Cokefeestje met Beugelsdijk en Clasiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat Lex Immers gewoon lekker voor de buis ligt
Vooraf de houding dat het allemaal wel goedkomt en die instelling verander je niet meer in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de bank heb ik makkelijk praten, maar het lijkt of ze in dit soort wedstrijden te weinig energie erin leggen en zich laten overrompelen door een mindere tegenstander die dat wel doet. Je kan niet parasiteren op alleen het talent van Messi.
Had nog wel een goaltje verdiend.quote:
Dat beloof ik!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beloof me dat je het koopt zodra je het tegenkomt in de supermarkt.
Hahahahahahahahahahaaaaaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan mij geen CL herinneren met een slechte winnaar dan dit jaar.
Liverpool, Spurs of Ajax dat de CL gaat winnen?
Allemaal ploegen met niet 1 goede speler. Allemaal ploegen die ver van de Europese top staan.
En zelf 1 ploeg uit een Europese amateur competitie.
Wat een waardeloos CL jaar met flut voetbal
Salah, Mané, van Dijk. Totaal geen topspelers verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan mij geen CL herinneren met een slechte winnaar dan dit jaar.
Liverpool, Spurs of Ajax dat de CL gaat winnen?
Allemaal ploegen met niet 1 goede speler. Allemaal ploegen die ver van de Europese top staan.
En zelf 1 ploeg uit een Europese amateur competitie.
Wat een waardeloos CL jaar met flut voetbal
Dit wordt een Engelse finale.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
Zo zie je maar weer dat Engelse clubs het in de return het met gemak rechtzetten.
Voordeel van een finale dat t maar over een wedstrijd gaatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:55 schreef Zorro het volgende:
Zo zie je maar weer dat Engelse clubs het in de return het met gemak rechtzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |