In de rust buiten meisjes versierenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het in de kroeg toch niet mee.
Jammer dat ze onder hem nooit wonnen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef Slobeend het volgende:
Winnaars zijn nooit moe.
- Gertjan Verbeek.
Dat weet ik, maar uiteindelijk kijkt daar niemand naar om als ze de CL zouden winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij Klopp gered wordt door een toevallige wissel, maar dit geheel terzijde.
Bij wie wel?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat ze onder hem nooit wonnen bij Feyenoord.
inb4 aidsreportage van ons aller Joepquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag het afscheid van de Pers en prijzen pakker Gio.
twitter:OptaJoe twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:19:062 - Georginio Wijnaldum is the first substitute to score twice in a Champions League match for Liverpool since Ryan Babel against Besiktas in 2007. He's also the first ever sub to score twice against Barcelona in the competition. Genie. #LIVBAR reageer retweet
NEDERLANDED.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Coco. het volgende:
twitter:OptaJoe twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:19:062 - Georginio Wijnaldum is the first substitute to score twice in a Champions League match for Liverpool since Ryan Babel against Besiktas in 2007. He's also the first ever sub to score twice against Barcelona in the competition. Genie. #LIVBAR reageer retweet
JA MAAR CRUIJFFquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen Ajax er nog even uit en die arrogante clubs staan weer mooi met de beide beentjes op de grond.
Ik heb sinds kort één grijze haar ter ere van de Zilveren Vos.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag het afscheid van de Pers en prijzen pakker Gio.
Die statistieken van Opta zijn altijd zo vergezocht hèquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef Coco. het volgende:
Stort eens effe snel in een afgrond kutjosti.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen Ajax er nog even uit en die arrogante clubs staan weer mooi met de beide beentjes op de grond.
Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort één grijze haar ter ere van de Zilveren Vos.
Heb jij al grijze haren? Heb jij zoveel zorgen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort één grijze haar ter ere van de Zilveren Vos.
En Suarez zou niet gaan juichen tegen Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef TLC het volgende:
Messi zou de beker toch naar Barcelona brengen ??
Dat mag je zelf doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stort eens effe snel in een afgrond kutjosti.
Die moeten ook hun geld verdienen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die statistieken van Opta zijn altijd zo vergezocht hè
jeetje zegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stort eens effe snel in een afgrond kutjosti.
Alles goed Valentijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende:
Gvdme match niet gekeken want ik dacht, is al gespeeld.
quote:
Ja ik zit met jullie op een forum haha!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij al grijze haren? Heb jij zoveel zorgen?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende:
Tijd om de DeLorean uit de schuur te halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:26 schreef VeX- het volgende:
Nee maar serieus één grijs haartje, dat is het begin van het einde hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij al grijze haren? Heb jij zoveel zorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |