Krim = Ruslandquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:32 schreef JanPawelII het volgende:
In Oekraïne hebben ze praktisch iedereen vrij gelaten uit de gevangenis buiten de langgestrafte.
En bijna alle bewakers ontslagen
Wat een anarchie
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekostquote:
Die andere pipo zei dat 'ie prima te vreten kreeg daar. Drie keer per dag, en zo vaak opscheppen als je wil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekost
De vrouw van mijn neef daar heeft een neef die 28 jaar heeft lol.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekost
Ligt eraan of je betaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die andere pipo zei dat 'ie prima te vreten kreeg daar. Drie keer per dag, en zo vaak opscheppen als je wil.
'quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geld had 'ie niet. En niemand wist dat 'ie daar zat.
Je vader zit er ook.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:40 schreef Doublepain het volgende:
Befbekje lijkt me iemand die op de dark web zit
zal hij wel een lekker kontje hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geld had 'ie niet. En niemand wist dat 'ie daar zat.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even in de war.
ONZ / [ONZ-SC #1774] VBL-SC
kut haags
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even in de war.
ONZ / [ONZ-SC #1774] VBL-SC
kut haags
Wat vind je inhoudelijk van de insinuatie van Dubbelpijn?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
De tijd van een pakje Smarties aan een vishaakje is voorbij.
Ik slaap er nog even een nachtje over om dat duidelijk voor mezelf te kunnen bepalen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je inhoudelijk van de insinuatie van Dubbelpijn?
Je moet 'm wel hebben vandaag. Heeft hij je iets aangedaan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je inhoudelijk van de insinuatie van Dubbelpijn?
Hij steekt graag messen in iemands rugquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet 'm wel hebben vandaag. Heeft hij je iets aangedaan?
Rot toch opquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje maakt inhoudelijk korte metten met @:Scrummie2.0 in het Feyenoord topic.
@:GGMM @:KingRoland
wat heb je een enge uiquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje maakt inhoudelijk korte metten met @:Scrummie2.0 in het Feyenoord topic.
Nou wat een prestatie zegquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Woest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rot toch op
Dat wijf gaat lopen janken omdat er een jeugdspeler een contract tekent. Wat een debiel.
Beter sloop je hem met FIFAquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rot toch op
Dat wijf gaat lopen janken omdat er een jeugdspeler een contract tekent. Wat een debiel.
kquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan mengt zich nu in de strijd.
Dit gaat een interessante wending nemen.
Misschien gaat Feyenoord beter spelen als er alleen maar hollanders in spelen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:10 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan mengt zich nu in de strijd.
Dit gaat een interessante wending nemen.
terug naar je zolderkamer. Ik begrijp hetquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat zal tegenvallen.
Potentieel ga ik gewoon naar huis
Moet niet te sociaal worden immers
Valencia-Frankfurt is wel een leuke finale, als Ajax het woensdag dan ook haalt zit er geen enkele PL club in een Europese finalequote:
Dit is de blauwe power ranger.quote:
ik vroeg me al af wie het was, bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de blauwe power ranger.
Die is jaren lang gepest op de set van Power Rangers, omdat hij homo is. Daar is hij dermate depressief van geraakt dat hij regelmatig aan zelfmoord heeft gedacht.
Voor meer leuke feitjes over de Power Rangers mag gedmt worden.
Ik dacht dat iedereen die zo'n pak aantrok homofiel was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de blauwe power ranger.
Die is jaren lang gepest op de set van Power Rangers, omdat hij homo is. Daar is hij dermate depressief van geraakt dat hij regelmatig aan zelfmoord heeft gedacht.
Voor meer leuke feitjes over de Power Rangers mag gedmt worden.
Wel vaak Spanje die Europees wint.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valencia-Frankfurt is wel een leuke finale, als Ajax het woensdag dan ook haalt zit er geen enkele PL club in een Europese finale
Ben benieuwd hoe @Caland naar deze situatie kijktquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje lijkt nu toch wat door het ijs te zakken.
Ik blijf dit even volgen in het Feyenoord topic.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ondanks de verschrikkelijke Will Smith casting heb ik best zin in deze film.
Sodemieter op met je kop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey, zijn jullie Vollenhoven kwijt toevallig, want ik heb 'm gevonden hoor
Donder op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Opflikkeren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Hey. De collega die er eigenlijk nooit is en waarvan iedereen zich afvraagt wat ie nou al die tijd doetquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Yep, ik zit weer in de VBL SC...
Als ze geneukt wil worden stuurt ze maar een DM.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef scrupuleus het volgende:
Rustig aan met chloro jongens, ze heeft liefdesverdriet.
Je moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey. De collega die er eigenlijk nooit is en waarvan iedereen zich afvraagt wat ie nou al die tijd doet
Ha Don, vanavond een portret van Anil Ramdas op de Nederlandse televisie. De eerste Surinaams-Nederlandse Hindoestaan die intellectueel deed en een held was in die kringen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Yep, ik zit weer in de VBL SC...
Was een aardige kerel, wel een beetje mensenschuw in het echt. Daardoor dachten veel mensen dat het een arrogant eikeltje was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ha Don, vanavond een portret van Anil Ramdas op de Nederlandse televisie. De eerste Surinaams-Nederlandse Hindoestaan die intellectueel deed en een held was in die kringen.
Voor het geval je interesse hebt.
Ik ga dit weekend wel even terugkijken. Aan de drank en zijn eigen merkwaardige ambities ten onder te gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was een aardige kerel, wel een beetje mensenschuw in het echt. Daardoor dachten veel mensen dat het een arrogant eikeltje was.
Rot op, debiel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er met Skysherrif?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey. De collega die er eigenlijk nooit is en waarvan iedereen zich afvraagt wat ie nou al die tijd doet
Och och.quote:
Jouw manier van modereren in een notendop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Och och.
Deze post voelt toch een beetje als de politie aan het einde van de actiefilm als de held alles en iedereen al heeft gered.
POwwwwwww!!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw manier van modereren in een notendop.
In je hoofd klonk dit vast heel grappigquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw manier van modereren in een notendop.
Heyquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ze geneukt wil worden stuurt ze maar een DM.
Zelfdoding op z'n verjaardag dacht ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend wel even terugkijken. Aan de drank en zijn eigen merkwaardige ambities ten onder te gaan.
Ja, klopt. 2012.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfdoding op z'n verjaardag dacht ik.
Aldus ridder Scrummiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gut gut, een vrouw in de SC en kijk ze er weer opduiken.
Kansloos.
Dat mag altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan ff niet editten, dus ik tyf die hele post van je weg Niek.
Prima.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan ff niet editten, dus ik tyf die hele post van je weg Niek.
(lol)quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kansloos.
Aldus iemand die iets opstuurt naar @Charlotte3quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kansloos.
Oh sorry ben een vrouw ik snap het allemaal niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zei DM. Als je hier reageert denkt onlo dat je hem wil neuken.
'iets' ?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand die iets opstuurt naar @:Charlotte3
wat aan mijn lelijke, oude moeder zonder geld of een persoonlijkheid vind je aantrekkelijk preciesquote:
Lekken uit discord. Wat ben je ook een walgelijk mannetje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker dan. (lol)quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker uit discord. Wat ben je ook een walgelijk mannetje.
ziedendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekken uit discord. Wat ben je ook een walgelijk mannetje.
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg altijd gewoon de mensenmassaquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat aan mijn lelijke, oude moeder zonder geld of een persoonlijkheid vind je aantrekkelijk precies
Waren dat dickpics?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet met Drizzt hé, niet met Drizzt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
waarom volg je de massa niet die vrede op aarde willenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg altijd gewoon de mensenmassa
Iedereen en hun moeder kent zijn moederquote:
Omdat dat huichelaars zijn. De massa's die naar je moeder gaan zijn speleologen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom volg je de massa niet die vrede op aarde willen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat dat huichelaars zijn. De massa's die naar je moeder gaan zijn speleologen.
Wel goed inzoomen hequote:
even zonder grappen, ik ben echt jaloers op deze SC. vroeger in de KLB SC schold iedereen ook alles de tyfus in maar sinds een tijdje krijg je daar voor elke natte scheet een notequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat dat huichelaars zijn. De massa's die naar je moeder gaan zijn speleologen.
Stop dan met het laten van natte scheten, dat is zo plat en ordinair.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even zonder grappen, ik ben echt jaloers op deze SC. vroeger in de KLB SC schold iedereen ook alles de tyfus in maar sinds een tijdje krijg je daar voor elke natte scheet een note
ik hoop dat het hier nog lang zo door kan gaan en wens jullie veel plezier
Ja heb je?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar om terug te komen op GGMM's post... Pics van je tieten?
Wtf. Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:36 schreef O_o_ het volgende:
Heeft Scrummie serieus een dickpic naar @:Charlotte3 gestuurd?
Hahahaha.
ziedendquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt, gore tyfus @:Onlogisch.
Bedankt voor het verspreiden van een roddel.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef O_o_ het volgende:
Beste Charlie,
Wil je verkering met mij?
[ ] JA
[ ] NEE
[ ] WEET NIET
Liefs,
Je Scrummie.
Ik heb niets doorgestuurd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wat heb je nu doorgestuurd dan? Pics van je piemeltje?Serieus?
#roddelkanaal svp. We hebben daar een apart kanaal voor op Discord.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zelfs een simpele mention lukt je niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat vind jij van mensen die naaktfoto's rondsturen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wat heb je nu doorgestuurd dan? Pics van je piemeltje?Serieus?
lolquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
Scrummie is nog makkelijk op de kast te krijgen dan @:Etsu erin.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef Elan het volgende:
Scrummie is nog makkelijk op de kast te krijgen dan @:Etsu erin.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs een simpele mention lukt je niet.
Dummie.
Moeten mensen lekker zelf weten eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen die naaktfoto's rondsturen?
Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten mensen lekker zelf weten eigenlijk.
Oh, nu is er opeens ruimte voor nuancequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten mensen lekker zelf weten eigenlijk.
Jij had een ander antwoord verwacht van een pedofiel?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, nu is er op eens ruimte voor nuance
SOWquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had een ander antwoord verwacht van een pedofiel?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, nu is er opeens ruimte voor nuance
Teringjantjequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon genoeg van jouw dickpics waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, nu is er opeens ruimte voor nuance
Zo dan, GGMM durft vanavond niet meer op het forum te komenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wtfquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kerel kan écht helemaal niks hé. Gisteren dacht hij ook een discussie te hebben 'gewonnen'quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
@:chevycaprice werd uit KLB-SC gejaagd.
Zelfs daar is hij niet welkom.
Einde bericht.
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
KOEKOEKquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeft
Ja, dat was écht enorm kansloos.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kerel kan écht helemaal niks hé. Gisteren dacht hij ook een discussie te hebben 'gewonnen'
Neem aan dat RTL7 Arsenal-Valencia uitzendt? (hoewel er wel NEDERLANDERS bij Frankfurt zitten)quote:
Misschien moet jij daar weer gaan modereren en wat orde op zaken stellen tussen het tuigquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Die kut meme van hemquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon genoeg van jouw dickpics waarschijnlijk.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:donraja heeft een grap gemaakt in het GOT topic.
Misschien kunnen jullie even lachen.
hoe nauwkeurig is jouw weegschaal eigenlijk?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1086 kcal over voor het avondeten straks maat
Wat zal ik gaan eten? En vooral, HOEVEEL![]()
@:Smoofie
Moet ik straks even op het ijk-certificaat kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:09 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe nauwkeurig is jouw weegschaal eigenlijk?
Hij zal bij jou toch afronden op 10-tallen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet ik straks even op het ijk-certificaat kijken.
Hoewel ik dat vaker heb, begrijp ik het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:donraja heeft een grap gemaakt in het GOT topic.
Misschien kunnen jullie even lachen.
stand-in. (die man heet Stannis)quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel ik dat vaker heb, begrijp ik het niet.
lijkt me vervelend als je toch 0,7 gram te veel rijst binnen krijgt op een dagquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet ik straks even op het ijk-certificaat kijken.
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptopquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me vervelend als je toch 0,7 gram te veel rijst binnen krijgt op een dag
nieuwe lenovoquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptop
M'n Lenovo is nu officieel dood
enige merk dat een groei heeft gerealiseerd afgelopen jaren.quote:
Via werk heb ik een thinkpad, 32gb ram, 2 accu’s, puur genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptop
M'n Lenovo is nu officieel dood
LG OLEDquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
ik ga denk ik een tv kopen 55", wat is een goeie?
Ik kende het merk eerlijk gezegd niet maar ik vraag altijd aan een maat van mij wat verstandig is qua laptops. Heb deze nu een jaar of 4 en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Zelfs de accu is nu nog redelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
enige merk dat een groei heeft gerealiseerd afgelopen jaren.
merk het ook bij de zakelijke klanten. je had altijd dell en hp, iets daarvoor nog toshiba en fujitsu als uitzondering.
nu is het 85% lenovo en de rest hp.
oh die ligt hier nog in de kast, bakbeest met een quadro geloof ikquote:
Wat een bullshit is dit dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Budget onbeperkt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
ik ga denk ik een tv kopen 55", wat is een goeie?
Gewoon voor QLED gaan, inmiddels is de prijs daarvan behoorlijk gezakt volgens mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
is het niet zo dat de kamer echt donker moet zijn voor oled?
Nee, ik vind het beeld altijd bizar mooi en scherp. Ook gewoon overdag. Als ik op Netflix zo’n 4K natuurdocu opzet is het pas echt genotsbeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
De diepere zwart-tinten zorgen voor een veel intensere ervaring. De moeder van @onlogisch kan die beamenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
diequote:Op donderdag 2 mei 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
De diepere zwart-tinten zorgen voor een veel intensere ervaring. De moeder van @:onlogisch kan die beamen.
Het heeft niet de lichtsterkte die een LCD paneel heeft, dus in direct zonlicht is het niet ideaalquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Foei!quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeft
Zijn toch allang betere alternatieven op de markt dan Macbook in die prijsklasse man. Dell XPS, Lenovo X1 extreme...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er nou weer Elan?
*gepost met een Macbook
https://tweakers.net/nieu(...)o-toetsenborden.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:45 schreef Elan het volgende:
Gedoe toch ook met die toetsenborden, is dat eigenlijk al opgelost?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)o-toetsenborden.html
godenmerk
@Doublepainquote:Wanneer gebruikers toch het toetsenbord laten vervangen voor Apple, zou het bedrijf hier 400 tot 700 dollar voor vragen
Boeiend. Ik tik al jaren lekker op mijn Macbook Pro.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
@:Doublepain
En dit probleem schijnt op de 2018 modellen ook te spelen.
Sterk argument zeg. Jeetje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik tik al jaren lekker op mijn Macbook Pro.
Allemaal leugensquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
@:Doublepain
En dit probleem schijnt op de 2018 modellen ook te spelen.
Wie heeft er een discussie dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef Elan het volgende:
https://www.onemorething.(...)acbook-pro-air-2018/
Gelukkig erkennen ze zelf het probleem ook gewoon, hoeven we daar in elk geval niet weer anderhalf uur over te discussiëren.
Zou je deze retirade even alleen met elan kunnen voortzetten?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je deze retirade even alleen met elan kunnen voortzetten?
Dank.
Jij begint toch meteen weer te zeiken als ik iets stel dat gewoon door Apple zelf bevestigd is.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kansloos.
oorzaak gevonden dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Wat een dag vandaag, continu in besprekingen om te proberen te achterhalen waarom er zo weinig vooruitgang was...
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!
Lief he!
Dat is inderdaad erg lief van hem.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!
Lief he!
Kun jij nog wat van lerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lief van hem.
@:scrummie2.0 je bent een lieve jongen!
Ik heb al 10 euro uitgeven voor een mic om speciaal met jou te kunnen praten.quote:
lol white knightquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 10 euro uitgeven voor een mic om speciaal met jou te kunnen praten.
En heb ik een bedankje gehad? Nee.
Laten we het geluid eerst maar eens testen voordat ik je ga bedanken, goed?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 10 euro uitgeven voor een mic om speciaal met jou te kunnen praten.
En heb ik een bedankje gehad? Nee.
Dat vind ik erg lief van Scrummie ja. Niks mis mee!quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lief he!
Wel opzichtig bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Weinig opzichtige poging van Scrummie om in het broekje van Charlotte te komen.
Mensen denken hier ook dat ik JOU nog niet uitgenodigd heb voor Discord.. wanneer kom je eens meekletsen of voicechatten?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, als ik de verhalen mag geloven.
Dan slaat het nergens op. Bij nader inzien is dat logischer bij jou ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Anders had ik dat wel gewoon neergezet. Minimus
Waar precies betwist ik het? Ik zeg enkel dat het me niet boeitquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij begint toch meteen weer te zeiken als ik iets stel dat gewoon door Apple zelf bevestigd is.
Ik heb geen microfoon en van mijn stem word je ook niet heel vrolijk verder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mensen denken hier ook dat ik JOU nog niet uitgenodigd heb voor Discord.. wanneer kom je eens meekletsen of voicechatten?
Van die van @GGMM ook niet, niet te verstaan..quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon en van mijn stem word je ook niet heel vrolijk verder.
ga ik tulpen verbouwen denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dat streamt op twitch ga ik kijken.
Ik kom uit Friesland he.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Van die van @:ggmm ook niet, niet te verstaan..veel erger kan het niet worden.
Niks mis mee.quote:
Klopt. Echter, in tegenstelling tot de rest hier, heb ik wél succes.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Weinig opzichtige poging van Scrummie om in het broekje van Charlotte te komen.
Ja ik uit Brabant, weet niet wat erger is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland he.
[..]
Niks mis mee.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Echter, in tegenstelling tot de rest hier, heb ik wél succes.
wowquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat trek inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja ik uit Brabant, weet niet wat erger is.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan slaat het nergens op. Bij nader inzien is dat logischer bij jou ja.
Voor zo'n rituals pakketje. Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow
scrummie heeft charlotte geneukt
wtf
Goedkope hoer dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oké Elan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou het misschien sarcastisch geweest kunnen zijn?
Leer lezen Keesquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow
scrummie heeft charlotte geneukt
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |