Morgen staan er ook een paar Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA
En dat dankzij een Nederlander, dat zie je anders nooit meer een halve finale CL
Hou me op de hoogte.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij te veel gedronken. Ik ga het snel checken op de app.
Wees dapper, gewoon een trio voorstellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Er zit een chick die samen met haar vriend is hele tijd naar mij te kijken in de bar
MIsschien moet je je shirt weer aantrekken, harige vetklep.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Er zit een chick die samen met haar vriend is hele tijd naar mij te kijken in de bar
Ja dat kan nog steeds een dure zijnquote:
Nee man, geen Real in de halve finales.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Perrin het volgende:
Beste CL-jaar sinds tijden dit. Wat een spektakel zeg.
Firefox1.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben we ook een Bianconeri achtige Barcelona fan?
Picsquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb wel genoten van de CL nu ja, paar jaar terug vond ik de EL leuker.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef Perrin het volgende:
Beste CL-jaar sinds tijden dit. Wat een spektakel zeg.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wees dapper, gewoon een trio voorstellen.
Eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
MIsschien moet je je shirt weer aantrekken, harige vetklep.
viesmadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real is grootste CL aids die er is.
3x op rijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Real is grootste CL aids die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |