Nee joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Zouden lurkers nou moeten lachen om dit topic?
Ik houd van een ordelijk topic, en posts volgens de policy. Daarom was ik ooit een verdienstelijk modquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind jou niet het type om een TR te plaatsen.
Waarom zou iemand hier lurken?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Al ze lezen wat maximus daarnet zij, dan wel denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
Dat zou hem sierenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef GGMM het volgende:
Mocht dit 3-0 eindigen dan hoop ik dat @:coco. een potje haxball start!
Flikker op Max.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het uiterlijk van je moeder is ook satire
Barca - Spurs zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In het belang van het Nederlandse voetbal hoop ik dus ook dat de finale Tottenham-Liverpool wordt.
Nations League is belangrijk he
Sinds koning Iniesta weg is kunnen ze niet veel meer. Busquets kan het niet alleen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Het is toch bijzonder dat Barcelona niet onder het hoog druk zetten van Liverpool uit kan voetballen.
Spurs - Barca danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In het belang van het Nederlandse voetbal hoop ik dus ook dat de finale Tottenham-Liverpool wordt.
Nations League is belangrijk he
Ja zo rollen ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |