Als jij LaLiga-topic had gevolgd weet je dat ik een fervent tegenstander ben van Valverdeballquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Frozen juicht altijd voor barca nu doen alsof hij neutraal is
GENOT
Geen vbl-topic is compleet zonder jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Finale: De amateurs van Liverpool tegen de amateurs van de Spurs of de mega prutsers van Ajax.
De saaiste finale met slechtste voetbal in de historie van de CL.
Op naar de CL van volgend jaar.
Naar zulke flut clubs zit geen mens uit te kijken.
Nee Slob, dit is niet genieten. Barcelona is eng, Liverpool is eng. Als het aan mij ligt, gaan Ajax en Spurs beiden door.quote:
heb jij de lijst met blessures al gezien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat CL finale al volgende week is of zo
Iemand is mad.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Finale: De amateurs van Liverpool tegen de amateurs van de Spurs of de mega prutsers van Ajax.
Driekwart van Engeland ook dat Liverpool door isquote:
Sinds wanneer doe je dat met het noemen van feiten?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zet hij zich expres elke keer zwaar voor lul?
wat een mad reactiesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/AFCAjax/status/1125867840341532672
Reactiesgenot.
Geen Spaanse club in de finale is wel weer eens leuk. Een Nederlandse club in de finale ook. De tijd van de patserclubs komt wel weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
JAAAAAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind het mooi voor Klopp dat hij nu de ultieme kans heeft om het kansloze klootjesvolk de mond te snoeren, maar voor de rest vind ik Liverpool maar een doodvermoeiende zelfpijpende instantie vol hypocrisie.quote:
Als Liverpool de CL wint dan smaakt de overwinning van City ook minder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Driekwart van Engeland ook dat Liverpool door is
Een doldwaze mening van slechts één persoon is geen feit.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je dat met het noemen van feiten?
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen Spaanse club in de finale is wel weer eens leuk. Een Nederlandse club in de finale ook. De tijd van de patserclubs komt wel weer.
Gebrek aan aandacht thuis?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Bedankt, nu is mijn avond compleet en kan ik rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |