enige merk dat een groei heeft gerealiseerd afgelopen jaren.quote:
Via werk heb ik een thinkpad, 32gb ram, 2 accu’s, puur genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptop
M'n Lenovo is nu officieel dood
LG OLEDquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
ik ga denk ik een tv kopen 55", wat is een goeie?
Ik kende het merk eerlijk gezegd niet maar ik vraag altijd aan een maat van mij wat verstandig is qua laptops. Heb deze nu een jaar of 4 en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Zelfs de accu is nu nog redelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
enige merk dat een groei heeft gerealiseerd afgelopen jaren.
merk het ook bij de zakelijke klanten. je had altijd dell en hp, iets daarvoor nog toshiba en fujitsu als uitzondering.
nu is het 85% lenovo en de rest hp.
oh die ligt hier nog in de kast, bakbeest met een quadro geloof ikquote:
Wat een bullshit is dit dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
@:chevycaprice werd uit KLB-SC gejaagd.
Zelfs daar is hij niet welkom.
Einde bericht.
Budget onbeperkt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
ik ga denk ik een tv kopen 55", wat is een goeie?
Gewoon voor QLED gaan, inmiddels is de prijs daarvan behoorlijk gezakt volgens mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
is het niet zo dat de kamer echt donker moet zijn voor oled?
Nee, ik vind het beeld altijd bizar mooi en scherp. Ook gewoon overdag. Als ik op Netflix zo’n 4K natuurdocu opzet is het pas echt genotsbeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
De diepere zwart-tinten zorgen voor een veel intensere ervaring. De moeder van @onlogisch kan die beamenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
diequote:Op donderdag 2 mei 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
De diepere zwart-tinten zorgen voor een veel intensere ervaring. De moeder van @:onlogisch kan die beamen.
Het heeft niet de lichtsterkte die een LCD paneel heeft, dus in direct zonlicht is het niet ideaalquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Foei!quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeft
Zijn toch allang betere alternatieven op de markt dan Macbook in die prijsklasse man. Dell XPS, Lenovo X1 extreme...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er nou weer Elan?
*gepost met een Macbook
https://tweakers.net/nieu(...)o-toetsenborden.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:45 schreef Elan het volgende:
Gedoe toch ook met die toetsenborden, is dat eigenlijk al opgelost?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)o-toetsenborden.html
godenmerk
@Doublepainquote:Wanneer gebruikers toch het toetsenbord laten vervangen voor Apple, zou het bedrijf hier 400 tot 700 dollar voor vragen
Boeiend. Ik tik al jaren lekker op mijn Macbook Pro.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
@:Doublepain
En dit probleem schijnt op de 2018 modellen ook te spelen.
Sterk argument zeg. Jeetje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik tik al jaren lekker op mijn Macbook Pro.
Allemaal leugensquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
@:Doublepain
En dit probleem schijnt op de 2018 modellen ook te spelen.
Wie heeft er een discussie dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef Elan het volgende:
https://www.onemorething.(...)acbook-pro-air-2018/
Gelukkig erkennen ze zelf het probleem ook gewoon, hoeven we daar in elk geval niet weer anderhalf uur over te discussiëren.
Zou je deze retirade even alleen met elan kunnen voortzetten?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je deze retirade even alleen met elan kunnen voortzetten?
Dank.
Jij begint toch meteen weer te zeiken als ik iets stel dat gewoon door Apple zelf bevestigd is.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gut gut, een vrouw in de SC en kijk ze er weer opduiken.
Kansloos.
oorzaak gevonden dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Wat een dag vandaag, continu in besprekingen om te proberen te achterhalen waarom er zo weinig vooruitgang was...
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!
Lief he!
Dat is inderdaad erg lief van hem.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een Rituals pakket gekregen, welke hij van de Postcodeloterij had gewonnen en die kreeg ik omdat hij zelf geen cremepjes smeert, ( in tegenstelling tot veel manwijven hier)!
Lief he!
Kun jij nog wat van lerenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lief van hem.
@:scrummie2.0 je bent een lieve jongen!
Ik heb al 10 euro uitgeven voor een mic om speciaal met jou te kunnen praten.quote:
lol white knightquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 10 euro uitgeven voor een mic om speciaal met jou te kunnen praten.
En heb ik een bedankje gehad? Nee.
Laten we het geluid eerst maar eens testen voordat ik je ga bedanken, goed?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 10 euro uitgeven voor een mic om speciaal met jou te kunnen praten.
En heb ik een bedankje gehad? Nee.
Dat vind ik erg lief van Scrummie ja. Niks mis mee!quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lief he!
Wel opzichtig bedoel je denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Weinig opzichtige poging van Scrummie om in het broekje van Charlotte te komen.
Mensen denken hier ook dat ik JOU nog niet uitgenodigd heb voor Discord.. wanneer kom je eens meekletsen of voicechatten?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, als ik de verhalen mag geloven.
Dan slaat het nergens op. Bij nader inzien is dat logischer bij jou ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Anders had ik dat wel gewoon neergezet. Minimus
Waar precies betwist ik het? Ik zeg enkel dat het me niet boeitquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij begint toch meteen weer te zeiken als ik iets stel dat gewoon door Apple zelf bevestigd is.
Ik heb geen microfoon en van mijn stem word je ook niet heel vrolijk verder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mensen denken hier ook dat ik JOU nog niet uitgenodigd heb voor Discord.. wanneer kom je eens meekletsen of voicechatten?
Van die van @GGMM ook niet, niet te verstaan..quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon en van mijn stem word je ook niet heel vrolijk verder.
ga ik tulpen verbouwen denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dat streamt op twitch ga ik kijken.
Ik kom uit Friesland he.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Van die van @:ggmm ook niet, niet te verstaan..veel erger kan het niet worden.
Niks mis mee.quote:
Klopt. Echter, in tegenstelling tot de rest hier, heb ik wél succes.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Weinig opzichtige poging van Scrummie om in het broekje van Charlotte te komen.
Ja ik uit Brabant, weet niet wat erger is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom uit Friesland he.
[..]
Niks mis mee.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Echter, in tegenstelling tot de rest hier, heb ik wél succes.
wowquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat trek inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja ik uit Brabant, weet niet wat erger is.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan slaat het nergens op. Bij nader inzien is dat logischer bij jou ja.
Voor zo'n rituals pakketje. Niks mis mee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
wow
scrummie heeft charlotte geneukt
wtf
Goedkope hoer dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oké Elan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou het misschien sarcastisch geweest kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |