Dat vind ik erg lief van Scrummie ja. Niks mis mee!quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!
Lief he!
Wel opzichtig bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Weinig opzichtige poging van Scrummie om in het broekje van Charlotte te komen.
Mensen denken hier ook dat ik JOU nog niet uitgenodigd heb voor Discord.. wanneer kom je eens meekletsen of voicechatten?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, als ik de verhalen mag geloven.
Dan slaat het nergens op. Bij nader inzien is dat logischer bij jou ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Anders had ik dat wel gewoon neergezet. Minimus
Waar precies betwist ik het? Ik zeg enkel dat het me niet boeitquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij begint toch meteen weer te zeiken als ik iets stel dat gewoon door Apple zelf bevestigd is.
Ik heb geen microfoon en van mijn stem word je ook niet heel vrolijk verder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mensen denken hier ook dat ik JOU nog niet uitgenodigd heb voor Discord.. wanneer kom je eens meekletsen of voicechatten?
Van die van @GGMM ook niet, niet te verstaan..quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon en van mijn stem word je ook niet heel vrolijk verder.
ga ik tulpen verbouwen denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dat streamt op twitch ga ik kijken.
Ik kom uit Friesland he.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Van die van @:ggmm ook niet, niet te verstaan..veel erger kan het niet worden.
Niks mis mee.quote:
Klopt. Echter, in tegenstelling tot de rest hier, heb ik wél succes.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Weinig opzichtige poging van Scrummie om in het broekje van Charlotte te komen.
Ja ik uit Brabant, weet niet wat erger is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland he.
[..]
Niks mis mee.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Echter, in tegenstelling tot de rest hier, heb ik wél succes.
wowquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat trek inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja ik uit Brabant, weet niet wat erger is.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan slaat het nergens op. Bij nader inzien is dat logischer bij jou ja.
Voor zo'n rituals pakketje. Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow
scrummie heeft charlotte geneukt
wtf
Goedkope hoer dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oké Elan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou het misschien sarcastisch geweest kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |