Die kerel kan écht helemaal niks hé. Gisteren dacht hij ook een discussie te hebben 'gewonnen'quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
@:chevycaprice werd uit KLB-SC gejaagd.
Zelfs daar is hij niet welkom.
Einde bericht.
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
KOEKOEKquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We twijfelden nog of hij down had, maar na kort beraad wisten we zeker dat hij het heeft
Ja, dat was écht enorm kansloos.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kerel kan écht helemaal niks hé. Gisteren dacht hij ook een discussie te hebben 'gewonnen'
Neem aan dat RTL7 Arsenal-Valencia uitzendt? (hoewel er wel NEDERLANDERS bij Frankfurt zitten)quote:
Misschien moet jij daar weer gaan modereren en wat orde op zaken stellen tussen het tuigquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:01 schreef GGMM het volgende:
Einde bericht.
Die kut meme van hemquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon genoeg van jouw dickpics waarschijnlijk.
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:donraja heeft een grap gemaakt in het GOT topic.
Misschien kunnen jullie even lachen.
hoe nauwkeurig is jouw weegschaal eigenlijk?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1086 kcal over voor het avondeten straks maat
Wat zal ik gaan eten? En vooral, HOEVEEL![]()
@:Smoofie
Moet ik straks even op het ijk-certificaat kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:09 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe nauwkeurig is jouw weegschaal eigenlijk?
Hij zal bij jou toch afronden op 10-tallen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet ik straks even op het ijk-certificaat kijken.
Hoewel ik dat vaker heb, begrijp ik het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
@:donraja heeft een grap gemaakt in het GOT topic.
Misschien kunnen jullie even lachen.
stand-in. (die man heet Stannis)quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel ik dat vaker heb, begrijp ik het niet.
lijkt me vervelend als je toch 0,7 gram te veel rijst binnen krijgt op een dagquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet ik straks even op het ijk-certificaat kijken.
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptopquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
lijkt me vervelend als je toch 0,7 gram te veel rijst binnen krijgt op een dag
nieuwe lenovoquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij nog aankoop tips voor nieuwe laptop
M'n Lenovo is nu officieel dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |