@Coco.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
PSV'ers vinden Lozano beter dan Neres. Hahahahaha
Toen werd er geen half elftal verkocht. Alleen Seedorfquote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werd er geen kwart miljard euro in een jaar verdiend.
Nog steeds geen idee, ik kijk voornamelijk VI, sport en Met het met op tafel. En daar zit geen Davina in.quote:
GGMM vond hem leuk bij de Lama's maar alles met die andere jongen vindt hij helemaal niks (heeft hij mij in vertrouwen verteld).quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat is de mening van GGMM als het gaat om Jeroen van Koningsbrugge?
(ik heb expres vind niet gebruikt omdat ik niet zeker was of dit met een t of zonder t moest)
Heeft toch dit seizoen ook weer voornamelijk op de bank doorgebrachtquote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit valt mij tegen van de doorgaans grote voetbalkenner Caland.
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, ik kijk voornamelijk VI, sport en Met het met op tafel. En daar zit geen Davina in.
[..]
GGMM vond hem leuk bij de Lama's maar alles met die andere jongen vindt hij helemaal niks (heeft hij mij in vertrouwen verteld).
Vorig seizoen speelde hij ook weergaloos. Warenquote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft toch dit seizoen ook weer voornamelijk op de bank doorgebracht![]()
![]()
kakkerlakhoofdquote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kristensen kakkerlakhoofd. Prima koppeltje met Sven.
Dit nummer heb je nog nooit gehoord?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, ik kijk voornamelijk VI, sport en Met het met op tafel. En daar zit geen Davina in.
[..]
GGMM vond hem leuk bij de Lama's maar alles met die andere jongen vindt hij helemaal niks (heeft hij mij in vertrouwen verteld).
kenner gespotquote:Op maandag 6 mei 2019 20:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kristensen kakkerlakhoofd. Prima koppeltje met Sven.
Met het met op tafelquote:Op maandag 6 mei 2019 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |