Zoiets dus:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe
Nah, ik zie leeftijd ook echt maar als een getal, geestelijk ben ik op veel vlakken nog net zo jong als naatje, op andere vlakken net zo jong als Aoibhin.
Het scheelt dat ik nog niet grijs ben, dus vorige zomer schatte een vriendin van een vriendin me nog op 32Ik mocht haar direct
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:06 schreef Dave het volgende:
Ik voel me niet echt een leeftijd of zo. Wat nu? 't Zit meer in lichamelijke "ongemakken" dat je merkt dat je wat ouder bent dan 20 jaar geleden.
Jaa, vond ik ook leuk!! Ben ook benieuwd hoeveel mensen het nummer gegoogled hebbenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:46 schreef Guanabana het volgende:
Kijkt iemand van jullie ook naar It Takes Two dit seizoen? Is weer met Waylon
En een kandidaat zong You Let Me Walk Alone van Michael Schulte
Dat kan ik me goed voorstellen, ben altijd bekaf als ik familie met kinderen op bezoek heb (maar wel superleuk ;-) )quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik voel het vooral dat ik het tempo van m'n gespuis niet meer kan bijhouden
Hatari is meer gimmick natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:11 schreef Redefine het volgende:
Persoonlijk vind ik toch wel dat Viszlat Nyar echt rondjes rent om Hatari als ik qua kwaliteit het vergelijk. Beiden stevige inzendingen die heel veel mensen pijn doet aan de oren. Maar bij Hatari krijg ik echt een heel erg net niet gevoel.
Ja dat is wel waar. Meer Lordi.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hatari is meer gimmick natuurlijk ook.
Nou ja....die van mij zijn 18/19.....maar die doen drie keer zoveel als ik op een dag en dan doe ik een middagdutjequote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, ben altijd bekaf als ik familie met kinderen op bezoek heb (maar wel superleuk ;-) )
Snap wat je bedoelt, maar is toch net weer een te ander genre om écht de vergelijking te maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:11 schreef Redefine het volgende:
Persoonlijk vind ik toch wel dat Viszlat Nyar echt rondjes rent om Hatari als ik qua kwaliteit het vergelijk. Beiden stevige inzendingen die heel veel mensen pijn doet aan de oren. Maar bij Hatari krijg ik echt een heel erg net niet gevoel.
Dat laatste klinkt herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou ja....die van mij zijn 18/19.....maar die doen drie keer zoveel als ik op een dag en dan doe ik een middagdutje
Het is zeker een ander genre. Maar als ik Hatari binnen het genre pak vind ik het nog een heel stuk zwakker. Ik vind het zeker geen slecht nummer, maar vooral erg onsamenhangend. Net niet vooral.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar is toch net weer een te ander genre om écht de vergelijking te maken.
Ik ken eerlijk gezegd niks uit het genre van Hatariquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is zeker een ander genre. Maar als ik Hatari binnen het genre pak vind ik het nog een heel stuk zwakker. Ik vind het zeker geen slecht nummer, maar vooral erg onsamenhangend. Net niet vooral.
Dat nummer ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Andromache het volgende:
In de verte komt Nine Inch Nails wat bij Hatari in de buurt. Mèn, wat een bazen zijn dat. I wanna fuck you like an animal (Closer)
Hatari mag de veters van Nine Inch Nails nog niet eens strikkenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Andromache het volgende:
In de verte komt Nine Inch Nails wat bij Hatari in de buurt. Mèn, wat een bazen zijn dat. I wanna fuck you like an animal (Closer)
Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hatari mag de veters van Nine Inch Nails nog niet eens strikken
Nou nou, wat een haat, Arie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hatari mag de veters van Nine Inch Nails nog niet eens strikken
3/10quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, oké... dan was het iig geen rib uit je lijf...Ik waardeer hem welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |