Dat vrees ik ook. Liverpool is ontketend.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:16 schreef GGMM het volgende:
Nu moet Barca wel scoren want tegen Liverpool zijn we echt helemaal 100% kansloos mochten we morgen overleven...
Zou wat zijn na al die jaren waarin Engelse ploegen het niet zo best deden in Europa.quote:
Wat staat hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA
En dat dankzij een Nederlander, dat zie je anders nooit meer een halve finale CL
Morgen staan er ook een paar Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA
En dat dankzij een Nederlander, dat zie je anders nooit meer een halve finale CL
Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij te veel gedronken. Ik ga het snel checken op de app.
Wees dapper, gewoon een trio voorstellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Er zit een chick die samen met haar vriend is hele tijd naar mij te kijken in de bar
MIsschien moet je je shirt weer aantrekken, harige vetklep.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Er zit een chick die samen met haar vriend is hele tijd naar mij te kijken in de bar
Ja dat kan nog steeds een dure zijnquote:
Nee man, geen Real in de halve finales.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Perrin het volgende:
Beste CL-jaar sinds tijden dit. Wat een spektakel zeg.
Firefox1.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben we ook een Bianconeri achtige Barcelona fan?
Picsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb wel genoten van de CL nu ja, paar jaar terug vond ik de EL leuker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Perrin het volgende:
Beste CL-jaar sinds tijden dit. Wat een spektakel zeg.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wees dapper, gewoon een trio voorstellen.
Eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
MIsschien moet je je shirt weer aantrekken, harige vetklep.
viesmadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real is grootste CL aids die er is.
3x op rijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real is grootste CL aids die er is.
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn nog 7 wachtende voor je bij je moeder.
SOWquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij gaat net zo hard af als de broek van z'n moeder.
Toen was het al 3-0 hequote:
Geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren, maxi-mus
Niet alleen vanavond hahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hier vanavond louter dingen geroepen die niet kloppen. Laat gaan.
Roodharigen; everything is truequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb mij ooit eens laten vertellen dat econometrie meisjes het geilst zijn in bed
Iets met diepe gronden, stille wateren
Sow koekoekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als zijn moeder. Die logde net op webcamhoertjes.nl ook uit.
Te gezochtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sow koekoek
@:GGMM @:Onlogisch @:Caland
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sow koekoek
@:GGMM @:Onlogisch @:Caland
HAHAHAHAHAHAJAJAJAquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Die Matip kan de P in z'n naam ook wel door een G vervangen.
Mijn mondhoek ging ietsjes omhoog.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ultieme finale.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef T3hTommay het volgende:
Als Liverpool - Spurs de finale wordt ga ik met dingen smijten.
Bedanktquote:Op [url=https://forum
.fok.nl/topic/2497981/7/25#p186684044]dinsdag 7 mei 2019 22:26[/url] schreef Caland het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAJAJAJA
GOEDE
NEDERLANDERSquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Liverpool-Ajax de finale is staan er heel veel Nederlanders aan de aftrap
dagjesmensen genotquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 bij Liverpool.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk gevonden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hoop dat de arrogante Messi zijn linkerbeen kneust
Dat doe ik ook nooit. Dit zou mij ernstig teleurstellen in de mens @GGMM . (van @onlogisch verwacht ik niet beter)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier de komende weken nog een keer of 50 op terugkomen.
Maak je geen zorgen.
En een minuut te laat.quote:
quote:
Een negerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als van Dijk een vis was, welke vis zou hij dan zijn?
Vis Johannesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baars.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Walvisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van de Whalesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elvisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Starmie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Vreemd om dit te zeggen maar na het zien van deze wedstrijd denk ik dat Ajax in de eventuele finale beter Barcelona kan tegenkomen
Dat is niet vreemd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Vreemd om dit te zeggen maar na het zien van deze wedstrijd denk ik dat Ajax in de eventuele finale beter Barcelona kan tegenkomen
Feitelijk werd Barcelona op eigen veld ook al 60 minuten door Liverpool kapot gespeeld, alleen vergaten die toen te scoren ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Liverpool kan zo in GoT.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Feitelijk werd Barcelona op eigen veld ook al 60 minuten door Liverpool kapot gespeeld, alleen vergaten die toen te scoren ...
twitter:ThomasHogeling twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:22:47Bij een finale Ajax-Liverpool hebben we echt een probleem in de Nations League, die 3 dagen later begint. Dan missen we waarschijnlijk in de eerste wedstrijd Blind, Van Dijk, De Ligt, Wijnaldum, vd Beek en De Jong. Het lijkt alsof die jongens daar helemaal niet mee bezig zijn? reageer retweet
Wat heeft Tweakers ermee te maken?quote:
Streampje mee naar bed joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk geen verlenging, ik wil naar bed.
Ik wil jullie erop wijzen dat Barxit wat anders is dan Barcexit. Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:
Ik begrijp die onzinnige vraag niet aan het einde.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
twitter:ThomasHogeling twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:22:47Bij een finale Ajax-Liverpool hebben we echt een probleem in de Nations League, die 3 dagen later begint. Dan missen we waarschijnlijk in de eerste wedstrijd Blind, Van Dijk, De Ligt, Wijnaldum, vd Beek en De Jong. Het lijkt alsof die jongens daar helemaal niet mee bezig zijn? reageer retweet
Maar in deze wedstrijd had Barcelona dan weer alle kans het af te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Feitelijk werd Barcelona op eigen veld ook al 60 minuten door Liverpool kapot gespeeld, alleen vergaten die toen te scoren ...
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil jullie erop wijzen dat Barxit wat anders is dan Barcexit. Je loopt met je eigen domheid te koop.
Maakt niet uit, Sancho sloopt ze.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Bij een finale Ajax-Liverpool hebben we echt een probleem in de Nations League, die 3 dagen later begint. Dan missen we waarschijnlijk in de eerste wedstrijd Blind, Van Dijk, De Ligt, Wijnaldum, vd Beek en De Jong. Het lijkt alsof die jongens daar helemaal niet mee bezig zijn?
Kan deze gek in een gesticht gestopt worden?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
wat een trollquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
Barcelona hangt aan een zijden draadje
Of, zoals maxi-mus zou zeggen, een zeiden draadje.
Best een prima accountquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan deze gek in een gesticht gestopt worden?
Die Nations League is sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind jou een gore klootzak.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
Dan verschuift de UEFA toch gewoon die Nations League?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jou een gore klootzak.
Of, zoals scrummie zou zeggen, een kloptzak.
Leuk Renéquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is satire hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan deze gek in een gesticht gestopt worden?
@Scrummie2.0quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
TR meegepakt voor crewbashquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was een vriendschappelijk grapje. Je weet dat ik je heel goed vindt spelen/keepen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:34 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Tevens vergeet ik die sneer nooit. Pas maar op met rambo vanaf nu.![]()
![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Zouden lurkers nou moeten lachen om dit topic?
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Deze man kan wel echt in een gesticht gestopt wordentwitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 07-05-2019 om 22:19:20Die Spaanse competitie stelt geen ene moer voor. Mickey Mouse competitie !!! #LIVBAR reageer retweet
Nee joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Ik houd van een ordelijk topic, en posts volgens de policy. Daarom was ik ooit een verdienstelijk modquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind jou niet het type om een TR te plaatsen.
Waarom zou iemand hier lurken?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Al ze lezen wat maximus daarnet zij, dan wel denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Dat zou hem sierenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef GGMM het volgende:
Mocht dit 3-0 eindigen dan hoop ik dat @:coco. een potje haxball start!
Flikker op Max.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het uiterlijk van je moeder is ook satire
Barca - Spurs zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In het belang van het Nederlandse voetbal hoop ik dus ook dat de finale Tottenham-Liverpool wordt.
Nations League is belangrijk he
Sinds koning Iniesta weg is kunnen ze niet veel meer. Busquets kan het niet alleen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Het is toch bijzonder dat Barcelona niet onder het hoog druk zetten van Liverpool uit kan voetballen.
Spurs - Barca danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In het belang van het Nederlandse voetbal hoop ik dus ook dat de finale Tottenham-Liverpool wordt.
Nations League is belangrijk he
Ja zo rollen ze.quote:
Dat is toevallig, ik zit klaar met pringelsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit al klaar voor de pingels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |