Dat is sport Wim...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij Klopp gered wordt door een toevallige wissel, maar dit geheel terzijde.
Kan je nu niet meer slapen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Liverpool is wel wat zeker
Enige team met wat naam dat nog in halve finale kwam dit jaar was Barcelona. Nu zijn het 3 teams van niets. Voetballend gwn saai en bagger.
Misschien moet Barcelona Ronaldo maar kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef TLC het volgende:
Messi zou de beker toch naar Barcelona brengen ??
Ja en je hebt meer kans om te overleven bij een val van een flatgebouw dan van de eifeltoren, maar ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:14 schreef KingRoland het volgende:
Ajax had tegen Barca meer kans dan tegen Liverpool.
Schei toch uit manquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En Liverpool is wel wat zeker
Enige team met wat naam dat nog in halve finale kwam dit jaar was Barcelona. Nu zijn het 3 teams van niets. Voetballend gwn saai en bagger.
Het is dat Johan geheelonthouder is maar anders stond de advocaat met slagroom op tafelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef DSVM het volgende:
Heb je zojuist het wonder van Anfield aangeschouwd, schakel je over naar de tafel in het bejaardentehuis.
Ze slaan ook meteen helemaal door hequote:
Ik kijk echt nooit naar de voorbeschouwing, interesseert mij echt geen bal.quote:
twitter:RobHarris twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:17:25Klopp: "The boys are f***ing giants - it's believable. If you have to fine me, fine me. I'm not native so I don't have better words for it" reageer retweet
Ik krijg het in de kroeg toch niet mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit naar de voorbeschouwing, interesseert mij echt geen bal.
genotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:17 schreef Bolasie het volgende:
twitter:RobHarris twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 23:17:25Klopp: "The boys are f***ing giants - it's believable. If you have to fine me, fine me. I'm not native so I don't have better words for it" reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |