enige merk dat een groei heeft gerealiseerd afgelopen jaren.quote:
Via werk heb ik een thinkpad, 32gb ram, 2 accu’s, puur genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptop
M'n Lenovo is nu officieel dood
LG OLEDquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
ik ga denk ik een tv kopen 55", wat is een goeie?
Ik kende het merk eerlijk gezegd niet maar ik vraag altijd aan een maat van mij wat verstandig is qua laptops. Heb deze nu een jaar of 4 en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Zelfs de accu is nu nog redelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
enige merk dat een groei heeft gerealiseerd afgelopen jaren.
merk het ook bij de zakelijke klanten. je had altijd dell en hp, iets daarvoor nog toshiba en fujitsu als uitzondering.
nu is het 85% lenovo en de rest hp.
oh die ligt hier nog in de kast, bakbeest met een quadro geloof ikquote:
Wat een bullshit is dit dan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
@:chevycaprice werd uit KLB-SC gejaagd.
Zelfs daar is hij niet welkom.
Einde bericht.
Budget onbeperkt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
ik ga denk ik een tv kopen 55", wat is een goeie?
Gewoon voor QLED gaan, inmiddels is de prijs daarvan behoorlijk gezakt volgens mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
is het niet zo dat de kamer echt donker moet zijn voor oled?
Nee, ik vind het beeld altijd bizar mooi en scherp. Ook gewoon overdag. Als ik op Netflix zo’n 4K natuurdocu opzet is het pas echt genotsbeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
De diepere zwart-tinten zorgen voor een veel intensere ervaring. De moeder van @onlogisch kan die beamenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
diequote:Op donderdag 2 mei 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
De diepere zwart-tinten zorgen voor een veel intensere ervaring. De moeder van @:onlogisch kan die beamen.
Het heeft niet de lichtsterkte die een LCD paneel heeft, dus in direct zonlicht is het niet ideaalquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Foei!quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeft
Zijn toch allang betere alternatieven op de markt dan Macbook in die prijsklasse man. Dell XPS, Lenovo X1 extreme...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er nou weer Elan?
*gepost met een Macbook
https://tweakers.net/nieu(...)o-toetsenborden.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:45 schreef Elan het volgende:
Gedoe toch ook met die toetsenborden, is dat eigenlijk al opgelost?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)o-toetsenborden.html
godenmerk
@Doublepainquote:Wanneer gebruikers toch het toetsenbord laten vervangen voor Apple, zou het bedrijf hier 400 tot 700 dollar voor vragen
Boeiend. Ik tik al jaren lekker op mijn Macbook Pro.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
@:Doublepain
En dit probleem schijnt op de 2018 modellen ook te spelen.
Sterk argument zeg. Jeetje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Boeiend. Ik tik al jaren lekker op mijn Macbook Pro.
Allemaal leugensquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
@:Doublepain
En dit probleem schijnt op de 2018 modellen ook te spelen.
Wie heeft er een discussie dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef Elan het volgende:
https://www.onemorething.(...)acbook-pro-air-2018/
Gelukkig erkennen ze zelf het probleem ook gewoon, hoeven we daar in elk geval niet weer anderhalf uur over te discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |