quote:Op maandag 6 mei 2019 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben wel een paar leuke fragmentjes hoor.
Jij vindt zeker ook de TV kantine en De Lama's leuk.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben wel een paar leuke fragmentjes hoor.
GGMM en ik moeten hartelijk glimlachen om De Lama's. De TV Kantine vinden we minder geslaagd.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij vindt zeker ook de TV kantine en De Lama's leuk.
Carlogodquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik moeten hartelijk glimlachen om De Lama's. De TV Kantine vinden we minder geslaagd.
Die Davina imitatie was wel geniaal gedaan afgelopen weekquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM en ik moeten hartelijk glimlachen om De Lama's. De TV Kantine vinden we minder geslaagd.
Wie?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Davina imitatie was wel geniaal gedaan afgelopen week
wat is de mening van GGMM als het gaat om Jeroen van Koningsbrugge?quote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nogal wiedes, er was toen nog geen euro.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen werd er geen kwart miljard euro in een jaar verdiend.
@GGMMquote:Op maandag 6 mei 2019 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Caland ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
PSV'ers vinden Lozano beter dan Neres. Hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |