Komende dagen weer genietenquote:
Eensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk sta je zo niet weer te schutteren.
Moet ik je biertje even vasthouden?quote:
Wees blij.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:42 schreef Bugno2 het volgende:
UNSUPPORTED BROWSER
Godverdomme, waarom kun je niet mobiel haxen?
Mwa ze krijgen in een oortje te horen dat ze het moeten laten zien en erom moeten lachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:45 schreef Joran-Joran het volgende:
De tering ze vinden zichzelf ook wel erg grappig met dat EtH-filmpje. Wat een niveau :’)
De ex van Davids.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voormalig eigenaar van SuperTrash, dat is waar je moeder jouw kleren haalt.
Frank LammersAidsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen het perfecte weer voor. Bingen die hap.
Je bent zelf trendingquote:
Dat ze met zn allen achter zo'n mafkees aanliepen hequote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22.59 Boskamp over z’n andere hobby: WO2, op RTL7.
Vond het maar een maf ventje die Adolf.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat ze met zn allen achter zo'n mafkees aanliepen he
Was een waardeloze gozer die Hitler.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat ze met zn allen achter zo'n mafkees aanliepen he
quote:Op zondag 5 mei 2019 15:35 schreef RipCity het volgende:
Derksen VS Derksen http://www.dumpert.nl/mediabase/7676723/70a81e04
lolquote:Op zondag 5 mei 2019 15:35 schreef RipCity het volgende:
Moest lachen.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:35 schreef RipCity het volgende:
Bedankt allenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
VI is morgen weer tot 22:00.
Einde bericht.
twitter:giletdebilde twitterde op zondag 05-05-2019 om 09:59:46Succes doet rare dingen met een mens. https://t.co/136exUp3Ia reageer retweet
Ik word daar niet goed van.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
twitter:giletdebilde twitterde op zondag 05-05-2019 om 09:59:46Succes doet rare dingen met een mens. https://t.co/136exUp3Ia reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dit heeft verder niets met VI te maken, maar dat mag ikweethetookniet ook.
@:Zipportal
quote:
Is weer nieuw sinds een paar maandenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:03 schreef TLC het volgende:
Ik wist niet eens dat Veronica nog omroepsters haddat is zo jaren 90 en alle jaren daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valentijn?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
René ziet er uit of hij net even iemand geneukt heeft.
Laat iedereen het op zijn eigen manier beleven, Rensquote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast... niet juichen voor Ajax. Gooi jezelf weg.
Zo'n gast die stoïcijns op zn stoeltje blijft zitten na een winnende goal in blessuretijd en je de ene na de andere bierdouche vangtquote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast... niet juichen voor Ajax. Gooi jezelf weg.
Ja je bent er vrij in. Ik verbaas mij wel.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat iedereen het op zijn eigen manier beleven, Rens
Ik denk dat Stijn zichzelf alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat iedereen het op zijn eigen manier beleven, Rens
Dat heb ik bij mensen die het leuk vinden om fakkels en vuurwerk af te steken, of met je rug naar het veld te springen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja je bent er vrij in. Ik verbaas mij wel.
Hallo Onloquote:Op maandag 6 mei 2019 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Fijn om te zien dat user @:Coco. is gearriveerd.
Ik neem aan dat het zondag veel besproken is in het livetopic.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef Bugno2 het volgende:
"Bekerinale, bekerinale, bekerinale, HAHAHAHAAHAAHAHAAHHAAHA"
- Wilfred
Rtquote:Op maandag 6 mei 2019 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Valentijn teringlijer. Ten Hag basher ten alle tijden.
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben wel een paar leuke fragmentjes hoor.
Jij vindt zeker ook de TV kantine en De Lama's leuk.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben wel een paar leuke fragmentjes hoor.
GGMM en ik moeten hartelijk glimlachen om De Lama's. De TV Kantine vinden we minder geslaagd.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij vindt zeker ook de TV kantine en De Lama's leuk.
Carlogodquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik moeten hartelijk glimlachen om De Lama's. De TV Kantine vinden we minder geslaagd.
Die Davina imitatie was wel geniaal gedaan afgelopen weekquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik moeten hartelijk glimlachen om De Lama's. De TV Kantine vinden we minder geslaagd.
Wie?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Davina imitatie was wel geniaal gedaan afgelopen week
wat is de mening van GGMM als het gaat om Jeroen van Koningsbrugge?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nogal wiedes, er was toen nog geen euro.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werd er geen kwart miljard euro in een jaar verdiend.
@GGMMquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Caland ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
PSV'ers vinden Lozano beter dan Neres. Hahahahaha
@Coco.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
PSV'ers vinden Lozano beter dan Neres. Hahahahaha
Toen werd er geen half elftal verkocht. Alleen Seedorfquote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werd er geen kwart miljard euro in een jaar verdiend.
Nog steeds geen idee, ik kijk voornamelijk VI, sport en Met het met op tafel. En daar zit geen Davina in.quote:
GGMM vond hem leuk bij de Lama's maar alles met die andere jongen vindt hij helemaal niks (heeft hij mij in vertrouwen verteld).quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat is de mening van GGMM als het gaat om Jeroen van Koningsbrugge?
(ik heb expres vind niet gebruikt omdat ik niet zeker was of dit met een t of zonder t moest)
Heeft toch dit seizoen ook weer voornamelijk op de bank doorgebrachtquote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit valt mij tegen van de doorgaans grote voetbalkenner Caland.
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, ik kijk voornamelijk VI, sport en Met het met op tafel. En daar zit geen Davina in.
[..]
GGMM vond hem leuk bij de Lama's maar alles met die andere jongen vindt hij helemaal niks (heeft hij mij in vertrouwen verteld).
Vorig seizoen speelde hij ook weergaloos. Warenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft toch dit seizoen ook weer voornamelijk op de bank doorgebracht![]()
![]()
kakkerlakhoofdquote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kristensen kakkerlakhoofd. Prima koppeltje met Sven.
Dit nummer heb je nog nooit gehoord?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, ik kijk voornamelijk VI, sport en Met het met op tafel. En daar zit geen Davina in.
[..]
GGMM vond hem leuk bij de Lama's maar alles met die andere jongen vindt hij helemaal niks (heeft hij mij in vertrouwen verteld).
kenner gespotquote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kristensen kakkerlakhoofd. Prima koppeltje met Sven.
Met het met op tafelquote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ahhh daar is dat tyfus nummer van, dat 100 keer in de kroeg wordt gedraaid.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit nummer heb je nog nooit gehoord?
Stond 11 weken op 1 in de top 40
Het was zijn nummer dat verkracht werdquote:Op maandag 6 mei 2019 20:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ahhh daar is dat tyfus nummer van, dat 100 keer in de kroeg wordt gedraaid.
Hoezo huilt die neger?
Heb vandaag even het routeboekje bestudeerd, dit wordt een Hollandse overwinning.quote:
Nee, ik kom niet in dorpscafés in Leeuwarden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit nummer heb je nog nooit gehoord?
Stond 11 weken op 1 in de top 40
Beste tijd van het jaar vroeger. In oktober na de slacht een schaal met uitgebakken met op tafel.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb vandaag even het routeboekje bestudeerd, dit wordt een Hollandse overwinning.
[..]
Nee, ik kom niet in dorpscafés in Leeuwarden.
Zet 1 keer de radio aan op een willekeurige zender en je hoort het ookquote:Op maandag 6 mei 2019 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb vandaag even het routeboekje bestudeerd, dit wordt een Hollandse overwinning.
[..]
Nee, ik kom niet in dorpscafés in Leeuwarden.
Schreeuw eens niet zo, mafkees.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:53 schreef KingRoland het volgende:
GGMM IS AANWEZIG
IK HERHAAL GGMM IS AANWEZIG
Ik op mijn beurt vind het ook erg fijn dat jij er bent!quote:Op maandag 6 mei 2019 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Goed te zien dat je er ook bent
Is het ook bij Wilfred zijn radioshow?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zet 1 keer de radio aan op een willekeurige zender en je hoort het ook
Willem II mist een type Arjan Swinkels.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Joran Peters werd gewisseld. Zou het wat uitmaken?
ben nog steeds vrij hoorquote:Op maandag 6 mei 2019 20:54 schreef Coco. het volgende:
De meivakantie is nog niet voorbij voor KingRoland.
Die heeft de croky cup gewonnen met Mechelen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II mist een type Arjan Swinkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |