Liverpool is niet echt geliefd in Engeland.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/1125867840341532672
Reactiesgenot.
Wat verschrikkelijk sneu allemaal weerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/1125867840341532672
Reactiesgenot.
Onironisch mee eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Finale: De amateurs van Liverpool tegen de amateurs van de Spurs of de mega prutsers van Ajax.
De saaiste finale met slechtste voetbal in de historie van de CL.
Op naar de CL van volgend jaar.
Naar zulke flut clubs zit geen mens uit te kijken.
twitter:LorenzoShashaq twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:05:14@AFCAjax Please batter the living shit out of Liverpool in the final, no one can stand the benefit living council house freaks, and after please steal their wives and feed them baby bells for a living, up the Ajax, thank you x reageer retweet
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij neemt die cornernemer pas op het laatste moment het besluit om toch die corner te nemen omdat hij Origi vrij ziet staan. Niks afgesproken.
stelling:quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het mooi voor Klopp dat hij nu de ultieme kans heeft om het kansloze klootjesvolk de mond te snoeren, maar voor de rest vind ik Liverpool maar een doodvermoeiende zelfpijpende instantie vol hypocrisie.
Al die mensen die Ajax al in de finale achten vind ik ook vrij bizar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Liverpool is niet echt geliefd in Engeland.
Die opgefokte debielen incl opperdebiel Simeone zijn pas engquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee Slob, dit is niet genieten. Barcelona is eng, Liverpool is eng. Als het aan mij ligt, gaan Ajax en Spurs beiden door.
mansjester jongen wat een avondquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die opgefokte debielen incl opperdebiel Simeone zijn pas eng
You never Fok! alone.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit was een avond om niet snel te vergeten. En wij waren erbij op het FOK!forum
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef EasyLife het volgende:
Natuurlijk ging ik in de 53ste minuut ff schijten en was ik de 57ste minuut terug en zat ik tijdens die rare corner gewoon op mn telefoon te kijken omdat ik niet dacht dat ze hem al namen...
na een avond als dit, is weinig zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al die mensen die Ajax al in de finale achten vind ik ook vrij bizar.
Je kon ook naar het toilet gaan bij die knal van Kompany gisteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:05 schreef EasyLife het volgende:
Natuurlijk ging ik in de 53ste minuut ff schijten en was ik de 57ste minuut terug en zat ik tijdens die rare corner gewoon op mn telefoon te kijken omdat ik niet dacht dat ze hem al namen...
Genot.twitter:sjoerdmossou twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:49:02Mooi detail meteen na die corner: Suarez die heel hevig staat de protesteren bij de grensrechter. Luis vond het vals spelen. Echt woedend was-ie. reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:07 schreef EasyLife het volgende:
Ajax moet nog flink z'n best doen morgen hoor. En in de finale wordt helemaal niet makkelijk, wel leuk dat er dan toch nog wat Nederlanders in de finale zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |