jij al grijze haren? Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort één grijze haar ter ere van de Zilveren Vos.
En Suarez zou niet gaan juichen tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef TLC het volgende:
Messi zou de beker toch naar Barcelona brengen ??
Dat mag je zelf doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stort eens effe snel in een afgrond kutjosti.
Die moeten ook hun geld verdienen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die statistieken van Opta zijn altijd zo vergezocht hè
jeetje zegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stort eens effe snel in een afgrond kutjosti.
Alles goed Valentijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende:
Gvdme match niet gekeken want ik dacht, is al gespeeld.
quote:
Ja ik zit met jullie op een forum haha!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij al grijze haren? Heb jij zoveel zorgen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende:
Tijd om de DeLorean uit de schuur te halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende:
Nee maar serieus één grijs haartje, dat is het begin van het einde hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij al grijze haren? Heb jij zoveel zorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |